مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

نصب اپلیکیشن های گلکسیS8 ؛ بهترین اپلیکیشن های اس 8

0 58
زمان مطالعه : 3 دقیقه

نصب اپلیکیشن های گلکسیS8 ؛ بهترین اپلیکیشن های اس 8 ؛ گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ  گکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به تازگی معرفی شده اند و با اینکه هنوز عرضه نشده اند اما تعدادی از اپلیکیشن هایشان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است .

کاربران اندرویدی می توانند برخی از اپلیکیشن های منتشر شده توسط توسعه دهندگان را دانلود کنند . توسعه دهندگان XDA به تازگی برخی از اپلیکیشن های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را نظیر سامسونگ اکانت ، سامسونگ کلود ، اپلیکیشن پیام رسان ، اپلیکیشن ساعت ، اپلیکیشن ویدیو و مدیریت فایل را در یک پکیج گردآوری کرده اند .

این پکیج که بیش از 1 گیگابایت حجم دارد . این اپلیکیشن ها را می توان به راحتی بر روی دستگاه اندرویدی نصب کرد ، بدون اینکه به روت کردن دستگاه نیازی داشته باشید .
خبر خوب اینکه ، دستیار صوتی بیکسبی را هم می توانید بر روی گوشی نصب کنید ، البته در حال حاضر استفاده از قابلیتهای آن در سایر گوشی ها ممکن نیست ولی به زودی این امکان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . با اینکه در پکیج ارائه شده توسط توسعه دهندگان ، اپلیکیشن دوربین و اپلیکیشن مخاطبین نیز وجود دارد ، اما گفته شده است که در صورت نصب این چند اپلیکیشن ممکن است با مشکلات جدیدی در دستگاه مواجه شوید .

برای نمونه اگر اپلیکیشن مخاطبان را بر روی گوشی غیر گلکسی اس 8 نصب کنید ، امکان عدم برقراری تماس صوتی وجود دارد و این مشکل با غیر فعال کردن اپلکیشن مخاطبان حل خواهد شد .

اپلیکیشن گلکسی اس 8

نصب اپلیکیشن های گلکسیS8 ؛ بهترین اپلیکیشن های اس 8

اگر تجربه ی دانلود و نصب برنامه ها و اپ های منابع مختلف غیر از فروشگاه گوگل پلی را داشته باشید . به این نتیجه رسیده اید که دانلود و نصب این برنامه ها ، همواره با مشکلاتی همراه بوده است . بنابراین به توصیه های ارائه شده دقت کنید و از دانلود برنامه های مشکل دار خودداری نمایید . چرا که در صورت بروز هر گونه مشکل مسولیت این کار با خودتان است .
برای آن دسته از افرادی که می خواهند تجربه ی کاربری پرچمدار جدید سامسونگ را احساس کنند ، پیشنهاد می شود که اپلیکیشن های گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را بر روی هر گوشی اندرویدی دیگری دانلود و نصب کنند . البته لازم به ذکر است که عملکرد این اپ ها در سایر گوشی ها نسبت گوشی گلکسی اس 8 تفاوت هایی دارد . اما تا حدودی تجربه ی کاربری مشابهی دارند .

شما می توانید از لینکهای مربوطه این فایل را دانلود کنید . گفتیم که برای نصب این اپلیکیشن ها نیازی به روت کردن دستگاه نیست ، اما اگر گوشی روت شده ای داشته باشید ، و این اپلیکیشن ها را بر روی آن نصب کنید قطعاً عملکرد بهتری خواهند داشت . گوشی هایی مانند گلکسی اس 7 و یا گلکسی اس 6 به خوبی می توانند از این اپلیکیشن ها پشتیبانی کنند . 

 

« حتما بخوانید  برسی کدهای مخفی در گوشی های اندرویدی همه ی برند ها ؛ آموزش و دسترسی به آنها

 

از شما همراهان گرامی تشکر می کنیم . که تا انتهای مطلب «نصب اپلیکیشن های گلکسیS8 ؛ بهترین اپلیکیشن های اس 8» با ما همراه بودید . امیدواریم از این متن نهایت استفاده را کرده باشید .

 


بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .