مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بهترین گوشی های اچ تی سی در سال 1395 ؛ راهنمای خرید و انتخاب htc

0 81
زمان مطالعه : 9 دقیقه

بهترین گوشی های اچ تی سی در سال 1395 ؛ راهنمای خرید و انتخاب htc

بهترین گوشی های اچ تی سی در سال 1395 ؛ راهنمای خرید و انتخاب htc : اچ تی سی را می شناسید ، همان برند معروف تایوانی که اکنون حرفه ای ترین و مطرح ترین شرکت تولید کننده ی تلفن همراه است . 17 سال پیش شرکت اچ تی سی اولین تلفن همراه هوشمندش  را ارائه و عرضه کرد. از آن وقت ها زمان زیادی می گذرد و با اینکه این روزها آنقدر تنوع زیاد است که دیگر کسی یادش نمی آید چه کسی برای اولین بار دوربین را به تلفن های همراه اضافه کرد و یا چه کسی موزیک پلیر را ، یا حتی چه کسی قابلیت 4G را…  با معرفی کرد.

 تولید گوشیهای اندرویدی 4G از سوی شرکت اچ تی سی ، انقلاب عظیمی در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند به پا شد ! احتمالاً برای آن دسته که به دنبال اصالت هستند مهم باشد که تاریخچه ی این شرکت پر افتخار را بدانند و آن را بشناسند . اولین ها با اچ تی سی معنا می شوند ، مثلاً … گوشی اندرویدی ! گوشی مایکروسافتی . ولی همیشه حق با برترین ها ست و ما هم به دنبال برترینهاییم . مثلاً برترین اپلیکیشن های اندرویدی   یا برترین فیلمهای 2016  و یا برترین گوشی های هواوی ، برترین گوشی های الجی و… به همین دلیل در این صفحه برترینهای شرکتهای اچ تی سی را برایتان گردآوری کرده ایم .

گوشی «HTC ONE X9» 

«HTC ONE X9»  در یک کلام میتوان این گوشی را گل سرسبد گوشی های اچ تی سی نامید . درست است که این گوشی ، نسخه ی اصلاح شده ی A9 است . اما تفاوتها و ویژگیهای جدید بسیاری دارد که آن را متمایز کرده است . مثلاً مهمترین تفاوت سخت افزاریش این است که در این گوشی دیگر خبری از چیپست اسنپ دراگون نیست و به جای این تراشه از «Helio X10» استفاده شده است. صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی گوشی X9 ، وزنش را بالا برده است .

وجود پردازنده ی 8 هسته ای بر روی این تراشه عملکرد مطلوب و سرعت بالایی به اجرای دستورالعمل های این گوشی بخشیده است . گوشی «HTC ONE X9» حس نرمی و لطافت را به شما می دهد ، جنس بدنه ی گوشی با اینکه از فلز است اما روان و صاف است مثل آب ؛ جنس فلز به کار رفته با این همه نرمی و لطافت ، محکم است و مقاوم مثل کوه ؛ اسپیکرهایی با ظارهری متفاوت و زیبا و صدای دالبی دیجیتال فراگیر مثل آواز طبیعت.

همچنین دوربین 13 مگا پیکسلی و کیفیت و امکاناتی که این دوربین در اختیار کاربرانش قرار می دهد . بدون شک در انتخاب این گوشی بی تاثیر نخواهد بود. اگر می خواهید یک گوشی بالا رده و با کیفیت با قیمتی مناسب و داشته باشید ، پیشنهاد ما به شما گوشی «HTC ONE X9» است .
گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 HTC ONE X9 دوسیم

«HTC ONE A9»

گوشی موبایل اچ تی سی HTC ONE A9
اکثر افراد طرفدار یک برند خاص هستند ، حالا به هر دلیلی که باشد. امکان دارد گوشی محبوب عده ای کوشی ها سونی باشد ، چون اولین گوشی اش همان برند بوده است . یا اینکه عده ای دیگر تنها و تنها سامسونگ را گوشی بدانند و عده ای هم آیفون و عده ای دیگر هم هواوی را… حالا دلیل انتخابها متفاوت است اما کیفیت تاثیر گذارترین دلیل و ثابت ترین دلیل برای همه است .  حال  شما که از طرفداران برند HTC هستید و سر این برند محبوب با خیلی ها کل کل کرده اید .

حتماً خوشحال می شوید که بدانید HTC در طراحی این محصول جدیدش تا حدی از طرح ایفون الهام گرفته است . اما بی انصافی است که بگوییم از اپل کپی برداری کرده است ، چرا که تفاوتهای زیادی با هم دارند و تنها از لحاظ ساختار و قیافه کمی به هم رفته اند. «HTC ONE A9» همان گوشی است. که با یک نگاه آدم را دچار و گرفتار خودش می کند .البته کافی است دچارش شوید…از طراحی دلنواز این گوشی هر چه بگوییم ، کم گفته ایم و باید حتماً آن را از نزدیک دید و لمس کرد. اما سخت افزار قدرتمند و حسگر اثر انگشتش واقعا تعریفی است.

افزودن قابلیت اثر انگشت ،امنیت اطلاعات گوشیتان را تا حد ماکزیمم بالا می برد و به هیمن دلیل دارندگان این گوشی خیالشان همیشه راحت است . گوشی «HTC ONE A9» با سیستم عامل محبوب Marshmallow v6.0 عرضه شده است . دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فلش دوگانه ی LED یعنی به تصویر کشیدن شگفتی لحظه ها. مطمئناً شما هم دوست دارید یکی از این افراد خوش شانس باشید وزیبایی های زندگی و اطرافتان را همانطور که هست به تصویر بکشید و بعدها به تماشایشان بنشینید .

«HTC ONE A9» ؛ بهترین گوشی های اچ تی سی

گوشی «HTC ONE A9»  همان دوربینی است که دنبالش بودید. صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی طبیعی و زنده تر از همیشه خواهد بود و شما را به ایده آلهایتان نزدیکتر می کند. یقیناً تکنولوژی «AMOLED» که در ساختار نمایشگرش به کار رفته است بی تاثیر نیست. پشتیبانی از شبکه ی 4G ، برای حفظ ارتباط با دنیای پیرامونمان از دیگر ویژگیهای این گوشی بی نظیر است .

وجود دو پردازنده ی 4 هسته ای و دو ریز پردازنده نه تنها عملکرد دستگاه و سرعتش را بهبود داده اند ، بلکه انجام کارهای گرافیکی و بازیهای سنگین را نیز برایش ممکن کرده اند. وجود رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی قابل ارتقای 32 گیگابایتی سرعت و عملکرد پردازنده را بهبود میبخشند.  به کار بردن فلز در ساختار این گوشی ، طراحی زیبا و جذابش را دو چندان کرده است . مطمئناً این گوشی برای شما که کیفیت را به همراه ظاهری زیبا می پسندید ، بهترین گزینه است.

 

گوشی HTC DESIRE EYE

شرکت تایوانی اچ تی سی ، زمانی گوشی HTC DESIRE EYE را معرفی و عرضه کرد ، که در نوع خود بی نظیر بود و با پرچمداران زمانش رقابت می کرد . گوشی اچ تی سی با دو دوربین 13 مگاپیکسلی اش توانست تا مدتی پرچمدار محبوب اچ تی سی بماند. صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی به صفحه نمایشش رنگ و روی پر زرق و برقی بخشیده است. محافظ گوریلا گلس 3 نیز از هر نوع ضربه و خط و خراشی این گوشی را ایمن نگه می دارد .

دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه اش ، آماده برای گرفتن عکسهای غیر منتظره است . با این دوربین می توانید لذت خلق عکسهای بی نظیر را با طعم سیب بچشید. تمام این ویژگیها باعث شده  این غول دوست داشتنی در میان رقبایش سربلند بیرون بیاید. و پرچمش را بالا نگه داشته است. حالا که عکسهای خویش انداز ، تاپ ترین نوع عکسها هستند . با داشتن این گوشی دیگر عکسهای شما در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و فیس بوک بیشترین لایکها را می گیرند.

حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقای این گوشی مشکل کمبود حافظه را به کلی برطرف کرده است ، دیگر نگران پر شدن حافظه ی گوشی نخواهید بود و با نوتیفیکیشن کمبود پر شدن حافظه بربالای صفحه ی گوشی روبرو نخواهید شد. حالا دیگر نگران کثیف شدن بلندگو ها و شیارهای گوشیتان نباشید و حتی از غرق شدن گوشی هم نترسید . این گوشی مخصوصاً رای افرادی که قلب ضعیفی دارند مناسبترین گزینه است ، چرا که در برابر آب و گرد و غبار و حتی افتادن در فاصله ی یک متری زمین هم مشکلی نخواهد داشت.

گوشی HTC DESIRE EYE

چرا که با استفاده از قابلیت «IPX7» گوشی DESIRE EYE می تواند یک ساعت در آب 1 متری شنا کند و زنده بماند . این گوشی شناور در برابر گرد و غبار هم غیر قابل نفوذ است . بدنه ی پلاستیکی مرغوب این گوشی شاید چندان کاربر پسند نباشد و شاید مات بودن صفحه نمایش چندان چنگی به دل نزند ، اما رنگهای زیبای رنگین کمانی اش دلربا است. گوشی Desire Eye ترکیب رنگ چشم نوازی دارد ؛قاب سفید و نوار قرمز حتماً در چشمان شما هم زیبا جلوه خواهد کرد، یا قاب سرمه ای به همراه فریم آبی خوشرنگ آسمانی .

حالا دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی که مورد تایید عاشقان عکاسی است به کنار ، ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودنش هم  که به لطف استاندارد «IPX7» در این گوشی گنجانده شده ، به کنار . اما بلندگوهای استریوی بوم ساوند «BoomSound» که  صدای روح نواز موسیقی را در گوشتان طنین انداز می کند ، لذتی است فراتر از انتظار و هدیه ایست ویژه برای دوستداران موسیقی و هنر.
گوشی اچ تی سی دیزایر آی HTC Desire eye

گوشی اچ تی سی «ONE E9»

گوشی اچ تی سی «ONE E9» یکی از همان گوشی هایی است که داشتنش برای این شرکت غرور آفرین است . این گوشی میان رده با صفحه نمایش بزرگش ، در بین بالاترین دسته ی گوشی های هم رده ی خودش جا خوش کرده است .صفحه نمایش 5.5 اینچی یا کیفیت فوق العاده ی اچ دی ، این گوشی را برای علاقه مندان به کتاب های الکترونیکی و علاقه مندان به گشت و گذار در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مناسب کرده است.

پردازنده و اهمیتش را که نمی توان نادیده گرفت ، همه چیز سخت افزار یعنی پردازنده . پس بهتر است با بی اعتنایی و کم توجهی از کنارش رد نشویم .حالا که مشغول نقد و بررسی این گوشی هستیم ، لازم است که یادآوری کنیم گوشی HTC One E9 دارای پردازنده ی هشت هسته ای از نوع « Cortex-A53 »  است که عملکرد فوق العاده قدرتمندی دارد. درست است که گوشی «ONE E9» با سیستم عامل لالی پاپ ارائه شده است ؛ اما قابلیت ارتقا به سیستم عامل مارشمالو را دارد. باتری 2800 میلی آمپریش این توانایی را دارد که  یک روز شارژ شما تامین کند و گوشی را روشن نگه دارد.

بهترین گوشی های اچ تی سی : گوشی اچ تی سی «ONE E9»

دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و کیفیت خوبی در ثبت تصاویر دارد . اما دوربین سلفیش با کیفیت 4 مگاپیکسل ارائه شده است. بدنه ی گوشی HTC One E9 از پلاستیک باکیفیت و مرغوب ساخته شده است ، حالا شاید به اندازه فلز در برابر ضربات تند مقاوما نداشته باشد ، اما یقیناً هم کیفیت و هم زیبایی را با هم دارد ، به علاوه سبک بودن و کم وزن بودنش از دلایل انتخاب این گوشی است .

شاید در نگاه اول وزن گوشی به معنای واقعی درک نشود و پیش خود بگویید ، حالا چه فرقی می کند ؟ اما اگر از آن دسته کاربران هستید که بطور معمول از گوشی استفاده می کنید و در همه حالات گوشیتان را در دست دارید. باید حتما به وزن و ابعاد گوشی بیشتر توجه کنید . پشتیبانی از شبکه ی فور جی برای حفظ ارتباطات و امکان نصب همزمان دو سیم کارت از دیگر مشخصات این گوشی محبوب است . داشتن اسپیکرهای بوم سوند «BoomSound» نیز از دیگر قابلیتهای خاص و دوست داشتنیش است  . همه  و همه ی این عوامل باعث می شود تا این گوشی میان رده از بهترین گوشی های هم رده ی اش باشد.
گوشی موبایل اچ تی سی وان ای 9 دو سیم

« HTC Desire 728G »

مدل 728g یکی دیگر از  بهترین گوشی های اچ تی سی است. برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند با کمترین قیمت یک گوشی با کیفیت میان رده را داشته باشند ، این گوشی مناسبترین و ایده آل ترین انتخابتان خواهد بود.می گویید نه ، با ماباشید تا این باور نیز در شما ایجاد گردد. صفحه نمایشی به بزرگی 5.5 اینچ با کیفیت اچ دی ، دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی با 5 مگاپیکسل به همراه فلاش LED ، پردازنده ی هشت هسته ای از نوع «Cortex-A53» ، نصب همزمان دو سیم کارت و پشتیبانی از شبکه ی تری جی 3G  … دلایل محکمی برای خرید این گوشی هستند .

از راه های ارتباطی در این گوشی ، علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت بصورت همزمان ، سایر قابلیتهای ارتباطی دیگر مانند ، وای فای و بلوتوث و درگاه میکرو یو اس بی را نیز دارد. می دانید که نمایشگر مهم است و نمی شود نقش و تاثیرش را در نمایش دادن فیلم و تصاویر انکار کرد . گوشی « HTC Desire 728G » دارای نمایشگری 5.5 اینچی است با کیفیت اچ دی ، این نمایشگر نه از نوع آمولد است و نه از نوع رتینا ، بلکه نمایشگری است از نوع سوپر ال ای دی 2 «Super LCD2»  . نمایشگرهایی از این قبیل مصرف باتری کمتری دارند و البته در نمایش دادن رنگهای تیره کمی مشکل دارند.

« HTC Desire 728G »

دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فلاش LED  امکان گرفتن عکس را در محیط های کم نور و تاریک راحت و ممکن می کند. می دانید که عکاسی از آسمان شب و ماه زیباترین و رویایی ترین خاطره ها را می سازد ، با دوربین گوشی « HTC Desire 728G » این رویای شیرین را به حقیقت تبدیل کنید. پردازنده ی هشت هسته ای کورتکس از نوع «  Cortex-A53»  علاوه بر انجام کارهای ساده و روزانه ، بازیهای سنگین را نیز بدون تاخیر و در کمترین زمان ممکن اجرا می کند.  اسپیکرهای استریو « BoomSound»  نیز از دیگر ویژگیهای این گوشی میان رده هستند . با این حساب می توان با صرف هزینه ای کم ، کیفیت را در دست گرفت.
گوشی اچ تی سی دیزایر 728 دو سیم HTC desire

«HTC SMART»

یکی دیگر از بهترین گوشی های اچ تی سی در سال 1395 مدل smart است. اگر به دنبال یک گوشی با قیمت بسیار پایین ولی در عین حال با کیفیت هستید ،به شما پیشنهاد می کنیم حتماً گوشی «HTC SMART» را هم در نظر داشته باشید ، این گوشی جمع  و جور و دوست داشتنی ، با اینکه امکانات چندان جالبی ندارد ، اما به نسبت قیمتش کیفیت مناسبی را ارائه می دهد . گوشی htc smart را نمی توان به عنوان گوشی اصلی برای کاربران حرفه ای اسمارتفونها ارائه کرد ،اما برای افرادی که به هر دلیلی می خواهند گوشی دوم داشته باشند ، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

اگر بخاطر موقعیت شغلیتان می خواهید گوشی جمع و جور و خوش دستی داشته باشید و نگران افتادن و چند تکه شدنش نباشید. گوشی htc smart برای شما مناسبترین گزینه است . چرا که علاوه بر مقاومت بالایی که بدنه و نمایشکر این گوشی دارد امکان استفاده از قلم استایلوس بر روی صفحه نمایش لمسی این گوشی وجود دارد ، همچنین دوربین 3.15 مگاپیکسلی اش با اینکه کیفیت بالایی ندارد اما استفاده از آن راحت است و کارکرد آسان و بی دردسری دارد.
اچ تی سی اسمارت


راهنمای خرید گوشی و تلفن همراه

« حتما بخوانید  گلکسی اس 8 ؛ کاربرد های Samsung Galaxy S8
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .