مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها

0 80
زمان مطالعه : 5 دقیقه

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها : web os

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها ؛ شگفت انگیزترین پدید ه ی ال جی در تلویزیون های هوشمندش دیده می شود. سیستم عامل « webOS » در سال 1393 در تلویزیون های ال جی استفاده می شود . « WebOS » دقیقاً می تواند همان چیزی است که کاربران انتظارش را داشتند . کاربری ساده و راحت  در کنار خلاقیت و طراحی کاربر پسند. ال جی به عنوان اولین تولید کننده تلویزوین های هوشمند به این سبک و سیاق ، ادعا دارد که در تولید تلویزیونی این چنین هوشمند و با این همه امکانات پیشتاز بوده است. و اگر در سالهای آینده تلویزیونی مشابه این تلویزیون ها تولید شوند ، باز هم این تلویزیون های ال جی هستند که حرف اول را می زنند .

تلویزیون های ال جی مبتنی بر سیستم عامل webOS ،دارای دکمه ی هوشمند بر روی ریموت کنترل هستند . با فشار دادن این دکمه می توانید نوار رنگا و رنگ مربوط به امکانات هوشمند را در پایین تلویزیون ببینید . گوشه ی سمت راست تلویزیون ، Taskbars را به همراه تاریخ و ساعت خواهید دید . در پایین این صفحه ، نواری پر از رنگهای متفاوت ، صفحه را بامزه کرده است . در این قسمت ، مجموعه ای از کارت ها را خواید داشت ، که بیشترین استفاده را دارند . به تازگی تلویزیون های هوشمند ال جی دارای پلتفرم جدید و کاربرپسندتری هستند . « webOS 3.5  » دارای قابلیتهای پیشرفته ای است که کنترل راحت و ساده و در عین حال سریع تری دارند .

 

 

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها

پنلهای OLED ال جی

ال جی به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ی پنلهای OLED ، بهترین کیفیت تصویر را در میان سایر تلویزیون ها دارد. چرا که فناوری OLED سبب می شود که هر پیکسل جدا از سایر پیکسلها و بصورت مستقل ، خاموش و روشن شود . با این حساب دیگر از نور پس زمینه در تلویزیون ها خبری نیست و چون نور پس زمینه ای وجود ندارد ، پس رنگ مشکی عمیق به همراه کنتراست بی نهایت از ویژگی های این سری تلویزیون است . رنگ مشکی عمیق و مطلق را تنها باید از تلویزیون های اولد ال جی انتظار داشت .

پیکسلها به مانند موجودات زنده عمل می کنند و گاه روشن و گاه خاموش «  self-lighting pixels» می شوند . این روشن و خاموش شدن ها ، رنگهای زنده و مشکی تاریک را به نمایش می گذارد . این تلویزیون ها طیف رنگ گسترده ای را پوشش می دهند و میلیاردها رنگ شفاف و متنوع را در پس زمینه ی مشکی مطلق به نمایش درمی آورند .

امکانات تلویزیون ال جی OLED HDR

به کمک تلویزیون های OLED HDR  می توانید ، از تماشای آسمانی پر از ستاره لذت ببرید . تلویزیون های اولد ال جی این شفافیت را مدیون فناوری HDR هستند . این فناوری از دو فرمت  HDR 10 و Dolby Vision به خوبی پشتیبانی می کند . با پشتیبانی از فرمت « Dolby Vision» تصاویر روشن تر و واضح تر به همراه کنتراست بالا و رنگ های عمق و غلیظ را به نمایش می گذارد .

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید پر فروش ترین تلویزیون ها

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها

 

Virtual Surround

از دیگر نوآوری های ال جی فناوری « Virtual Surround » است . صدای فراگیر مجازی یا همان « Virtual Surround» کاربر را در دنیایی از صدا غرق می کند . Virtual Surround Plus ، این فناوری پیشرفته موجب تقوبت صدای تلویزیون می شود و با کمک آن محیط توسط صدا اشباع می شود . به این ترتیب می توانید صدایی با کیفیت تر و شفاف تری را بشنوید . هیجان تماشای فیلم های سینمایی اکشن و بازیهای ویدئویی و جنجالی با این فناوری  دو چندان می شود . از دیگر ویژگیها و امکاناتی که ال جی برای ارتقای کیفیت صوتی تلویزیون هایش در نظر گرفته است ، فناوری «Clear Voice » است . کار اصلی این فناوری تفیکیک صدای اصلی و صدای پس زمینه و تقویت و بهبود کیفیت صدای پخش شده است .

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها

 

موتور Triple XD Engine

این پردازشگر اختصاصی ال جی توانایی تصویری تلویزیون را ارتقاء داده می دهد . و کلیه ی عملکردهای تصویر سازی تلویزیون را کنترل می کند. میزان دقت رنگ و سطح رنگ ها کنتراست و کیفیت تصاویر و وضوح را بسیار بالا می برد . به علاوه با حذف نویز تصاویر ، کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد . بنابراین با کمک این موتور پردازشگر « Triple XD Engine » می توان بالاترین سطح کیفیت را مشاده کرد .

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها

 

امکانات تلویزیون ال جی : Dolby Vision

تلویزیون های اولد ال جی از فناوری ای به نام « Dolby Vision» پشتیبانی می کنند . به لطف استفاده از این فناوری ، تصاویر واضح و روشن تر از قبل نمایش داده می شوند و طیف وسیعتری از رنگ ها را در بر می گیرد . ضمن بهبود رنگ ها ، کنتراست نیز بالاتر می رود . برای اینکه به بهترین شکل ممکن از این قابلیت بهره گیری شود ، باید از ویدئوهایی استفاده شود که در ساخت آنها هم از این فناوری « Dolby Vision » استفاده شده است .

امکانات تلویزیون ال جی ؛ تکنولوژی ها و مشخصات و ویژگی ها

 

Picture Wizard III

از دیگر قابلیت های ابتکاری ال جی LG « Picture Wizard III» می باشد . این فناوری خلاقانه به نفع کاربرانی است که می خواهند تنظیمات تلویزیون و کیفیت تلویزیون را مطابق سلیقه و نظر خود تعیین کنند . تصاویر از عناصر خاصی تشکیل می شوند « میزان دقت و شفافیت رنگ ، نور پس زمینه و کیفیت تصاویر و اندازه ی Sharpness » این فناوری به کاربران این اجازه را می دهد که سطح جدیدی از کیفیت را با توجه به نظر و سلیقه ی خود تجربه کنند . کاربران این تلویزیون های می توانند با توجه به برنامه ای که در حال تماشای آن هستند ، کیفیت و روشنایی تلویزیون را تنظیم کنند .

NANO Full LED

« NANO Full LED  » پیشرفته ترین نوآوری ال جی است . با کمک این قابلیت در تلویزیون های LED ، تصاویر نرم و شفاف و واضحی را خواهیم داشت .  فناوری نانو فول ال ای دی را می توان تحولی عظیم در خلق تجربه ی hd دانست .


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید تلویزیون و بررسی نکات مهم در خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .