مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت تلویزیون های زیر قیمت یک و نیم میلیون تومان سال 1395

0 529
زمان مطالعه : 12 دقیقه

«لیست قیمت تلویزیون های زیر قیمت یک و نیم میلیون تومان سال 1395» قدم گذاشتن در دنیای تکنولوژی کار بسیار سختی است و افراد کمی در این راه به موفقیت صددرصد می رسند. سامسونگ و ال جی از جمله شرکت هایی هستند که در دنیای تکنولوژی بسیار موفق بوده اند و در بازار های جهان حرف اول را می زنند. تلویزیون یکی از بهترین محصولات این دو شرکت است که در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده اند. امروزه تمامی افراد دنبال تلویزیون های هوشمند با کارایی و ظاهر عالی هستند. در این سال های اخیر این دو شرکت نقش بسزایی در تولید اسمارت تی وی های هوشمند ایفا کرده اند و با تولید بهترین تلویزیون ها به رقابت پرداخته اند. تمامی تلویزیون ها بر اساس اینچ و قیمت دسته بندی می شوند. شاید ملاک شما تلویزیون های 32 تا 39 اینچی، تلویزیون های 50 تا 59 اینچی، تلویزیون های 6 تا 8 میلیونی و … باشد. ما در این جا قصد داریم بهترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی را بر اساس قیمت تا یک و نیم میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم.

«تلویزیون های ارزان قیمت» تلویزیون ال ای دی ال جی LG 32lf510B

تلویزیون همان محصولی که همه ی ما دنبال ان هستیم و ان را بر اساس قیمت؛ طراحی؛ قابلیت؛ کیفیت و خیلی از موارد دیگر انتخاب می کنیم. ال جی همان نام اشنایی که امروزه بر سر زبان هاست و محصولاتش در بازار بهترینند. این شرکت در سال 2015 با تولید تلویزیون ال جی LG 32lf510B بخش بزرگی از بازار جهان را به خود اختصاص داد. این تلویزیون میان رده با قابلیت و طراحی منحصربه فردش دست کمی از تلویزیون های بالا رده ندارد. این اسمارت تی وی دارای صفحه نمایش 32 اینچی با رزولوشن 1366 x 768 پیکسل می باشد که با استفاده از رنگ بندی فوق العاده اش بهترین تصاویر را برای شما به نمایش در می اورد. در این تلویزیون پایه های دو شاخه ای طراحی شده که جلوه ی خیلی زیبایی به ان بخشیده است. این تلویزیون وزن خیلی کمی دارد و هر کسی به راحتی می تواند ان را جابه جا کند. با استفاده از گیرنده دیجیتال DVB-T/C هیچ محدودیتی در ارائه ی کانال ها وجود ندارد و شما به هر کانالی که بخواهید می توانید دسترسی داشته باشید. هم چنین از طریق کابل HDMI می توانید دستگاه هایی مانند گوشی و تبلت را به ان وصل کنید و تمامی داده های موجود در ان ها را بر روی تلویزیونتان مشاهده کنید. این مدل دارای سنسور هوشمند ذخیره سازی انرژی می باشد که نور صفحه را در مکان های مختلف تنظیم می کند و از مصرف انرژی زیاد جلوگیری می کند. میزان صدای این تلویزیون 6 وات است که می توان گفت از صدای خوبی برخوردار می باشد. این اسمارت تی وی با وجود قابلیت های بسیار منحصر به فردی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. تا خرید همواره همراه شما در انتخاب بهترین ها بوده و هست شما می توانید این اسمارت تی وی را با قیمت حدودا 680.000 هزار از سایت تا خرید خریداری کنید.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED با رزولوشن 1366×768
  • دارای گیرنده ی دیجیتالDVB-T/C
  • مجهز به پورتHDMI
  • مجهز به کابل USB
  • مجهز به قابلیت ذخیره سازی انرژی

تلویزیون ال جی

تلویزیون ال ای دی SAMSUNG 32H4270

ایا این برند خوبی است؟ ایا کیفیت خوبی دارد؟ چند سال دوام می اورد؟ چه قابلیت هایی دارد؟ این ها همه سوالاتی هستند که در زمان خرید تلویزیون هوشمند به ان ها فکر می کنیم. سامسونگ شرکتی است که به تمامی این سوالات پاسخ داده است و بر اساس ان ها بهترین تلویزیون ها را روانه ی بازار می کند. این شرکت در سال 2014 طی مراسمی که برگزار کرد یکی از بهترین محصولات تولید شده اش تلویزیون سامسونگ H4270 SAMSUNG را معرفی کرد که باعث شگفتی حضار شد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 32 اینچی با رزولوشن  1366 در 768 پیکسل می باشد که با استفاده از قدرت نوردهی بسیار عالی اش بهترین تصاویر را در مکان های مختلف به نمایش در می اورد. شما با این اسمارت تی وی می توانید بهترین تصاویر حتی اگر بی کیفیت یا سیاه و سفید هم باشند را نگاه کنید. یکی از قابلیت های فوق العاده که در این مدل به چشم می خورد قابلیت «Soccer Mode» حالت فوتبال است که امکان دیدن بهترین مسابقات فوتبال همانند این که در ان جا حضور داشته باشید را برای شما فراهم می کند. هم چنین با استفاده از گیرنده های دیجیتالی DVB-S2 هیچ محدودیتی در دیدن کانال های مختلف وجود ندارد و می توانید به هر کانالی که بخواهید نگاه کنید. وجود گیرنده های داخلی DVB-T و DVB-C، دالبی دیجیتال پلاس، کابل USB از دیگر قابلیت های این تلویزیون می باشد. در این اسمارت تی وی بلنگوهایی با توان 20 وات طراحی شده است که میزان صدای خوبی با کیفیت عالی را به شما هدیه می دهد.با استفاده از پورت های USB 2.0، HDMI، و درگاه های کامپوزیت، کامپوننت می توانید دستگاه های مختلف مانند گوشی و لپ تاپ را به تلویزیونتان وصل و به دیدن برنامه های داخلشان یا بازی کردن بپردازید. این محصول منحصربه فرد با وجود قابلیت های عالی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی هم می باشد. شما می توانید این اسمارت تی وی را از یکی از بهترین ها سایت ها، سایت تا خرید با قیمتی حدود 700.000 توامان خریداری کنید.

      مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • مجهز به اسپیکر های 20 واتی
  • مجهز به پورت HDMI
  • قابلیت حالت فوتبال
  • گیرنده ی دیجیتال DVB-S2، DVB-T و DVB-C

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

 

تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV 32LF550V

خیلی از افراد دوست دارند که تلویزیونی هوشمند با قابلیت های بسیار پیشرفته و عالی بخرند و بتوانند با استفاده از ان خیلی از کارها از جمله گردش در وب را انجام دهند. اما برخی دیگر از افراد دوست ندارند که تلویزیونی هوشمند و با قابلیت های زیادی داشته باشند بلکه فقط می خواهند با استفاده از ان به فیلم و موسیقی  نگاه کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید این تلویزیون همان چیزی است که دنبالش می گردید. LED TV 32LF550V یکی از ساده ترین تلویزیون های ساخت شرکت ال جی می باشد. این تلویزیون میان رده دارای صفحه نمایش 32 اینچی با رزولوشن 1366 × 768 پیکسل است که تصاویر را با کیفیت خیلی عالی نمایش می دهد و با استفاده از قدرت نوردهی عالی اش در مکان های مختلف دیدن بهترین تصاویر با کیفیت بسیار بالایی برایتان به ارمغان می اورد. این مدل اگر چه قابلیت های زیادی ندارد اما با استفاده از دو بلنگوی 10 واتی که دارد بهترین میزان صدا با کیفیتی عالی را برایتان پخش می کند. هم چنین دارای پایه های دو شاخه و لبه های بسیار باریکی است که از دور زیباییش به چشم می اید. با استفاده از پورت HDMI و درگاه ورودی USB می توانید موبایل تبلت یا هر وسیله ی دیگری را به ان وصل کنید و تمامی داده های موجود در ان ها را بر روی تلویزیونتان ببینید. طراحان در این اسمارت تی وی تعدادی بازی قرار داده اند که در اوقات فراغتتان می توانید ان ها را انجام دهید و لحظات بسیار خوب و شادی را سپری کنید. مصرف انرژی بسیار کم از دیگر ویژگی های این مدل می باشد. این تلویزیون گزینه ی بسیار مناسبی برای کسانی که به کیفیت بیش از هر چیزی اهمیت می دهند می باشد. اگر این همان چیزی است که به دنبالش هستید می توانید ان را با قیمت حدود 760.000 هزار تومان خریداری کنید.

      مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • مجهز به تیونر دیجیتالی DVB-T2 و DVB-S
  • مجهز به پورتHMDI  و کابل USB
  • نمایش صفحه با سرعت60 هرتز
  • دارای دو بلند گوی 10 واتی

تلویزیون های ال جی

 

تلویزیون فول اچ دی سامسونگ Samsung LED FHD TV 40h5303

سال 2014 شرکت سامسونگ یکی دیگر از تلویزیون های هوشمندش « Samsung 40h5303 » را تولید و روانه ی بازار کرد. این مدل دارای صفحه نمایش 40 اینچ با رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل می باشد که بهترین تصاویر را با کیفیت فول اچ دی برای شما به نمایش در می اورد و بهترین لحظات را به شما هدیه می دهد. کیفیت نمایش تصاویر در این تلویزیون به قدری زیاد است که می تواند تار ترین تصاویر را به بهترین شیوه ی ممکن نمایش دهد. یکی از قابلیت های بسیار عالی این تلویزیون اتصال به اینترنت است که با استفاده از ان شما می توانید بر روی هر شبکه ی اجتماعی بروید یا در وب جستوجو کنید و به دیدن بهترین تصاویر با خوانواده تان بپردازید و فیلم، عکس، موسیقی و موارد دیگری که به ان ها علاقه دارید را به اشتراک بگذارید. هم چنین می توانید هر برنامه ای را با دو زبان فارسی و انگلیسی دانلود کنید. با استفاده از اسپیکر های 10 واتی که در ان طراحی شده است می توانید موسیقی، فیلم و … را با صدای خیلی بلند گوش دهید. هم چنین با استفاده از پورت HDMI می توانید موبایل و دستگاه های دیگری را به تلویزیون وصل کنید و در کنار عزیزانتنان به دیدن عکس های خانوادگی، فیلم یا گوش دادن به موسیقی بر روی اسمارت تی وی بپردازید. ضخامت کم بدنه و قاب باریک این تلویزیون ها را به یکی از زیباترین ها تبدیل کرده است که رنگ و روی تازه ای به اتاق شما می بخشد. هم چنین دارای مقاومت بسیار عالی در مقابل ضربه دارد. وجود موتور پردازشگر تصویر و کابل USB از دیگر مزایای این مدل می باشد. این اسمارت تی وی دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد به طوری که شما می توانید ان را حدود 1300.000 هزار تومان خریداری کنید.

« حتما بخوانید  بهترین مدل تلویزیون ال جی ⭐️ کیفیت تلویزیون الجی قیمت

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 40 اینچی با 1920 × 1080 پیکسل
  • مجهز به فیلتر نویز دیجیتال
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • مجهز به پورتHDMI و کابل  USB
  • مقاومت زیاد

 

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

 

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG FULL HD TV 42LF551

ال جی شرکتی بسیار موفق در زمینه ی تولید تلویزیون است. این شرکت بر روی شیب های زیادی حرکت کرده تا خود را به این جا رسانده است. در هنگام خرید هر محصولی کیفیت حرف اول را می زند و با کیفیت بودن محصول یکی از نکات مثبت برای هر شرکتی می باشد. تلویزیون های ال جی از نظر کیفیت همیشه حرف اول را زده اند. در سال 2015 این شرکت در نمایش گاه بین المللی یکی دیگر از بهترین تلویزیون هایش TV 42LF551 را پرده برداری کرد. این تلویزیون با امکانات خیلی بیشتری نسبت به مدل قبلی باز سازی شده است. TV 42LF551 دارای صفحه نمایش 42 اینچی با رزولوشن1920×1080 پیکسل می باشد که با استفاده از قدرت نوردهی عالی اش زیبا ترین تصاویر را به نمایش در می اورد. این تلویزیون با بلنگوی 10 واتی اش صدایی با کیفیت را به شما هدیه می دهد. هم چنین با استفاده از پورت هایی که در ان طراحی شده است می توانید دستگاهایی مانند فلش و موبایل را به ان وصل کنید و به نگاه کردن تصاویر داخل ان ها یر روس تلویزیونتان بپردازید. پایه های نقرا ای که در این تلویزیون طراحی شده اند زیبایی خاصی به ان بخشیده اند. طراحان بر روی این تلویزیون مجموعه ای بازی طراحی کرده اند که شما در اوقات بی کاری تان می توانید به انجام دادن ان ها بپردازید و لحظات به یاد ماندنی را سپری کنید. پاک سازی صدا، موتور پردازش تصویر Triple XD Engine و پخش فرمت های مختلف از دیگر قابلیت های این تلویزیون می باشند. این اسمارت تی وی با اندازه ی تقریبا کوچک یک گزینه ی بسیار مناسب برای اتاق های جمع و جور خواهد بود. هم چنین دارای قیمت بسیار خوبی حدود 1330.000 هزار توامان است.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 42 اینچی با رزولوشن1920×1080
  • دارای دو اسپیکر 10 واتی
  • دارای قاب باریک با رنگ نقره ای
  • نمایش صفحه با سرعت 100هرتز
  • پخش با انواع فرمت

 

تلویزیون های ال جی

 

تلویزیون ال‌ای‌دی ال جی LG LED TV 43LH590V

ال جی همان شرکتی که امروزه در بازار حرف حرف اوست و محصولاتش در بالاترین رتبه قرار گرفته اند. این شرکت بار دیگر با تولید TV 43LH590V در سال 2016 وارد بازار رقابتی شد و با تولید کنندگانی مانند سامسونگ و سونی به رقابت پرداخت. ال جی این تلویزیون را بر اساس صفحه نمایش HD تولید کرده است. این نمایشگر 43 اینچی یکی از بهترین صفحه نمایش ها برای به نمایش در اوردن تصاویر با کیفیت FHD می باشد. تمامی تصاویر با سرعت450 هرتز با کیفیت خیلی عالی بدون تاری دیده می شوند. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون ها برای اتصال به بلوری « BluRay»، مولتی‌مدیا HD می باشد. که با استفاده از ان می توانید به هر فیلمی نگاه کنید یا بازی های مختلفی انجام دهید. اگر چه این مدل دارای بلندگوی 10 واتی است اما طراحان بر روی ان دو فناوری Clear Voice III و Virtual surround Plus کار گذاشته اند که صدا را چند برابر با کیفیت تر و بلند تر پخش می کنند. این اسمارت تی وی دارای گیرنده ی دیجیتال می باشد که می توانید با استفاده از ان به هر کانالی دسترسی داشته باشید و در کانال های مورد علاقه تان به دیدن هر برنامه ای بپردازید. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی که ال جی در این مدل کار گذاشته است قابلایت اتصال به اینترنت WiDi می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کنند مانند گوشیتان وارد شبکه های اجتماعی و دنیای وب شوید و به سرچ کردن و دیدن برنامه های مورد علاقه تان بپردازید یا فیلم و عکس و سایر موارد دلخواهتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. هم چنین با استفاده از دو پورت USB و HDMI می توانید لپ تاپ؛ گوشی؛ فلش یا هر چیز دیگری را به اسمارت تی وی تان وصل کنید و به دیدن داده های داخل ان ها بر روی تلویزیون بپردازید و بهترین لحظات را در کنار خوانوادتان سپری کنید. ورودی اترنت، خروجی صوتی دیجیتال، خروجی هدفون و اسلات کارت حافظه PCMCIA سایر قابلیت هایی است که در این مدل دیده می شود. این مدل از سیستم عامل webOS که جزء بهترین سیستم عامل ها محسوب می شود پشتیبانی می کند و کم ترین مصرف انرژی را دارد. این تلویزیون هوشمند یکی از بهترین های موجود در بازار است که می توانید ان را با قیمت بسیار مناسب حدود 1370.000 هزار تومان خریداری کنید.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 43 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل
  • مجهز به فناوری صدا Clear Voice III و Virtual surround Plus
  • قابلیت اتصال به اینترنت WiDi
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتالDVB-T2/C/S2
  • مجهز به قابلیت مصرف انرژی

تلویزیون های ال جی

تلویزیون ال ای دی سامسونگ SAMSUNG Full HD LED TV 43K5002

سامسونگ هر نوع تلویزیونی را با مدل های مختلف از جمله تخت و منحنی تولید می کند و همیشه با تولیدات عالی اش یکی از بهترین شرکت ها محسوب می شود. TV 43K5002 یکی دیگر از بهترین تلویزیون های این شرکت می باشد که با استفاده از صفحه نمایش 43 اینچی و قدرت نوردهی عالی اش بهترین تصاویر را در جاهای مختلف به نمایش در می اورد. این مدل صدای خوبی را با استفاده از دو بلند گوی 14 واتی اش پخش می کند. هم چنین از زبان های محلی مختلف پشتیبانی می کند که با استفاده از ان می توانید برنامه های مورد علاقه تان را با زبان محلی تان نگاه کنید. با استفاده از 3 پورت HDMI می توانید فلش، گوشی، تبلت و … که برنامه های مورد علاقه تان را در ان ها گذاشته اید را به تلویزیونتان وصل کنید و ان ها را بر روی صفحه ی بزرگ تلویزیونتان در کنار خوانواده تان نگاه کنید و اوقات خیلی خوب و به یاد ماندنی ای را در کنار ان ها سپری کنید. مصرف برق بسیار ناچیز از جمله نکات مثبتی است که در این مدل دیده می شود. این تلویزیون دارای تیونرهای دیجیتال می باشد که امکان دسترسی به هر کانالی را برای شما فراهم می کند. هم چنین دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارد و با قابلیت های منحصر به فردش می توانید به صورت بیست و چهار ساعته یا خیال راحت از ان استفاده کنید. این اسمارت تی وی دارای قیمت بسیار مناسبی حدود 1400.000 هزار تومان می باشد.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایش گر 43 اینچی
  • اسپیکر های 7 واتی
  • پورتHDMI
  • کابلUSB
  • کم ترین مصرف انرژی

 

بهترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

 

تلویزیون هوشمند ال جی LG LED TV 42LF580V

ال جی شرکتی است که همیشه محصولات متنوعی بنا به سلیقه ی کاربران تولید می کند و همیشه برای تولیدات عالی اش رضایت کامل کاربران را به دست اورده است. این شرکت در سال 2015 با تولید TV 42LF580V قدم بزرگتری در دنیای تکنولوژی برداشت. این تلویزیون دارای اندازه های مختلف 32، 42، 50 و 55 اینچی متناسب با هر اتاقی می باشد. شما با استفاده از گیرنده های دیجیتال DVB-S ،DVB-C ،DVB-T2 ،DVB-T می توانید به تمامی کانال ها بدون محدودیت دسترسی داشته باشید. هم چنین به وسیبه ی اسپیکر های 20 واتی اش می توانید به موسیقی، فیلم و هر چیز دیگری با صدای بسیار زیاد مانند یک سینما گوش دهید. یکی دیگر از قابلیت های عالی که در مدل به چشم می خورد قابلیت اتصال به اینترنت شبکه بی سیم Wi-Fi می باشد که با استفاده از ان می توانید وارد دنیای شگفت انگیز مجازی شوید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید یا به دیدن موضوعات مورد علاقه تان بپردازید و بهترین لحظاتتان را ان جا به سر ببرید. هم چنین می توانید به تمامی فروشگاه های انلاین بروید و به دیدن تمامی برنامه های انلاین بپردازید. این تلویزیون از سیستم عامل NetCast پشیتیبانی می کند و دارای پردازنده ی دو هسته ای می باشد که موجب سرعت بسیار زیاد ان شده است. از طریق ماشین زمان (DVR) می توانید تمامی برنامه های مورد علاقه تان را ضبط کنید و در مواقع دیگر به ان ها نگاه کنید. وجود سه پورت HDMI این امکان را به شما می دهد تا هر دستگاهی از قبیل گوشی و فلاش را به تلویزیون وصل کنید و در کنار خوانواده یا دوستانتان داده های موجود در ان ها را بر روی صفحه ی تلویزیونتان ببینید. خروجی هدفون، کابل USB، درگاه ورودی RF، اسلات CI، درگاه ورودی کامپوزیت و کامپوننت از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این اسمارت تی وی هستند. این تلویزیون هوشمند دارای طراحی بسیار زیبا با مصرف انرژی بسیار کم می باشد که می توانید به صورت شبانه روز از ان استفاده کنید و بدون خستگی لحظه هایتان را در کنار ان سپری کنید. این تلویزیون هوشمند با استفاده از قابلیت های منحصربه فردش دارای قیمت بسیار مناسبی حدود 1490.000 هزار تومان می باشد.

      مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED در اندازه های 32، 42، 50 و 55 اینچی
  • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
  • پشتیبانی از گیرنده ی دیجیتال DVB-S ،DVB-C ،DVB-T2 ، DVB-T
  • مجهز به پورت HDMI
  • مجهز به کابل USB

تلویزیون های ارزان قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .