مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت ماشین ظرفشویی های ال جی در سایت تا خرید

0 266
زمان مطالعه : 3 دقیقه

شرکت نام آشنای ال جی یکی از سازنده های با کیفیت محصولات و لوازم خانگی است .این شرکت در تولید انواع لوازم دیجیتال و محصولات الکترونیکی اعم از یخچال های ساید بای ساید ، تلویزیونهای OLED وSUHD ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و …پیشتاز بوده و هست . از آن زمان که وجود ماشین ظرفشویی در هر خانه ای لازم و ضروری به نظر می رسد . شرکتهای سازنده با به کار بردن تکنولوژیهای متعدد و مختلف ماشینهای ظرفشویی را در اندازه ها و ظرفیتهای متفاوتی تولید کرده اند . و هر روز برای شستشوی سریع تر و بهتر امکاناتی به ماشینهای ظرفشویی افزوده اند . اگر به برند ال جی علاقه دارید و می خواهید یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی ال جی را داشته باشید در ادامه با ماباشید . در این قسمت به بیان لیست قیمت ماشین های ظرفشویی ال جی می پردازیم . اما اگر میخواهید از ماشین ظرفشویی سامسونگ در کنار یخچال های سامسونگ و لباسشویی سامسونگ بهره ببرید و از کیفیت ایده آل این محصول مطمئن هستید می توانید لیست قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ را مطالعه کنید و از میان مدلهای متفاوت و مختلفی که از سوی این شرکت عرضه می شود را انتخاب و خریداری کنید . بطور کلی شما می توانید بر اساس تجربه ی خود و یا تجربه ی دیگران برندی را انتخاب کنید . خواه برند مورد علاقه ی شما بوش باشد ، خواه زیمنس .

قیمت هایی که در این پست نوشته شده اند مربوط به تاریخ 11 اسفند 95 می باشند. به دلیل تغییر روزانه قیمت ها لازم است به سایت تا خرید مراجعه نمایید. در این قسمت می توانید قیمت های به روز شده را مشاهده کنید و علاوه بر آن مشخصات فنی را به طور کامل مطالعه کرده و انتخابی آگاهانه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و قیمت روز آن با شماره ی 0873111 تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی و فروش استفاده نمایید.

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی14نفره  D1444 LG

ماشین ظرفشویی ال جی14نفره D1444 LG
ماشین ظرفشویی ال جی14نفره D1444 LG

مشخصات فنی کلیدی

بهره گیری از سیستم بخار شوی TRUESTEAM,دارای موتور دایرکت درایو اینورتر«Inverter Direct Dirve Motor »,مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند «™ SmartDiagnosis»,بهره گیری از تکنولوژی سبد هوشمند « ™SMARTRACK»

« حتما بخوانید  راهکارهای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی ؛ نکات و ترفندها

قیمت ماشین ظرفشویی 14نفره ال جی LG D1452

ماشین ظرفشویی 14نفره ال جی LG D1452
ماشین ظرفشویی 14نفره ال جی LG D1452

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به موتور دایرکت درایو اینورتر « Inverter Direct Dirve Motor»,بهره گیری از سیستم شستشوی با تاخیر به مدت 1 تا 19 ساعت,مجهز به قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند «SmartDiagnosis»,میزان صدای ظرفشویی 45 دسی بل,دارای برچسب انرژی A++

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14نفره  D1464 

 

 

لیست قیمت ماشین ظرفشویی ال جی
ماشین ظرفشویی 14نفره ال جی D1464 LG

 

مجهز به سیستم بخارشوی «TrueSteam ™»,بهره گیری از تکنولوژی سبد هوشمند قابل تنظیم «SmartRack»,میزان صدای ظرفشویی 41 دسی بل,سازگار با محیط زیست,دارای صفحه نمایش LED

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .