مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولرگازی پاناسونیک در سایت

0 359
زمان مطالعه : 8 دقیقه

اگر تابستان پارسال را هنوز به خاطر داشته باشید ، میبینید که سوز و سرمای زمستان که به جانتان دویده است هیچ تاثیری در میزان گرمای تابستان ندارد . بنابراین پر بی راه نیست که به فکر کولر گازی و خرید آن افتاده باشید . یقیناً انتخاب کولر گازی مناسب و کارآمد کار هر کسی نیست و باید تشخیص را به  عهده ی کارشناس گذاشت . قبل از هر چیز پیشنهاد ما به شما این است که حتماً راهنمای خرید کولر گازی و نکات مهم در خرید را حتماً مطالعه کنید . تا به اهمیت موضوع پی ببرید . کولر گازی یکی از وسایل پر مصرفی است که اگر پدران عزیز اجازه دهند ، قرار است سه ماه تابستان بصورت شبانه روز روشن باشد . و همین موضوع یعنی استفاده ی مداوم ، ایجاب می کند که بیشتر به میزان مصرف انرژی و برچسب انرژی آن توجه شود . شاید بگویی چه فرقی می کند ، یخچال هم که همیشه و در تمام طول سال روشن است و تلویزیون هم همینطور . اما فراموش نکنید که میزان مصرف انرژی کولرگازی به مراتب بیشتر از یخچال و تلویزیون و انواع لوازم خانگی برقی دیگر است . نا گفته پیداست که اگر کولر انتخابی شما ، قدرت خنک کنندگی بیشتر از حد نیاز را داشته باشد ، مصرف انرژی بیشتر می شود و عملکرد دستگاه در طول زمان کاهش می یابد . اگر ظرفیت کمتر از حد نیاز داشته باشد ، نمی تواند محیط را خنک کند . بنابراین باید کولر گازی ای بخرید که با شرایط آب و هوایی منطقه ی زندگی ، متراژ مکان ، تعداد افراد خانواده و … مطابقت داشته باشد . فرقی نمی کند چه نوع کولر گازی و با چه برندی را می خرید ، نکات مهمی که باید در نظر بگیرید را نباید فراموش کنید . این مسئله بیشتر به سلیقه ی شما و تجربه ی شما برمی گردد . اما لازم است بدانید که در زمینه ی تولید کول گازی ، برندهای متفاوتی در حال فعالیت هستند . سامسونگ ، ال جی ، هیتاچی ، بوش ، جنرال و …از جمله ی این برندها هستند .در این صفحه لیست قیمت کولرهای گازی پاناسونیک را به همراه توضیحات لازم درج کرده ایم . امید است که با تاخرید بهترین انتخاب و آسانترین خرید و با کیفیت ترین خرید را بارها تجربه کنید .
کاربران گرامی از آنجایی که قیمت محصولات تحت تاثیر پارامترهای مختلفی تغییر پیدا می کند ، لذا قیمتهایی که در پایین می بینید . مربوط به تاریخ 17 اسفند سال 1395 می باشد . برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز محصولات به سایت اصلی تاخرید سر بزنید و یا تماس حاصل کنید . تا علاوه بر قیمت روز از مشاوره ی رایگان متخصصان تاخرید بهره مند شوید.

قیمت کولرگازی پاناسونیک  CS-YC24

کولر گازی CS / CU-YC24PKY یکی از کولرهای با قدرت خنک کنندگی 24 هزار BTU است . صدای پنل داخلی این کولر بسیار پایین است و حتی در سرعت های بالا نیز ، صدایی آزار دهنده ندارد. تنظیم جریان هوای کولرگازی به راحتی بوسیله ی فشار دادن دکمه ی مربوطه « AUTO  SWING » بر روی ریموت انجام می شود . با فشار دادن این دکمه جهت باد کولر تغییر می کند و هر گاه جهت باد در زاویه ی مناسب قرار گرفت با فشار مجدد دکمه ی « AUTO  SWING » می توان جهت دریچه های کولر را در همان زاویه ثابت نگه داشت . کولر گازی پاناسونیک دارای قابلیتی به نام تایمر«TIMER» خواب است . با استفاده از این امکان می توان بصورت 24 ساعته کولر را تنظیم کرد . یعنی روشن و خاموش شدن کولر را تنظیم کرد و به این صورت در طول شب بطور خودکار درجه حرارت افزایش می یابد. این قابلیت هم مصرف انرژی را کاهش می دهد و هم طول عمر دستگاه را بالا می برد. کولر گازی پاناسونیک « CS / CU-YC24 » با مجهز بودن به لایه ی فین آبی از کندانسور محافظت می کند . چرا که این لایه خاصیت ضد زنگ دارد و طول عمر دستگاه را تا چندین برابر افزایش می دهد . تمامی این موارد در کنار فیلتر بهداشتی و تمیز کننده ی آنتی باکتریال « ANTI BACTERIAL FILTER»  معنا پیدا می کنند . با این فیلتر 99% باکتری ها و بوهای نامطبوع از محیط حذف می شوند. همچنین با قابلیتهایی نظیر ضد کپک و ضد قارچ و ضد آلرژی و ضد حساسیت بودن  ، طبیعی است که هوایی پاکیزه و سال م را در اختیار کاربران قرار می دهد . و تنفس هوای پاکیزه یعنی سلامتی و تندرستی . کولر گازی پاناسونیک «CU-YC24PKY» در تاخرید با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا به فروش می رسد .

کولر گازی سرد پاناسونیک PANASONIC AIR CONDITIONER 24000 CS-YC24
کولر گازی سرد پاناسونیک PANASONIC AIR CONDITIONER 24000 CS-YC24

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 24000 BTU,مجهز به فیلتر تمیز کننده ی هوا « Anti Bacterial Filter »,دارای دریچه های تنظیم جهت باد بوسیله ی ریموت,بهره گیری از کنترل از راه دور کولر بصورت بی سیم

قیمت : 2,930,000 تومان

قیمت کولرگازی پاناسونیک CS-YA18MKD

کولرگازی «پاناسونیک» مدل « CS-YA18MKD » یکی از دستگاه های دو کاربره و دو منظوره با کیفیت بالا ست . یعنی اینکه این کولر هم دارای قابلیت سرمایشی و هم دارای قابلیت گرمایشی است . بستگی دارد که در چه فصلی از سال هستید ، کولر سرما و گرمای محیط را تامین می کند . کولر « CS-YA18MKD» با ظرفیت 18000 BTU برای مکانهایی با مساحت 18 تا 35 متر مربع مناسب است . این کولر برای شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب مناسب است . وجود دریچه های عمودی و افقی در این اسپلیت دیواری هوای کل اتاق را بصورت یکنواخت خنک می کنند . صدای بسیار کم در حین روشن بودن و حتی در سرعتهای بالا یکی از ویژگیهای مهم کولر گازی « CS-YA18MKD» است . چرا که بدون هیچ نوع مزاحمت صوتی کار خودش را می کند و هوایی خنک و دلپذیر و مطبوع به فضای منزلتان می بخشد . پوشش ضد زنگ «BLUE FIN» بر روی موتور عملکرد دستگاه و طول عمرش را چندین برابر افزایش می دهد . کولر گازی « » با قدرت 18000 BTU و بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته به عنوان کولر گازی همه چیز تمام پاناسونیک انتخاب شده است .

کولر گازی پاناسونیک سرد و گرم کم صدا PANASONIC AIR CONDITIONER 18000 BTU CS-YA18MKD
کولر گازی پاناسونیک سرد و گرم PANASONIC AIR CONDITIONER 18000 BTU CS-YA18MKD

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 18000BTU,مجهز بودن به فیلترهای بهداشتی سلامتی,نوع گاز مصرفی در این کولر R22,مجهز به قابلیت تایمر24 ساعته

قیمت : 2,400,000 تومان

قیمت کولرگازی پاناسونیک  CS-K24PKF

کولر گازی «پاناسونیک» مدل «CS-CS-K24PKF» نوعی از کولر گازی تک پنل دیواری است . این دستگاه تک منظوره با کیفیت بالا ، قابلیت سرمایشی دارد . و می تواند در تمام فصول گرم هوای گرم را برایتان بهاری و دل نشین کند .مهمترین بخش کولرهای گازی کمپرسور آنها ست وعملکرد و بهره وری کولر توسط کمپرسور تعیین می شود . از این رو لازم است بدانید که پاناسونیک در این مدل کولر از بهترین کمپرسور بهره برده است یعنی کمپرسور اینورتر . مجهز بودن به کمپرسور اینورتر روتاری عملکرد و بازدهی کولر را چندین برابر افزایش داده و در مقابل میزان مصرف انرژی و سطح سر و صدا را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است . وجود ریموت هوشمند در این اسپلیت دیواری کارکرد و دسترسی به تنظیمات را سریع تر و راحت تر کرده است. کولر گازی « CS-CS-K24PKF» پاناسونیک با قدرت خنک کنندگی 24,000 BTU برای شزایط آب و هوایی فوق حاره ای و مکانی با متراژ 30 تا 60 متر مربع مناسب است . تمام این امکانات و ویژگیها در کنار تکنولوژی عملکرد سایلنت و بی صدا و تنطیم جهت باد در چهار جهت ، تنظیم سرعت فن در 5 حالت مختلف و …کولر گازی پاناسونیک « CS-CS-K24PKF » را خاص و البته و خواستنی کرده است .

کولر گازی پاناسونیک CS-K24PKF
کولر گازی پاناسونیک CS-K24PKF

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به کمپرسور اینورتر روتاری,برق مصرفی کولر از نوع تک فاز,دارای قدرت خنک کنندگی 24000BTU,مناسب برای مکانی با متراژ 30 تا 60 متر مربع,مناسب برای شرایط آب و هوایی فوق حاره ای و معتدل و مرطوب « t2وt3»

« حتما بخوانید  کولر گازی بدون باد سامسونگ Samsung Wind Free

قیمت : 3,470,000 تومان

قیمت کولرگازی پاناسونیک  CU-A24PKD

کولر گازی « پاناسونیک» مدل « CU-A24PKD » از دستگاه های دو منظوره است . این کولر به کم مصرف ترین کولر پاناسونیک شهرت دارد . در طراحی و ساخت این کولر بیشتر از هر چیز دیگری به میزان مصرف انرژی و اتلاف انرژی توجه شده است . این اسپلیت دیواری می تواند در حالت سرمایشی ، میزان برق مصرفی را به میزان 35% کاهش دهد و در حالت گرمایشی ، صرفه جویی در مصرف برق به 45% می رسد . موتور قدرتمند این کولر با قدرت خنک کنندگی 24,000 BTU می تواند دمای محیطی به مساحت 30 تا 60 متر مربع را خنک و مطبوع نگه دارد.لایه ی ضد زنگ «BLUE FIN» عملکرد و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد و از فرسایش و خراب شدن کولر جلوگیری می کند . وجود فیلتر تصفیه ی هوا « Nanoe» و فیلتر « Features air filter » داشتن هوایی سالم و پاک بدون هیچ نوع باکتری و قارچ و … را تضمین می کند . ویژگیهای دیگری نظیر کم سر و صدا بودن ، قابلیت TIMER ، تمیز کردن آسان ، ریموت هوشمند با امکانات و دکمه ی متعدد و … همه و همه تنها در یک کولر گازی جمع شده ایند و آن هم کولر گازی « CU-A24PKD» پاناسونیک .

قیمت کولر گازی پاناسونیک
کولر گازی پاناسونیک سرد و گرم ضد زنگ PANASONIC AIR CONDITIONER 24000 BTU CU-A24PKD

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 24000 BTU,برقی مصرفی کولر گازی از نوع تک فاز,دارای کاربری دو منظوره « سرمایشی – گرمایشی »,مجهز به لایه ی ضد زنگ و ضد فرسایش «BLUE FIN »,مناسب برای شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب و معتدل و مرطوب «t2-T3»

قیمت : 2,340,000 تومان

قیمت کولرگازی پاناسونیک CS-A18PKD

کولر گازی پاناسونیک مدل « CS-A18PKD» با قدرت خنک کنندگی 18,000BTU می تواند هوای خنک مورد نیاز محیطی با مساحت 18 تا 35 مترمربع را فراهم آورد . این اسپلیت دیواری به سنسورهای پیشرفته ای مانند سنسور حضور و سنسور تشخیص بوی بد « presence sensor & Identify smells bad» مجهز شده است . به این صورت که با کمک این سنسور حضور و یا عدم حضور افراد تشخیص داده می شود . هنگامی که حضور افراد در اطراف کولر تشخیص داده شود ، به ازای هر 20 دقیقه دما به میزان 1 درجه افزایش می یابد . همچنین این کولر پیشرفته با فناوری « Comfort Airflow» جهت وزش باد را هم تعیین می کند .وجود فیلترهای پیشرفته ی رفع بوی بد و رفع انواع باکتری و گرد و غبار و قارچ و … از مشخصات بارز کولر گازی پاناسونیک است . یکی از این فیلترهای پیشرفته ، فیلتر تصفیه ی هوا « nanoe-G»می باشد . این فیلتر با تشخیص دادن میزان خشکی و میزان رطوبت موجود در هوای محیط همیشه در حالت متعادل و مناسب نگه می دارد . همچنین با حذف باکتریها و انواع ذرات موجود در هوا ، هوایی سالم ، پاکیزه و مرطوب را به ارمغان می آورد. همچنین وجود تکنولوژی« sensor ECONAVI» مصرف انرژی را به میزان 13% کاهش می دهد . و عملکرد و بازدهی کل دستگاه نیز به دلیل پوشش ضد فرسایش و ضد زنگ « Blue Fin» چندین برابر افزایش پیدا کرده است . این کولر 18 هزار با داشتن چنین امکاناتی فراتر از یک کولر معمولی است .

 کولر گازی پاناسونیک CS-A18PKD
کولر گازی پاناسونیک CS-A18PKD

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 18000BTU,مجهز به فیلتر تصفیه ی هوا «nanoe-G »,بهره گیری از تکنولوژی سنسور حضور و سنسور نور خورشید,نوع استفاده و کاربری کولر دو منظوره « سرمایشی- گرمایشی»

قیمت : 2,420,000 تومان


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .