مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ و بررسی مشخصات و ویژگی ها

0 304
زمان مطالعه : 4 دقیقه

امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ و بررسی مشخصات و ویژگی ها

امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ و بررسی مشخصات و ویژگی ها : «لباسشویی سامسونگ» سامسونگ شرکتی است که سال های سال است در زمینه ی لوازم خانگی فعالیت می کند. و با تجربه ی فوق العاده اش هر روز محصولاتی عالی مانند لباسشویی و ظرفشویی که شست و شو را اسان کرده اند روانه ی بازار می کند. هم چنین این شرکت در تولید محصولاتی مانند غذاساز، ساندویج ساز، چرخ گوشت، کباب پز، پلوپز، ارام پز که اشپزی را به کار لذت بخشی تبدیل کرده اند نقش پر رنگی داشته است.

با پا گذاشتن ماشین های لباسشویی به دنیا دغدغه ی خانم ها بسیار کاهش یافته و در وقت بسیار صرفه جویی شده است. لباسشویی های قدیمی از برنامه های خیلی کمی برخوردار بودند. و با گذاشتن لباس ها داخل ان خیلی از لباس ها از جمله لباس های نخی و کتان خراب می شدند. ولی با تولید لباسشویی های جدید و وجود قابلیت و برنامه های فراوان در ان ها دیگر این مشکلات وجود ندارد. و می توان تمامی لباس ها چه کتان و چه نخی را در ان شست بدون این که هیچ تغییری بکنند.

سامسونگ با تجربه ی چندیدن ساله لباسشویی های بسیار زیبا با کارایی بالا و قابلیت های فراوان تولید کرده. که به هر خانه ای ارامش و اسودگی خاطر می بخشند. ما در این جا به برخی از امکانات لباسشویی های سامسونگ اشاره می کنیم. با ما تا خرید همراه باشید:

 

لباسشویی دو درب

در هنگامی که لباسشویی را روشن کنید درب ان قفل و دیگر نمی توان لباس های به جا مانده را داخل ان انداخت. طراحان سامسونگ برای رفع این مشکل لباسشویی های جدید خود را به صورتی طراحی کرده اند که دارای یک درب اضافه می باشد. و با استفاده از ان شما می توانید پس از روشن کردن لباسشویی لباس هایتان را داخل درب دوم بگذارید تا ان ها هم شسته شوند. در برخی از ماشین ماشین لباسشویی سامسونگزمانی که خواستید اضافه کنید تا لباس های ان نرمی و لطافتی که شما دنبالش هستید را داشته باشند.

 

امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ : Eco-bubble

لباس های خاص باید با برنامه ای خاص شسته شوند. از این رو سامسونگ لباسشویی هایی با چندین برنامه ی مختلف برای هر نوع لباسی تولید کرده است. خیلی مواقع پیش می اید که پودر رخت شویی روی برخی از لباس هایمان به جا می ماند و باید با دست ان ها را تمیز کنیم. ماشین لباسشویی سامسونگ دارای حباب ساز بسیار قوی (Eco-bubble) می باشد. که بعد از شستن به هیچ وجه جای پودر رخت شویی روی ان باقی نمی ماند. این لباسشویی ها دارای یک برنامه ی مخصوص برای لباس کودکان می باشند. که می توان با خیال راحت لباس کودکتان را داخل ان ها بگذارید.

« حتما بخوانید  برنامه های شستشو لباسشویی و طرز کار با ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی سامسونگ

Auto Optimal Wash

Auto Optimal Wash یکی دیگر از برنامه های موجود در برخی از لباسشویی های سامسونگ می باشد. که در صورت روشن کردن ان لباسشویی به صورت هوشمند لباس ها را با توجه به اندازه، میزان الودگی و چین و چروک می سنجد و با توجه به ان ها شروع به شستن لباس ها می کند. در صورت روشن کردن این برنامه به اندازه ی کافی پودر رخت شویی وارد لباسشویی می شود. و شما می توانید یک دفعه مخزن رو پر کنید و دیگر لازم نیست هر بار داخل ان پودر رخت شویی بریزید.

برخی از لباسشویی های سامسونگ دارای برنامه ی WW8500 می باشند که در زمان پایان چرخه ی شست و شو چه خانه باشید یا نباشید پیامی به دست شما خواهد رسید و شما را مطلع می سازد. هم چنین با استفاده از این برنامه شما می توانید سرعت شست و شو را به چندین برابر برسانید. و در زمان خیلی کمی لباس هایتان شسته شوند.

لباسشویی های سامسونگ مجهز به گرم کننده ی سرامیکی می باشند. که مانع تجمع کلیسیم می شود و با سرعت زیاد و مصرف انرزی کم اب را گرم می کنند. هم چنین دارای قابلیت Bubble Care Samsung می باشند که با استفاده از این قابلیت لباس ها همچنان کیفیت خود را حفظ می کنند. و همیشه لباس های تازه و خوش بویی را در اختیار خواهید داشت.

 

امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ : اتصال به اینترنت

لباسشویی های سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. و می توان با استفاده از اینترنت تمامی عملیات شست و شو را چه از راه دور یا نزدیک انجام دهید. با این قابلیت می توان لباس هایتان را داخل لباسشویی بیندازید. و از خانه بیرون بروید و در هر جایی که باشید ان را روشن کنید و زمانیکه به خانه برگردید لباس هایتان شسته شده باشند.
ماشین لباسشویی سامسونگ

موتور اینورتر

سامسونگ در لباسشسویی های خود از موتور اینورتر استفاده کرده است که انرژی بسیار کمی تولید و دوستدار محیط زیست می باشد. هم چنین از تولید صدا جلوگیری می کند. هم چنین بر روی لباسشویی صفحه نمایش دیجیتالی طراحی شده که می توان به راحتی تمامی برنامه ها را در زمان بسیار کمی به اجرا در اورد.

این روز ها که اوج هیجان، نهایت دقت و ظرافت در سرعت خلاصه می شود باید از وسایلی استفاده شود که سرعت را به اکثریت برساند و در وقت بسیار صرفه جویی شود. یخچال، لباس شویی و ظرفشویی های سامسونگ از جمله بهترین وسایل موجود در اشپزخانه ها می باشند که خود تعریف کننده ی سرعت هستند.


8 نکته برای مراقبت از ماشین لباسشویی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .