مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

ماشین لباسشویی بوش ؛ آشنایی و بررسی امکانات و مشخصات

0 185
زمان مطالعه : 4 دقیقه

ماشین لباسشویی بوش ؛ آشنایی و بررسی امکانات و مشخصات : I-DOS

ماشین لباسشویی بوش ؛ آشنایی و بررسی امکانات و مشخصات ؛ با توجه به ورود ماشین لباسشویی به زندگی افراد و استفاده مداوم از این محصولات ، لازم است امکاناتی در آنها گنجانده شود که در میزان مصرف لباسشویی ها صرفه جویی کنند. I-DOS از جمله این امکانات است که در لباسشویی های بوش مورد استفاده قرار گرفته است. I-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می باشد و به معنای سیستم تقسیم کننده هوشمند است. توسط این سیستم لازم نیست استفاده کننده هر بار مواد شویده و نرم کننده را داخل مخزن بریزد، بلکه با پر کردن مخزن آن می تواند تا 20 بار استفاده از ماشین لباسشویی مجددا مواد شوینده در آن نریزد.

ماشین لباسشویی به صورت هوشمند تعداد لباسها و میزان کثیفی آنها را درک خواهد کرد و با توجه به آن مواد شوینده را مورد استفاده قرار خواهد داد. این سیستم برای دو محفظه پودر و نرم کننده و یا مایع شوینده کاربرد دارد. با توجه به اینکه ممکن است در برخی از سیکل های شستشو میزان کمتری از مواد مورد استفاده قرار گیرد، این سیستم بهینه خواهد بود و در صرفه جویی کمک خواهد کرد. البته با بهره گیری ماشین لباسشویی از این فناوری در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد شد. میزان صرفه جویی سالانه آب در حدود 58 وان پر از آب و میزان صرفه جویی سالانه مواد شوینده در حدود 11 لیتر می باشد.
I-DOS

Vario perfect

سیستم Vario perfect از امکانات دیگری است که در ماشین-لباسشویی بوش مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم به بهینه سازی انرژی و زمان مصرفی در لباسشویی کمک خواهد کرد. این بهینه سازی به میزان تمیز کنندگی این محصول آسیب نخواهد زد و لباسها با کیفیت شستشویی عالی ، تمیز خواهند شد. با استفاده از Vario perfect علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان ، می توان در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد. این صرفه جویی از طریق سیستم گردش آب امکان پذیر شده است. با استفاده از سیستم Vario perfect مصرف کننده گان می توانند از دو امکان بهرمند شوند.

EcoPerfect که حالت شستشوی اقتصادی است و مصرف انرژی را از 20 تا 30 درصد کاهش خواهد داد و صرفه جویی خواهد کرد. این سیستم را می توان با سایر برنامه های شستشو بجر شستشوی سریع 15 دقیقه و شستشوی لباسهای پشمی ادغام کرد. حالت دیگر SpeedPerfect است ، توسط SpeedPerfect می توان در زمان صرفه جویی کرد. با انجام شستشوی سریع می توان تا 60 درصد در زمان شستشو صرفه جویی کرد.
WM_Animation

AquaSpa wash

ماشین لباسشویی بوش با بهره گیری از سیستم AquaSpa wash تمیز کنندگی عالی را برای البسه ایجاد خواهد کرد. با آب پاشی ویژه ای که توسط این سیستم انجام می گیرد، آب به صورت کامل در داخل محفظه توزیع خواهد شد و باعث بالا رفتن کیفیت شستشو خواهد شد. با طراحی دقیق روزنه ها و آبپاشی توسط این سیستم آب به تمام محفظه دیگ توزیع خواهد شد و پاشیدن آب از سه جهت بر روی لباس ها علاوه بر تمیز کنندگی بالاتر ، میزان مصرف آب را نیز کاهش خواهد داد.
AquaSpa wash

SelfCleaning CondenserSelfCleaning Condenser

در ماشین لباسشویی بوش و با بهره گیری از سیستم تمیز کننده خودکار SelfCleaning Condenser کنداسور همیشه تمیز خواهد ماند. و نگهداری و تعمیر نیز توسط این سیستم امکان پذیر شده است. این سیستم به کنداسور این امکان را می دهد. که در طی فرآیند خشک کردن، چهار بار خود را تمیز کند و از این رو مشکلی برایش ایجاد نخواهد شد.

AQUA STOP در ماشین لباسشویی بوش

در لباسشویی ها امکان نشت آب بسیار بالاست و به مراتب پیش آمده که شاهد خسارات ناشی از نشت آب از این وسایل در فضای آشپزخانه بوده ایم. به همین دلیل کمپانی های ساززنده لباسشویی از جمله کمپانی بوش قطعه ای  با نام AQUA STOP را در لباسشویی هایش قرار داده است. این قطعه با وجود سنسورهایی در مسیر آب عمل خواهد کرد. به محض اینکه سنسور تشخیص داد آب در نقطه ای نشتی یافته است، عملکرد لباسشویی را متوقف خواهد کرد . سنسورها در کف لباسشویی موجودند و هر لحظه عملکرد لباسشویی را مورد نظر دارند.
ماشین لباسشویی بوش AQUA STOP


8 نکته برای مراقبت از ماشین لباسشویی

« حتما بخوانید  تکنولوژی Active Water اکتیو واتر در ماشین ظرفشویی بوش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .