مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مسافرت به bane، نقشه مسیرها و راه های مسافرت به شهر bane

0 1,013
زمان مطالعه : 7 دقیقه

مسیرهای مسافرت به bane

مسافرت ؛همانطور که می دانید تکرار و زندگی روزمره باعث خستگی فکر و روح آدمیزاد می شود و در وجود آدم میل به تنهایی و تنها ماندن را افزایش می دهد.افسردگی هایی که از همین روزمرگی ها و یکنواختی های زندگی سراغمان می آیند پیری زود رس  را به ما هشدار می دهند که از آنها غافل هستیم و همچنان طبق عادت همیشه ی خود زندگی می کنیم و حتی متوجه این خستگی ها و پریشانی ها نمی شویم ، قصه ی عادت و باور های ساختگی و تلقین به خود قصه ایست که از همان نطفگی در انسان بوجود می آید و با او رشد می کند؛ باید عادت دهیم خودمان را به هر آنچه از ما انسانی والاتر خواهد ساخت . به عقیده ی من سفر کردن درمان بسیار ی از دردها ست و چه بهتر که این سفر با خریدکردن هم همراه باشد.سفر فوایدی دارد که نباید از آنها غافل شویم.

سلامت روح و تن ، شادابی و انرژی بیش از اندازه در طول سفر، کاهش استرس و فشار  روحی ، آشنایی با فرهنگها و زبانهای مختلف ،آشنایی با مردم و هم صحبتی با آنها و تاثیرپذیری از بعضی عادات خوب و کم یاب و یک دنیا فایده ی دیگر که در طول سفر متوجه آنها می شویم.

سفر بسیار شیرین و دلپذیر است؛اما سفر به bane دلپذیرتر است . 

برای مسافرت به bane می توان با ماشین شخصی و یا با اتوبوس  سفر کرد ؛ که بنا به دلایلی سفر با ماشین شخصی را پیشنهاد می کنم «مخصوصا اگر دو راننده در ماشین باشید».اما برای آن عزیزانی که راهی جز سفر با اتوبوس ندارند می توانند از پایانه های مسافربری محل سکونت خود بلیط را تهیه نموده و با خیال راحت عازم شوند ؛ اکثر شهر ها اتوبوس مستقیم حرکت را  دارند ولی اگر هم اتوبوس مستقیم در شهر شما در دسترس نبود می توانید از مسیر سقز بیایید و از آنجا وارد شوید.

مسیرهای پیشنهادی مختلف منتهی به bane برای سفر 

محور سنندج – bane
محور تهران – bane
محور اصفهان – bane
محور تبریز – bane
محور ارومیه – bane

محور سنندج – bane «راهنمای مسافرت به bane»

از سنندج 270 کیلومتر راه است که مسیر حرکت از سنندج به  دیواندره و از انجا به سقز و سپس به bane است.اگر با اتوبوس یا سواری بین شهری سفر می کنید؛درشمال شهر سنندج ، ترمینال bane» سقز وجود دارد که  برای بیشتر شهرها اتوبوس دارد که به ترمینال اتوبوسرانی یا سواری مراجعه وسپس به شهر بیایید .محور سقز » bane که دارای بیشترین مسیر ورود مسافر به شهر است که این دو شهر 60 کیلومتر از هم فاصله دارند.

مسیر مسافرت به بانه

محور تهران – bane «راهنمای مسافرت به bane»

مسافرت به bane، شرح کاملی از مسیرتهران برای کسانی که قصد مسافرت از تهران با ماشین شخصی دارند و قبلا نرفته اند «ابتدا از جاده و نحوه رفتن براتون بگم».
فاصله تهران 687 «تقریبا 700 کیلومتر است» ، چون ممکنه بعضی ها کمتر وبعضی ها بیشتر این مسیر رو طی کنند و عده ای در مسیر از وسط شهرها برای خرید لوازم و خوراکی عبور کنند .با سواری تقریبا 7:30 ساعت زمان میبرد تابه اینجا برسند (مسیر: تهران ،کرج ، قزوین ، تاکستان ، ابهر ،زنجان ، بیجار ، دیواندره ، سقز و نهایتا” bane) از تهران تا قزوین 2 ساعت و از قزوین به زنجان 1:30  ساعت واز زنجان به بیجار 1ساعت بعدبیجار دیواندره 1 ساعت  دیواندره به سقز 1:20 وبعد 40 دقیقه با سواری طول می کشد. از تهران تا قزوین و از انجا تا زنجان راه مناسبی دارد همه ی راه  اتوبان است (3 باند رفت ، 3باند برگشت) وسرعت شما را مگر لکه گیری های آسفالت ودوربین های کنترل سرعت تغییر دهد.
مسیرهای ارتباطی بانه
از شهر زنجان تاشهر bane راه تبدیل به جاده میشود و بعد از زنجان به روستاها وشهر های کوچک دیگر در طی مسیر برخورد می کنید اما بزرگترین انها بیجار است. می توان گفت وضعیت جاده بیجارمناسب تر است توصیه من اینه که در ورودی شهر ها برای سفری امنتر و سرعت گیر ها با دنده 2 حرکت کنید که باید به شدت سرعت خود را کم کنید بعد ازشهر بیجار 55 کیلومتر تا شهر دیواندره فاصله دارید وبعد از رسیدن به دیوان دره راه کاملا کوهستانی و دارای گردنه های بسیار است وپس از آن به شهر  سقز واز سقز 60کیلومتر دیگر را باید طی کنید تا به اینجا برسید.
مسیرهای ارتباطی بانه

حتما توجه داشته باشید که اگر در زمستان قصد مسافرت دارید به دلیل جاده کوهستانی وبرفی حتما زنجیر چرخ به همراه بیاورید چون  در  آب و هوای گرم و در زمان های کم رفت او امد جاده دل پذیر ؛ در طی مسیر پلیس مدارک و زنجیر چرخ اتومبیل ها را  چک میکند .

مسافرت به bane، از تهران با اتوبوس حدود 10ساعت راه در پیش خواهید داشت ، برای کسانی که در اتوبوس نیاز به استراحت دارند میتوانند بخوابند مناسب است در غیر این صورت طولانی و خسته کننده است. برای این کار کافی است در ترمینال غرب (آزادی)  در تعاونی های 5 و 7  معمولا برای بعد از ظهر ها چندین اتوبوس وی آی پی و معمولی دارند . که معمولا در ساعت ها 4 و 6 و 8 و 9 حرکت می کنند .کرایه اتوبوس در این تاریخ 38.000 تومان وی ای پی است . در وی ای پی شما راحت هستید و می توانید از صندلی های به ظاهر تخت خواب شو و تلویزیون اتوبوس و یخچال و نرمی اتوبوس و صدای کم ان لذت ببرید . ( برای دیدن فیلم و اهنگ در صورت دلخواه به راننده یاد اوری کنید. )

.

محور اصفهان-bane«راهنمای مسافرت به bane»

مسافرت به bane، از اصفهان 1031 کیلومتر حدود 12 ساعت راه است. عبور از شهرهای شاهین شهر  » میمه » دلیجان » ساوه » فامنین » همدان » قروه » دهگلان » سنندج » مریوان » سقز » bane)
از اصفهان اگر از مسیر (شاهین  شهر میمه دلیجان ساوه بیجار دیواندره سقز bane)بیایید با اتوبوس 15 ساعت است.
مسافران که ازمرکز کشور و استانهای شرقی و جنوب و جنوب غربی می خواهند سفر کنند می توانند از محور ( کرمانشاه » سنندج » دیواندره » سقز » bane) حرکت کنند .

مسیر مسافرت به بانه

محور مشهد –  bane«مسیرهای مسافرت به bane»

دیگر مسافران شرق کشور مانند مشهد  ، می توانند از مسیر( سمنان » تهران » زنجان » بیجار » دیواندره » bane)استفاده کنند.
مسیرهای ارتباطی بانه

محور تبریز – bane«مسیرهای مسافرت به bane»

از تبریز 323 کیلومتر حدود 5 ساعت راه است. و از شهرهای ( ایلخچی » اذرشهر » عجب شیر » بناب » ملکان » میاندواب » بوکان » سقز » bane).

محور ارومیه  bane«مسیرهای مسافرت به bane»

مسافرت به bane، از ارومیه تا آنجا 288 کیلومتر حدود 4 ساعت راه است. و دو مسیر دارد ارومیه تا مهاباد 120 کیلومتر _ مهاباد تا بوکان 70 کیلومتر _ بوکان تا سقز 35 کیلومتر _ از سقز  60 کیلومتر _ البته میتوان از مهاباد تا سردشت (124 کیلومتر) و از سردشت (66 کیلومتر )رفت اما مسیر طولانی ترمیشود .البته محور سردشت نسبت به محور سقز به bane خلوت تر اما دارای پیچ وخم های بیشتر جاده است و برای اکثر شهرهای اذربایجان غربی نزدیکتر است.

مسافرانی که می خواهند در عرض کمترین زمان ممکن برسند ؛ اول  با هواپیما تا سنندج بروید فرودگاه سنندج در جنوب این شهر می باشد و  از انجا 270 کیلومتر راه است که 4 ساعت با سواری راه در پیش خواهد بود  با اتوبوس هم 5 ساعت خواهد بود .
در بیست کیلومتری شهر در جاده های کوهستانی و در میان کوهها و صخره ها و رودخانه های بلند در کنار جاده ها ، بوی آش دوغ «دوکولیو» و سبزی خاصی که در آش میریزند و همچنین دیدن  دودی که از هیزم هایی بلند می شود که برای پختن آش ، زغال و خاکستر شده اند حیریت انگیز و اشتها بر انگیز  است. در بعضی مواقع ، که مه زیاد است  مخصوصا  اوایل صبح ،مه و دود و بخار و بوی آش و بوی هیزم های خاکستر شده ؛شما را مجذوب طبیعت می کند و آنچه را که در پس آرامش نهفته است می توان تجربه کرد.به گمانم شاید زندگی همین باشد.
توصیه من این است که از طبیعت بسیار زیبای مسیر نهایت استفاده را ببرید در فصل بهار هوای جاده مانند شمال بارانی و در زمستان برفی است . در مسیر می توانید از دوغ های کنار جاده و  (کـَلانه داغ نان بسیار خوشمزه دارای سبزی محلی همراه با دوغ تازه روستایی چرب شده با کره محلی ) لذت ببرید.

مسیر مسافرت به بانه
در مسیر های بین شهر همیشه دارای رستوران ها و غذا خوری های بین راهی است . در مسیر bane تهران  اتوبوس ها معمولا در خرمدره زنجان و در پاپایی بیجار برای دستشویی و استراحت و رفع خستگی و غذا خوردن در شب یا روز توقف می کنند.  در مسیر غذا خوری های سنتی بین راهی زیادی مانند جاده شمال وجود دارد .در زمستان حتما لوازم ماشین و زنجیر چرخ و پتو و لباس گرم را فراموش نکنید و در بهار و پاییز چتر و لباس و کاپشن همراه خود داشته باشید. در تابستان و بهار می توانید از جنگل های انبوه خدادای بلوط استفاده کنید و به دل طبیعت و جنگل ها و کوه های اطراف شهر سفر  کنید.

مسافرت به بانه

با توجه به اینکه هنگام سفر به bane (سفر تجاری) توصیه می شود حتما قبل از سفر  قیمت ها را بر روی همین  سایت تاخرید چک کنید و کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا در شهر سر گردان نشوید چون ممکن است کاللایی که در شهر خودتان موجود است در اینجا موجود نباشد و یا مدل ان متفاوت باشد . حتما قیمت ها را یاد داشت کنید چون ما ( سایت تاخرید  ) مدعی ارائه کمترین قیمت است . در این صورت اطمینان حاصل خواهید کرد که لیست قیمتی  دارید و کلاه سرتان نخواهد رفت و برای 5 هزار تومان کل بازار را نخواهید گشت. و البته توصیمه ما خرید اینترنتی و تحویل درب منزل و پرداخت پول درب منزل بعد از تست  است.  اما در هر صورت تلاش من این بوده که تا جایی که ممکن است شما را راهنمایی کنم.
مسیر مسافرت به بانه

لطفا سایر مطالب  مانند ادرس و شمار تلفن  مسافر خانه و هتل ها و غذا خوری ها و رستوران ها و پاساژ ها و پارک ها و مراکز دیدنی bane را که در پست های دیگر به ان اشاره کرده ایم مطالعه کنید.

قبل از سفر از شرایط جوی و وضع آب و هوای کل مسیر با خبر شوید چون اگر به شرایط بد جوی برخورد کنید سختی سفر دوچندان می شود .با آرزوی سفری راحت…
« حتما بخوانید  ابراهیم یونسی نویسنده کورد bane
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .