مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

S8 مجهز به بلوتوث 5.0 ؛ گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به بلوتوث

0 90
زمان مطالعه : 2 دقیقه

گلکسی اس 8 سامسونگ به بلوتوث 5.0 مجهز است

S8 مجهز به بلوتوث 5.0 ؛ گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به بلوتوث ؛ یک سال پیش در نمایشگاه بین المللی شاهد معرفی نسخه ی ۵.۰ بلوتوث بودیم امسال هم شاهد حضور این نسخه در گلکسی اس 8 هستیم . در واقع این گوشی اولین گوشی هوشمندی است که این نسخه در ان طراحی شده . البته به علاوه ی گلکسی اس 8 گوشی اکسپریا ایکس زد سونی هم دارای این نسخه می باشد . ولی گلکسی اس 8 زودتر از ان به بازار عرضه می شود.

گلکسی اس 8 سامسونگ

سامسونگ با طراحی این نسخه در گلکسی اس 8 توانسته قابلیت های خیلی بیشتر به ان افزوده و با سرعت زیادی که دارد ان را به یکی از بهترین ها تبدیل کند . با استفاده از این بلوتوث می توان در فاصله های دور هم به هر وسیله ای وصل شد و هر داده ای را ارسال و دریافت کرد . یکی از قابلیت های منحصر به فردی که این گوشی با استفاده از این نسخه دارد .

اینه که از دو درگاه برخورداره و به وسیله ی قدرت زیاد گوشی می توان، هم زمان به موبایل دو اسپیکر وصل کرد . به صدای موسیقی یا فیلم با کیفیت خیلی بالا گوش داد . گلکسی اس 8 یکی از بهترین گوشی هایی می باشد که دارای جدید ترین و مدرن ترین قابلیت ها است . زمان خیلی کمی مانده تا انتظار ها پایان رسد و عرضه شود.

« حتما بخوانید  راهنمای خرید مودم وای فای ADSL با سرعت بالا «نحوه خرید»
خوشحالیم که تا اخر بحث « S8 مجهز به بلوتوث 5.0 ؛ گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به بلوتوث » با ما همراه شدید . امید واریم پاسخ گوی همه ی سوالات شما شده باشیم .

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .