مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

عدم پشتیبانی گلکسیS8 ازDaydream ؛ گلکسی اس 8

0 222
زمان مطالعه : 2 دقیقه

عدم پشتیبانی گلکسیS8 ازDaydream ؛ گلکسی اس 8

عدم پشتیبانی گلکسیS8 ازDaydream ؛ گلکسی اس 8 ؛ سامسونگ در دنیای تکنولوژی همیشه پیش تاز بوده و بهترین ها را ارائه داده است. مدت زیادی از انفجار گلکسی نوت 7 نمی گذرد که سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 را معرفی کرد. این گوشی یکی از بهترین پرچم دارهایی است که امسال تولید شده و شاید به عنوان اولین گوشی هوشمند در اینده معرفی شود. این گوشی مجهز به قابلیت های منحصر به فرد مانند دوربین های دو گانه با کیفیت خیلی بالا، سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و اسکنر عنبیه ی چشم می باشد.

Daydream

اما مشکلاتی هم همچون عدم پشتیبانی از اپلیکیشن های دی دریم « Daydream» واقعیت مجازی به همراه دارد. این برنامه به صورت خودکار روی گوشی نصب نشده و زمانی که این برنامه را نصب کنید یک پیغام برای شما ارسال می شود که نشان می دهد توانایی دسترسی به این برنامه را ندارید. باید به تمامی فایل ها کد بدهید تا بتوانید اپلیکیشن های دی دریم را اجرا کنید.

اس 8 سامسونگ

عدم پشتیبانی گلکسیS8 ازDaydream

البته هدست دی درم واقعیت مجازی قابلیت پشتیبانی از خیلی گوشی های هوشمند را ندارد و این جای تعجب نیست که با گلکسی اس 8 هم سازگار نیست. در حال حاضر تولید کننده گان گوگل سعی می کنند که این اپلیکیشن را اپدیت و نسخه ی جدیدی ارائه دهد تا بتوان با بسیاری از گوشی های هوشمند سازگار بود. شاید هم سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 را دستکاری کند تا با این اپلیکیشن سازگار باشد. به هر حال هنوز این گوشی در بازار عرضه نشده و شاید تغیر کند و بتوان این اپلیکیشین را به راحتی روی ان نصب کرد.

« حتما بخوانید  معرفی بهترین اپلیکیشن های سفر برای کاربران ios

 

امیدواریم مطلب «عدم پشتیبانی گلکسیS8 ازDaydream ؛ گلکسی اس 8 » برایتان مفید واقع شده باشد . از اینکه تا انتهای متن همراه ما بودید از شما سپاسگذاریم.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .