مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

پیش خرید گلکسی S8 ؛ پرچمدار جدید سامسونگ به همراه گیر وی آر

0 23
زمان مطالعه : 2 دقیقه

پرچمدار جدید سامسونگ به همراه گیر وی آر

پیش خرید گلکسی S8 ؛ پرچمدار جدید سامسونگ به همراه گیر وی آر ؛ پیش فروش پرچمدار جدید سامسونگ از چند روز پیش شروع شده است . پیش خرید کنندگان گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ، علاوه بر دریافت هدست واقعیت مجازی رایگان ، گوشی های پرچمدار سامسونگ را زودتر از زمان عرضه و انتشار دریافت می کنند . چند روز پیش بعد از رونمایی گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ، شرکت کره ای سامسونگ پیش فروش محصولاتش را اعلام کرد .

با پیش خرید گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 می توانید یک دستگاه هدست واقعیت مجازی گیر وی ار« Gear VR» را نیز دریافت کنند . این هدست رایگان همان گیر وی ار کنترل دار است . جالب اینجاست که به افرادی که گوشی های پرچمدار سامسونگ را پیش خرید می کنند . مبلغی به عنوان کمک هزینه ی خرید بصورت بدون سود و 24 ماهه تعلق می گیرد . گارانتی 30 روزه را نیز فراموش نکنید ، سامسونگ به پیش خرید کنندگان امکان تعویض به مدت 30 روز را می دهد .

سامسونگ اعلام کرده است که به کسانی که گوشی سامسونگ Galaxy S8 را پیش خرید می کنند . می توانند تنها با پرداخت 99 دلار ، کارت حافظه ی 256 گیگابایتی سامسونگ و هدست AKG را نیز خریداری کنند .

گلکسی اس 8

پیش خرید گلکسی S8

با پیش خرید گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 می توانید یک دستگاه هدست واقعیت مجازی گیر وی ار« Gear VR» را نیز دریافت کنند . این هدست رایگان همان گیر وی ار کنترل دار است . جالب اینجاست که به افرادی که گوشی های پرچمدار سامسونگ را پیش خرید می کنند ، مبلغی به عنوان کمک هزینه ی خرید بصورت بدون سود و 24 ماهه تعلق می گیرد . گارانتی 30 روزه را نیز فراموش نکنید ، سامسونگ به پیش خرید کنندگان امکان تعویض به مدت 30 روز را می دهد .

یعنی بعد از 30 روز استفاده و آشنایی با گوشی و کارایی اش می توانید در صورت بروز مشکل آن را تعویض کنید . سامسونگ اعلام کرده است که به کسانی که گوشی سامسونگ Galaxy S8 را پیش خرید می کنند ، علاوه بر دریافت هدست گیر وی ار 130 دلاری ، می توانند تنها با پرداخت 99 دلار ، کارت حافظه ی 256 گیگابایتی سامسونگ و هدست AKG 150 دلاری را نیز خریداری کنند . اگر این لوازم جانبی را مستقیم خریداری کنید ، باید هزینه ای برابر 530 دلار پرداخت کنید .

 

« حتما بخوانید  آموزش 10 روش برای نجات دادن گوشی خیس شده

در نهایت 

امید واریم از خواندن مطلب « پیش خرید گلکسی S8 ؛ پرچمدار جدید سامسونگ به همراه گیر وی آر » لذت برده باشید . لطفا نظرات و سوالات خود را ، در قسمت نظرات برای ما بنویسید .

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .