مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی گوشی موبایل پرچمدار با قیمت بالای یک میلیون تومان سال 1395

0 47
زمان مطالعه : 11 دقیقه

معرفی گوشی موبایل پرچمدار با قیمت بالای یک میلیون تومان سال 1395؛ زمانی که پای انتخاب به میان می آید دو حالت برای استفاده کننده پیش خواهد آمد ، یا اینکه اجناسی که قرار است انتخاب کنیم اختلاف فاحشی با یکدیگر دارند و لازم به فکر کردن و بررسی زیادی ندارند و یا اینکه تمامی گزینه ها با کیفیتی عالی موجودند . حالت دوم حالتی است که کاربران در خرید گوشی های هوشمند با آن برخورد می کنند و باید بررسی دقیق تر و نیاز سنجی آگاهانه تر صورت پذیرد.

در این میان تنها کاراکترهایی که کاربر برای خود تعیین می کند اهمیت می یابد که برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. لازم است تمامی مشخصات فنی مورد ارزیابی قرار گیرند و با توجه به قیمت کالا، آن را انتخاب و خریداری کرد.

معرفی گوشی موبایل پرچمدار با قیمت بالای یک میلیون تومان سال 1395

در بعضی از مدل های گوشی ها که جدیدا توسط تولید کنندگان عرضه شده اند و پرچمداران تولید کنندگانشان هستند، ویژگی های مشترک موجود است که باعث کیفیت بالا تمامی آنها شده است . اما در این میان ویژگی هایی در برخی برندها موجود است که شرکت با پافشاری زیاد، بر روی آنها کار می کند تا آن ها را متفاوت از سایرین نماید. این فاکتورهاست که بر انتخاب کاربران تاثیر گذار خواهد بود، این کار را برایشان قابل تفکر خواهد کرد و این را اثبات خواهد کرد که همه برندها یکی نیستند، پس لازم است خرید به صورت آگاهانه صورت پذیرد.

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که بهترین انتخاب ها گوشی های پرچمدار هستند ؛ اما واقعیت این است که مدل های قبلی نیز که در حال حاضر با نام میان رده شناخته می شوند ، در سال های قبل برترین مدل ها در شرکت شان بودند و انتخاب آنان نیز خالی از لطف نخواهد بود. اما اگر مشکلی از بابت قیمت وجود نداشته باشد ، از لحاظ اینکه جدید ترین تکنولوژی ها را در اختیار دارید، خیالتان راحت خواهد بود ، این گوشی تا چند سال قابل استفاده هستند و قرار نیست حالا حالاها منقضی شوند و انتظاراتتان را برآورده نسازند.

معرفی گوشی موبایل پرچمدار : Z5 E6633

زمانی که حرف از موبایل های شرکت سونی به میان می آید زیبایی در طراحی در عین سادگی آنها ویژگی است که بیش از همه خودنمایی می کند. در میان گوشی هایی که قیمت آنها بالاتر از 1 میلیون تومان است ، عدد بالای دوربین نیز ویژگی بارز دیگر خواهد شد . دوربین در  Z5 E6633 برابر 23 مگاپیکسل است، البته در مورد دوربین جلویی این عدد پایین تر و برابر 5.1 مگاپیکسل می باشد. ادغام شیشه مات و فلز حس زیبایی ، لوکس بودن و گران قیمت بودن را به کاربر القا خواهد کرد. حسگر اثر انگشت در جای مناسب و با ایده ای جدید از دیگر ویژگی برجسته Z5 E6633 است.

با این قیمت انتظار این است که تمامی موارد با ظرافت هر چه بیشتر در کنار یکدیگر قرار بگیرند و بهترین سخت افزارها استفاده شود. به راستی می توان گفت در مورد Z5 E6633 این اصل رعایت شده است و کاربر با خیال راحت می تواند از بهترین ها استفاده نماید. ضد آب بودن آن بیش از همه ویژگی های این گوشی خود را در میان هم رده هایش نمایان می کند. قیمت این گوشی بالا رده فقط 1,430,000 هزار تومان است.

مشخصات فنی

  • نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت full hd
  • دوربین اصلی و سلفی 32 و 5.1 مگاپیکسلی
  • حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی
  • پردازنده ی هشت هسته ای
  • باتری با ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل سونی اکسپریا زد5 sony xperia

Samsung Galaxy S6 edge Plus ؛ معرفی گوشی موبایل پرچمدار سامسونگ

سال 2015 برای گوشی های سامسونگ سری اس، سالی پر ازموفقیت بود. با تکامل این نسل از سری سامسونگ گلکسی اس 6 که به مرور نامشان به سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس تبدیل شد و همراه با این تغییر اسم ، تغییر در طراحی و امکانات و استفاده از آخرین و به روزترین آنها مهمان این گوشی پرطرفدار شد. به مانند تمامی پرچم داران سامسونگ دوربین با کیفیت بالا Samsung Galaxy S6 edge Plus نیز در ثبت تصاویر بی نظیر عمل می کند، دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل و دوربین جلو با کیفیت 5 مگاپیکسل یاری دهنده کاربر در عکاسی خواهند بود.

در این مدل سامسونگ از نمایشگر محبوب و خاص خود یعنی Super AMOLED بهره برده است، تصاویر و اطلاعات در زیباترین و با کیفیت ترین شکلشان بر روی این نمایشگر 5.7 قرار می گیرند. از گوشی که یک سال پرچمداری برندی به بزرگی سامسونگ را بر عهده گرفته است، لازم نیست مشخصات با دقت بررسی شوند ، در انتخاب این دسته از گوشی ها اکثر کاربران تنها ویژگی هایی را بررسی می کنند که بیش از همه برایشان اهمیت دارد . اما در مجموع می توان Galaxy S6 edge Plus را به عنوان برترین گوشی با امکانات و ویژگی های بی نظیر معرفی کرد. این گوشی محبوب سامسونگ با قیمت 1,545,000 هزار تومان است.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش منحنی 5و7 اینچی با کیفیت QHD
  • دوربین اصلی و سلفی 13 و 5 مگا پیکسل
  • حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایت
  • پشتیبانی از شبکه ی نسل چهارم 4G

گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس +Samsun

معرفی گوشی موبایل پرچمدار : IPhone 6S Plus

گوشی موبایل اپل iPhone 6S Plus
در سال 2015 اپل مدلی جدید از موبایل هایش را طراحی و وارد بازار کرد. IPhone 6S Plus از لحاظ شکل و ظاهر تغییر چندانی را به خود ندیده . اما به مانند تمامی محصولات اپل خاص و بی نظیر است. کاربرانی مکه این محصول 5.5 اینچی اپل را خریداری می کنند ، استفاده از لمس سه بعدی را تجربه خواهند کرد. استفاده از آلومنیوم در طراحی و ساخت بدنه IPhone 6S Plus ، ظاهری زیبا و بی عیب به آن بخشیده است. در سری های قبلی محصولات آیفون ، با وجود اینکه خاص بودنش به چشم می آمد ، اما کاربرا و منتقدان زیادی از دوربین این برند ایراد می گرفتند.

بلاخره در IPhone 6S Plus اپل برای این عیب موبایل هایش دوربین را ارتقاء داد ، در حدی که تصاویر با دوربین 12 مگاپیکسلی ثبت خواهند شد. استفاده از دوربین 5 مگاپیکسی در دوربین جلو تعجب همه را برانگیخت. می توان گفت 6S Plus حتی در این زمینه نیز بی نقص شده است. تنها ایرادی که به 6S Plus وارد است وزن نسبتا بالای این محصول است. کاربران با خریداری آن گوشی ای با کیفیت واقعی و زیبایی بی نظیر در دستانشان خواهند گرفت. این گوشی اکنون با قیمت 2,750,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت FULL HD
  • دوربین اصلی 12 مگا پیکسل
  • پردازنده ی دو هسته ای
  • حافظه ی ذخیره سازی 64 گیگابایت
  • باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2750 میلی آمپر ساعت

 

GALAXY S7 EDGE معرفی گوشی موبایل پرچمدار سامسونگ

با آغاز سال 2016 شرکت سامسونگ گل سرسبدش را معرفی کرد. اکنون نیز GALAXY S7 EDGE همچنان پرچمدار این شرکت است و با شکست نوت 7 یک تنه این مسولیت مهم را بر عهده گرفته است. زمانی که این محصول با طراحی تکراری رونمایی شد ، بسیاری را شوکه کرد . اما با استفاده کردن کاربران و شاهد بودن تغییر در مشخصات فنی ، دیگر کسی به ظاهری تغییر نکرده اش توجه چندانی نداشت و همه در میان مشخصات بی نظیرش ماندند. در حال حاضر می توان GALAXY S7 EDGE را بهترین محصول بازار نامید. این لقب به راستی شایسته GALAXY S7 EDGE است.

ظاهر منحنی ، ضد آب بودن و امکانات و ویژگی هایی از این قبیل با وجود اینکه تکراری اند ، اما نکاتی مهم و خواستنی اند که این نسخه را به جایگاهی بالا در میان سایر رقیبان قرار داده اند. این گوشی پرچمدار با قیمت 2,020,000 هزار تومان به فروش می رسد.

مشخصات فنی ؛ معرفی گوشی موبایل پرچمدار 

  • نمایشگر منحنی 5.5 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 1 2و 5 مگا پیسکل
  • حافظه ی ذخیره سازی 64/32 گیگابایت
  • پردازنده ی هشت هسته ای
  • باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس +Samsun

 

galaxy A8

جدید ترین محصول از سری A شرکت سامسونگ galaxy A8 است. این مدل ، عنوان باریک ترین گوشی سامسونگ را با خود یدک می کشد. galaxy A8 میان رده ای دیگر از سامسونگ است که در تابستان امسال معرفی و روانه بازار گردید. ظرافت در طراحی و آن هم از طریق فلز غیر ممکن است دیدگان را محو خود نسازد. امکانات و ویژگی ها آنچنان بهبود یافته اند که کاربران استفاده کننده از میان رده های می توانند به این فکر بیفتند که شرکت سامسونگ به آنها نیز همانند کاربران بالا رده ها توجه کرده است. استفاده از نماشگری که مخصوص سامسونگ است ، همه ویژگی ها را در قاب 5.7 اینچی به نمایش می گذارد.

دوربین های 16 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو گوشی آماده اند تا در ثبت خاطرات کاربران کمک حالشان باشند. کاربران می توانند از شیار سیمکارت نسبت به افزایش حافظه اقدام نمایند ، البته بسیاری این ویژگی را منفی می پندارند. اما واقعیت این است که برای طیف وسیعی از کاربران این ویژگی پوئن منفی به حساب نمی آید. اکنون قیمت این گوشی 1,180,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • نمایشگر 5.7 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 16 و 5 مگا پیسکل
  • پردازنده ی هشت هسته ای
  • باتری با ظرفیت 3050 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 8 SAMSUNG

Sony Xperia XA Ultra F3212

گوشی موبایل سونی SONY XPERIA XA ULTRA F3212

در میان گوشی های برند سونی و دسته ی XPERIA X که در سال 2016 وارد بازار شدند و به عرضه اندام پرداختند، Sony Xperia XA Ultra F3212 در دسته حال حاضر ما قرار می گیرد. چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت. با توجه به این محصولات سونی شکلی مختص به خود را دارند ، هر کسی قد و قواره و شکل این موبایل ها را بپسندد، Sony Xperia XA Ultra F3212 را نیز خواهد پسندید . البته این محصول تغییراتی هر چند کوچک را در ساختار خود دارد، اما باز هم شکل سونی است.

Sony Xperia XA Ultra F3212 دارای صفحه نمایش 6 اینچی است. با وجود این نمایشگر تقریبا بزرگ می توان از آنچه بر روی گوشی به نمایش درمی آیند، لذت بیشتری برد. هر کاربری به دوربین با کیفیت بالا ، حافظه داخلی مناسب ، تصویر با کیفیت ، پردازنده قدرتمند و مواردی از این قبیل نیاز دارد و حس بهتری را با گوشی که این امکانات را دارد ، تجربه خواهد کرد. از این رو می توان به کاربران Sony Xperia XA Ultra F3212-تبریک گفت زیرا تمامی این موارد و موارد دیگر را در سطح عالی در اختیار دارند. شما می توانید این گوشی را با قیمت 1,103,000 هزار تومان خریداری کنید.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش 6 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 21.5 و 16 مگا پیکسل
  • پردازنده ی هشت هسته ای
  • حافظه ی ذخیره سازی 16 گیگابایت
  • باتری با ظرفیت 2700 میلی آمپر ساعت

معرفی گوشی موبایل پرچمدار هواوی : Huawei P8max

برند هواوی با وجود اینکه در سال های اولیه شروع به کارش وسایل مورد نیاز شبکه و هر آنچه در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد را فراهم می کرد ، در سال 2010 حوزه فعالیتش را گسترده تر کرد و وارد دنیای موبایل ها شد. با گسترده شدن تولید اسمات فونها ، این کمپانی نیز دست به کار شد و گوشی موبایل تولید کرد. اکنون موبایل های این کمپانی کیفیت بالا و در مقابل قیمت مناسبی دارند. با توجه به امکانات و ویژگی هایی که Huawei P8max دارد ، می توان قیمتش را کاملا مناسب دانست. این فبلت 6.8 اینچی اطلاعات را با کیفیت 1080 ×  1920 به نمایش در خواهد آورد.

بدنه فلزی این محصول علاوه بر کیفیت بالا ، زیبایی و لوکس بودن را به کاربر اعطا خواهد کرد. فلش دوگانه  LED تعبیه شده در دوربین 13 مگاپیکسلی این مدل نکته قابل توجه این محصول است. البته علاقمندان به عکس های سلفی می توانند عکس هایشان را با دوربین 5 مگاپیکسلی به ثبت برسانند. طرفداران گوشی های با صفحه نمایش بزرگ، این مدل بهترین گزینه برای شماست. قیمت این گوشی در حال حتضر در تا خرید 1,320,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش 6.8 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 13 و 5 مگاپیکسل
  • حافظه ی ذخیره سازی 64 گیگابایت
  • پردازنده ی دوگانه ی چهار هسته ای
  • باتری با ظرفیت 4360 میلی آمپر ساعت

 

« حتما بخوانید  تبلت ( tablet ) ؛ راهنمای خرید تبلت

گوشی موبایل هواوی پی 8 مکس huawei p8 max

LG G5 H850

شرکت ال جی امسال نیز پرچمداری جدید را معرفی کرد. LG G5 H850  با کیفیت هر چه بالاتر ارائه گردید . به طور حتم این محصول می داند و درک کرد است که کمپانی سازنده اش چقدر بزرگ و پر ادعاست، که امکاناتی تا این حد با کیفیت را انتخاب کرده و در خود گنجانده است. این موبایل 5.3 اینچی با بدنه ای تمام فلزی وارد عرصه رقابت داغ اسمات فون ها شده تا بتواند با استحکام در مقابل همه بایستد و جایگاههای برتر را از آن خود کند. بسیاری می گویند این محصول در طراحی، زیبایی چندانی به خود ندیده ، اما باید با LG G5 H850 کار کرد تا ویژگی های مثبتش را به چشم دید.

امکانات سخت افزاری بی عیب، این محصول را بالا کشیده اند. اگر می خواهید موبایلی در اختیار داشته باشید که در شرایط سخت نیز همراهتان باشد ، این محصول بدنه چندان قوی دارد که مناسب ترین گزینه برای شماست. LG G5 H850 سه دوربین دارد . دو دوربین در پشت و یکی در جلو ، هر سه آنها آماده اند تا جلوه ای از تصاویر زیبای طبیعت و دورهمی های شما را به ثبت برسانند.این گوشی را با قیمت 1,480,000 هزار تومان در تا خرید خریداری کنید.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش 5.3 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 16 و 8 مگا پیکسل
  • دو پردازنده ی دو هسته ای
  • حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایت
  • باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت

 

گوشی موبایل دو سیم کارت LG G5 H850

گوشی GALAXY A5 ؛ معرفی گوشی موبایل پرچمدار 

اگر به خاطر داشته باشید ، سامسونگ با رونمایی از گوشی های سری آلفا ، متفاوت بودن و خاص بودنش را ثابت کرد . گوشی های سری A که به وارد بازار شدند ، در فروش محصولات سامسونگ انقلاب به پا کردند . این سری از گوشی های میان رده ی سامسونگ با طراحی زیبا و کاربر پسند ، سخت افزار قدرتمند و با وجود تکنولوژیهای خاصی مانند حسگر اثر انگشت و فناوری «Super AMOLED» و باز هم سامسونگ و یک گوشی میان رده ی دیگر . گوشی «GALAXY A5» یکی از گوشی های میان رده ی شرکت سامسونگ است.

صفحه نمایش 5.2 اینچی مجهز به فناوری «Super AMOLED» نمایشگری زنده و با کیفیت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلیش لبخندی با طعم سیب را به عکسهایتان اضافه می کند . دوربین سلفی را هم فراموش نکنید ، با دوربین 5 مگا پیکسلی به همراه فلش LED در هر شرایط نوری میتوانید روشنایی داشته باشید و این روشنایی یعنی عکسی زیباتر. حسگر اثر انگشت را هم که نباید از یاد برد . بدنه ی تمام فلزی و پوشش «Corning Gorilla Glass 4» و دوسیم کارته بودن و باتری با ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعت و … از جمله امکانات و قابلیتهای این گوشی هستند .

 

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش 5.2 اینچی، مجهز به تکنولوژی سوپرآمولد
  • دوربین اصلی و سلفی 13 و 5 مگاپیکسل
  • حافظه ی ذخیره سازی 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایتی
  • پردازنده ی 8 هسته ای
  • باتری با ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعت

 

اگر طرفدار برند سامسونگ هستید و از کاربرانش ، قطعاً نیازی نیست که از جذابیتهای این مدل گوشی بیش از بگوییم . اما اگر تا به حال لذت استفاده از گوشی های سامسونگ را تجربه نکرده اید و می خواهید با قمیت یک میلیون تومان ، گوشی با کیفیت و خوش قیافه ای داشته باشید. حتماً با سایر مشخصات این گوشی آشنا شوید و سپس آگاهانه و با صرف کمترین هزینه گوشی «GALAXY A5» را بخرید. قیمت این گوشی 1,005,000 تومان است.

 

گوشی سامسونگ گلکسی اَی5 SAMSUNG GALAXY A5 SM-

 

معرفی گوشی موبایل پرچمدار : گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 دو سیم کارت SAMSUNG GALAXY S6

با اینکه مدتهاست از پردونده ی پروژه ی صفر می گذرد اما نم یتوان گوشی  SAMSUNG GALAXY S6  را فراموش کرد . این گوشی داستانها و ماجراهایی دارد که گفتنش خالی از لطف نیست . سامسونگ تا سال 2014 ، طبق عادت همیشگی اش ، گوشی ای با بدنه ی پلاستیکی و همان طرح تکراری ، اما با کیفیت و دوست داشتنی را به عنوان پرچمدار معرفی می کرد. اما در سال 2015 ، شاهد اتفاق بی نظیری بودیم ،  سامسونگ از گوشی گلکسی اس 6 پرده برداشت . گلکسی اس 6 شاید از خانواده ی گلکسی ها باشد و با همان نام ، اما طراحی و ساختاری متفاوت دارد.

اینجا بود که سامسونگ خلاقیت و نوآوری را با کیفیت و زیبایی ترکیب کرد و حاصل این ترکیب ، گوشی SAMSUNG GALAXY S6 بود. زیبایی و ظرافت این گوشی با بدنه ی شیشه ای و فلزیش به اوج رسیده است . نمایشگر 5.1 اینچی با کیفیت فوق العاده و بی نظیر QHD ،به زندگیتان رنگ واقعیت می بخشد . گوشی گلکسی اس 6 را می توان مغرورترین گوشی سامسونگ دانست چرا که خود سامسونگ کیفیت را ، زیبایی را و طراحی منحصر به فرد را در این گوشی خلاصه کرده است و آن را « بهترین » نامیده است.

اگرمی خواهید استفاده از این بهترین را تجربه کنید و از کاربران خاص این کمپانی کره ای باشید میتوانید با صرف هزینه ی 1,330,000 هزار تومان این گوشی بی نظیر را خریداری کنید.

مشخصات فنی ؛ معرفی گوشی موبایل پرچمدار 

  • نمایشگر 5.1 اینچی با کیفیت QHD
  • دوربین اصلی و سلفی 16 و 5 مگا پیکسل
  • رم 3 گیگابایتی
  • پردازنده ی قدرتمند هشت هسته ای
  • باتری با ظرفیت 2550mAh

گوشی پرچمدار


آموزش کار با نرم افزار Conceiva Mezzmo ؛ راهنمای فعال سازی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .