مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast

0 923
زمان مطالعه : 5 دقیقه

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast  ؛ رسانه های ذخیره شده در دستگاه Android خود را با استفاده از ( AllCast ) به تلویزیون خود ارسال کنید. وقتی صحبت از مرور در رسانه های اجتماعی می شود ، بسیاری از افراد رایانه های خود را فراموش می کنند و در عوض از تلفن های خود استفاده می کنند. داما گاهی اوقات ، صفحه ممکن است به اندازه کافی بزرگ نباشد که شما بتوانید از محتوا لذت ببرید. آیا می خواهید ( Chromecast ) شما محتوای ذخیره شده محلی را در تلویزیون پخش کند؟ AllCast می تواند راه حل این موضوع باشد.
allcast2

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast  ؛ تاریخچه AllCast

این برنامه در ابتدا با نام ( AirCast ) ، در اواسط سال 2013 متولد شد ، اما نسخه بتا این برنامه در دسامبر سال گذشته منتشر شد. از آن زمان به بعد ، Allcast به روز رسانی های مختلف ، رفع اشکال و سایر تغییرات را انجام داده است و به چیزی بیشتر از برنامه Chromecast تبدیل شده است. غول جستجو پس از انتقاد های فراوان ، سرانجام در فوریه سال جاری Cast SDK خود را باز کرد و به توسعه دهندگان این امکان را داد که پشتیبانی Chromecast را در برنامه ها و وب سایت های شخص ثالث خود بسازند.

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast

Chromecast یکی از بهترین دستگاه های ( client ) برای ( Plex ) است. برنامه Allcast Android به شما امکان می دهد تا عکس ، موسیقی و فیلم ذخیره شده در دستگاه Android خود را به تلویزیون خود ارسال کنید. این برنامه علاوه بر Chromecast ، از Amazon Fire TV ، Xbox 360 ، Apple TV ، Xbox One ، Roku ، تلویزیون های هوشمند سامسونگ ، تلویزیون های هوشمند پاناسونیک ، WDTV و DLNA Renderers پشتیبانی می کند.

اگرچه برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ادعا می کنند قابلیت های مشابهی را ارائه می دهند ، اما آن چه AllCast را خاص می کند در واقع این است که توسط ( Koushik Dutta ) ساخته شده است . ( aka Koush ) ، یکی از برنامه نویس های برتر برای پلتفرم اندرویدی و مغز متفکر پشت برنامه هایی مانند ( ClockWorkMod ) است. او بعد از این که دستگاه Chromecast به یکی از بزرگ ترین بازدید های سخت افزاری در سال گذشته تبدیل شد ، شروع به کار بر روی این برنامه کرد. در آن زمان ، دانگل Google تنها با تعداد انگشت شماری از برنامه های برتر Android از جمله Netflix  ، Hulu Plus  ،  YouTube ، Pandora و موارد دیگر کار می کرد .

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast ؛ گیرنده AllCast در مقابل AllCast

هنگام جستجوی AllCast در فروشگاه Google Play ، ممکن است با دو نسخه مختلف AllCast روبه رو شوید : گیرنده AllCast و AllCast. آنها یکسان نیستند. AllCast باید روی دستگاه مورد نظر برای پخش نصب شود ، در حالی که گیرنده AllCast باید روی دستگاه مورد نظر برای جابجایی نصب شود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تلفن خود را به رایانه خود وصل کنید ، باید AllCast را روی تلفن و گیرنده AllCast روی رایانه خود نصب کنید. اما نگران نباشید : هر دو برنامه رایگان هستند و می توانید هر دو برنامه را در به راحتی نصب کنید.
allcast

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast ؛ شرایط لازم برای نصب برنامه AllCast 

برنامه Android به چند مجوز ویژه نیاز دارد. ممکن است فکر کنید آن ها خیلی زیاد هستند ، اما AllCast توضیح می دهد که چرا به آن ها احتیاج دارد. اگر AllCast را در تلفن هوشمند Android خود نصب می کنید ، باید مجوز های زیر را تایید کنید : اینترنت : می توانید از ( Dropbox ) یا ( Google Drive ) خود محتوا را انتقال دهید. Wi-Fi و وضعیت شبکه : برنامه می تواند بررسی کند که آیا به Wi-Fi وصل شده است یا نه.

حالت های Wi-Fi را تغییر دهید ( Change Wi-Fi States ) :این برنامه ( AllCast ) می تواند دستگاه هایی را در شبکه محلی شما جستجو کند. Wake Lock : بنابراین می تواند در صورت قفل شدن صفحه ، مانع از غیرفعال کردن برنامه شود. خواندن / نوشتن در فضای ذخیره سازی خارجی ( External Storage ) : این مجوز به شما امکان می دهد از کارت SD خود محتوا را جابجا کنید.

وضعیت تلفن را بخوانید ( Read Phone State ) : برای بررسی این که نسخه برتر را به دست آورده اید یا خیر. دریافت حساب ( Get Accounts ) : به AllCast اجازه می دهد حساب Google شما را جست جو کند. استفاده از اعتبارنامه( Use Credentials ) : به AllCast اجازه می دهد تا وارد Google Drive شما شود و رسانه شما را پخش کند. Superuser : بنابراین می توانید ( Google Music ) را پخش کنید.

اتصال موبایل به تلویزیون با Allcast ؛ ویژگی های AllCast

allcast
این برنامه ویژگی های زیادی را ارائه می دهد ، برخی از آنها در زیر ذکر شده اند :

  1. گذشته از محتوای محلی ذخیره شده ، برنامه همچنین به شما امکان می دهد محتوای ذخیره شده در سرویس های ابری مختلف مانند Dropbox و Google Drive را ذخیره کنید.
  2. پشتیبانی از جریان محتوا به مرورگر های وب.این برنامه همچنین از سرور ( DLNA ) پشتیبانی می کند ، به این معنی که کاربران AllCast می توانند رسانه ها را مستقیماً از سرورهای DLNA خود به یک دانگل Chromecast انتقال دهند.
  3. برنامه هنگام پخش از یک سرور رسانه ( پشتیبانی از Serviio با پرونده های srt ) پشتیبانی زیرنویس را برای Chromecast فراهم می کند.
  4. هم چنین یک برنامه گیرنده AllCast رایگان نیز وجود دارد که در اصل دستگاه Android شما را به یک هدف جریانی تبدیل می کند ، به شما امکان می دهد تصاویر / صوتی / تصویری را از یک دستگاه به دستگاه دیگر پخش کنید.
  5. این برنامه همچنین از جریان پخش موسیقی پشتیبانی می کند. مشروط بر اینکه دستگاه Android شما روت شده باشد.برنامه به صورت خودکار در صورت تماس تلفنی ، جریان را متوقف می کند.
  6. این برنامه همچنین حالت گوش دادن خصوصی را ارائه می دهد. که به کاربران اجازه می دهد تا Fire TV صدای صوتی تلویزیون خود را نادیده بگیرند. و آن را از تلفن هوشمند خود پخش کنند. طبق گفته ها ، این ویژگی به احتمال زیاد به Chromecast وارد نمی شود .زیرا یك وسیله جریان اصلی است كه قادر به تجزیه پیشرفته ( A / V ) نیست. همچنین می توانید با استفاده از کد های ( redemption ) ، یک ویژگی داخلی را در برنامه AllCast فعال کنید . یک ویژگی داخلی که به شما امکان می دهد برنامه را در دستگاه های دیگر نصب کنید و آن را برای نسخه کامل بازخرید کنید.

نتیجه کلی

اگر ایده پخش محتوای محلی در تلویزیون از طریق Chromecast را دوست دارید ، AllCast ارزش امتحان کردن را دارد. در حال حاضر ، این برنامه به صورت رایگان و هم چنین نسخه های پولی در دسترس است. در حالی که اولی شامل موانعی مانند تبلیغات و محدودیت مشاهده 5 دقیقه در تصاویر و فیلم ها است ، دومی نسخه کاملی است که می توانید با قیمت 5 دلار خریداری کنید. می توانید جدیدترین نسخه های رایگان و برتر این برنامه را از Google Play بارگیری کنید.

بیشتر بخوانید : 

« حتما بخوانید  انواع گیرنده دیجیتال یا تیونر تلویزیون ؛ مشخصات

قابلیت های گوگل اسیستنت Google Assistant
Google ؛ تاریخچه شرکت گوگل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .