مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای رومیزی

0 143
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای رومیزی ؛ انتخاب وسایل منزل با توجه به تنوع بالا و رقابت داغ در میان تولید کنندگان ، کار سختی شده است و باید فاکتورهایی را در نظر گرفت و با توجه به آنها انتخاب کرد. تا خرید راهنمای خرید وسایل آشپزخانه را برایتان تهیه کرده است. و با مطالعه ی راهنمای خرید محصول مورد نظر می توانید انتخاب آگاهانه و هوشمندانه ای داشته باشید. برای خرید این وسایل خالی از لطف نیست به فروشگاه اینترنتی تا خرید سر بزنید و نسبت به خرید محصولاتی از قبیل یخچال ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، موبایل ، تبلت ، تلویزیون و … اقدام نمایید. با مطالعه لیست قیمت این محصولات با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، محصولتان را انتخاب نمایید.

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا نخریم؟

انتخاب اجاق گازهای صفحه ای به دلیل برتری هایی که به نسبت سایر مدل ها دارد، مناسب است. این اجاق گازها به دلیل حجم کمی که دارند و فضایی که در اختیار می گیرند در آشپزخانه ها جا باز کرده اند. به دلیل طرافداران زیاد این مدل اجاق گاز، طرح های متنوعی از آنها تولید شده است و تمامی سلیقه ها را پوشش خواهند داد.

سیستم ترموکوپل به کار رفته در این محصولات از کیفیت بالایی برخورداری است و اکثراً توسط سازندگان رده بالا و مطرح این قطعات تولید و آماده سازی خواهند شد . در اکثر گزینه های موجود در بازار استانداردها در این سیستم به طور کامل رعایت شده است. از این رو ایمنی بالایی در این اجاق گازها به چشم می آید.

تنوع بالا در این محصولات چه از نظر طراحی های متفاوت و چه از نظر مواد به کار رفته در ساخت محصولات، اجاق گازهای رومیزی را برای تمانی افراد و سلیقه ها پوشش داده است. اجاق گازهای صفحه ای در اجناس شیشه ای ، استیلی ، سرامیکی و استیل شیشه ای تولید شده اند. و مصرف6 کنندگان می توانند با توجه به نیازشان هر کدام از آنها را خریداری نمایند.
راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای

نوع اجاق گازهای شیشه ای با طراحی بسیار زیبا و شکیل در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته اند. شیشه ی به کار رفته در اجاق گازهای صفحه ای شیشه ای نشکن است و این قابلیت را دارد تا سطح بالایی از دما را تحمل کند و آسیبی به آن وارد نیاید. سطح صاف و سیقلی این اجاق گازها تمیز کردن سطح آنها را راحت کرده است و می توان با عملیات ساده پاک سازی سطح این وسیله را عاری از هرگونه آلودگی و لک نمود. البته پس از هر بار طبخ غذا لازم است آن را تمیز نمود تا چربی و لک بر روی آن ایجاد نگردد. در صورت خریداری این مدل از اجاق گازها نگران شکستن شیشه اش نباشید ، زیرا مقامت آنها در حد قابل توجهی بالاست و آشیبی در برابر ضربات احتمالی نخواهد دید.
اجاق گاز صفحه ای استیل

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای : اجاق گاز صفحه ای استیل

اجاق گازهای صفحه ای استیل با دو مدل اصلی آجدار و ساده تولید خواهند شد. مدل های براق این اجاق گازها زیبایی را برای آشپزخانه به ارمغان خواهند آورد. مدل های ساده این اجاق گاز صفحه ای بیش از مدل دیگر مورد استقبال قرار گرفته است. سهولت استفاده و پاکسازی این مدل دلیل اصلی این استقبال است. برای تمیز کردن اجاق گاز صفحه ای استیل نیاز به توجه و دقت بیشتری است و باید از پارچه های نرم برای پاک کردن استفاده برد ، زیرا ایجاد خط و خراش بر روی سطح آن از زیباییش می کاهد. می توان جهت براق سازی آن از براق کننده های موجومد در بازارب استفاده کرد.
اجاق گاز صفحه ای استیل

تعداد شعله هاتعداد شعله ها

اندازه اجاق گاز لازم است با توجه به نیاز استفاده کننده تعیین گردد. افرادی که غذاهای متنوع را در قابلمه های بزرگ و کوچک طبخ می کنند. لازم است اجاق گازهایی را انتخاب کنند که دارای شعله های بیشتری باشد. این اجاق گازها در انواع 2 ، 3، 4 ،5 و 6 شعله موجودند و باید مدلی انتخاب شود که متناسب با  نیاز خانواده باشد. علاوه بر تعداد شعله ها انداه ی آنها نیز اهمیت دارد. تنوع بالای اندازه ها این امکان را فراهم خواهد کرد تا انواع قابلمه و ماهی تابه را در اندازه های متنوع بر روی آن قرار داد .

 

« حتما بخوانید  کارکرد و استفاده از سشوار خانگی ؛ نکات ایمنی و طرز استفاده

راهنمای خرید اجاق گاز فر و انواع ان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .