مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات تلویزیون سامسونگ ؛ اشنایی با ویژگی ها و تکنولوژی ها

0 76
زمان مطالعه : 3 دقیقه

امکانات تلویزیون سامسونگ ؛ اشنایی با ویژگی ها و تکنولوژی ها

امکانات تلویزیون سامسونگ ؛ اشنایی با ویژگی های تلویزیون سامسونگ در تلویزیون های خود از قابلیت Wide Colour Enhancer technology بهره برده. که کیفیت تصاویر را به چندین برابر می رساند. تصاویر فول اچ دی با کیفیت عالی نمایش و با این قابلیت لذت تماشا تصاویری عالی همانند اینکه در صحنه حضور داشته را تجربه می کنید. تمامی تلویزیون های سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن اند. که از طریق ان سرعت اجرای عملیات بسیار بالا هستند. و می توان به اینترنت وصل و وارد شبکه های اجتماعی و صفحات وب شد و تمامی داده هایتان را به اشتراک بگذارید. هم چنین اسمارت تی وی های سامسونگ دارای کنترل از راه دور می باشند. که از طریق بلوتوث از مکان های دور می توان به تلویزیون وصل شد و هر دستوری را اعمال کرد.
تلویزیون سامسونگ و امکاناتش

اشتراک گذاری در تلویزیون سامسونگ

با استفاده از تلویزیون های هوشمند سامسونگ به راحتی می توان به گوشی یا تبلت متصل شد. و تمامی محتوای داخل ان ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون دید. شما می توانید تمامی برنامه ها را روی تلویزیون نگاه کنید. بدون این که یک درصد از شارژ موبایل تان کاهش یابد. طراحان سامسونگ در تلویزیون هایشان قابلیت انعکاس صدا طراحی کرده اند. که صدای فیلم و موسیقی را با کیفیت عالی به چندین برابر می رساند. و دیگر نیازی نیست که دستگاه های جانبی برای پخش صدا خریداری کنید. شما می توانید بر روی تلویزیون سامسونگ فهرستی تهیه کنید و تمامی فیلم، اهنگ، عکس و بازی های مورد علاقه ی خود را در ان قرار دهید و هر وقت که خواستید به ان ها دسترسی داشته باشید.
تلویزیون سامسونگ و امکاناتش

« حتما بخوانید  ابعاد و سایز تلویزیون سونی به سانتی متر و اینچ

تلویزیون سامسونگ و امکاناتش قابلیت های هوشمند

تلویزیون های هوشمند سامسونگ دارای پایه هایی منحصر به فرد می باشند که می توان ان ها را به حالت های مختلف تغییر داد. با استفاده از این قابلیت می توانید اسمارت تی وی تان را بر روی دیوار نصب و پایه ها را مخفی کنید یا اگر دوست داشته باشید ان را روی میز تلویزیون قرار دهید. هم چنین دارای قابلیت تعامل هوشمند می باشند که با استفاده از ان بدون این که نیازی به ریموت کنترل باشد از طریق صدا و حرکات دست می توانید با تلویزیون ارتباط برقرار کنید و تمامی دستورات را اجرا کنید.

قاب تلویزیون های سامسونگ بسیار زیبا می باشند و به عنوان باریک ترین قاب در جهان شهرت دارند. با استفاده از این تلویزیون ها می توان فیلم و بازی های دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کرد و به دیدن تصاویر در فضای سه بعدی بپردازید. قابلیت Smart Evolution از ویژگی هایی می باشد که در اکثر تلویزیون ها از جمله تلویزیون های سامسونگ دیده می شود و با استفاده از ان می توان هر سال به راحتی اسمارت تی وی خود را به روز رسانی کنید.

 

 

 


نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .