مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین تلویزیون ها بر اساس اینچ (60 تا 80 اینچ)

0 245
زمان مطالعه : 6 دقیقه

تلویزیون 60 تا 80 اینچ ؛ تمامی افراد باید با توجه به اندازه ی سالنی که می خواهند تلویزیون را در آن قرار دهند، سایز تلویزیونشان را انتخاب نمایند. هر چه اتاق پذیرایی بزرگ تر باشد، لازم است که تلویزیون نیز بزرگ تر شود. در این پست حرف تلویزیون هایی در میان است که اندازه ای بزرگ دارند و کاربران و مصرف کنندگان می توانند برای مکان بزرگشان از آن استفاده نمایند، تلویزیون های 60 تا 80 اینچ . ما در این راهنمای خرید تلویزیون قصد داریم بهترین تلویزیون های این رده را معرفی کنیم. برخی افراد شرایطی متفاوت دارند و می خواهند سایزهای کوچکتر مثلا 30 تا 39، 40 تا 49، 50 تا 59 اینچ را خریداری کنند. این تلویزیون های بزرگ در اکثر موارد بسیار جدید هستند و فناوری های جدید را در اختیار دارند. قیمت این محصولات با توجه به امکاناتی که دارند، تغییر خواهد کرد. برندهای مختلف ، اسمارت فون ها را با توجه به سلیقه ی خود طراحی و تولید می کنند. سامسونگ تایزن را به عنوان سیستم عامل خاص خود، به عنوان سیستم عامل محصولاتش قرار می دهد، ال جی به Web OS اش می نازد و بسیاری از برندهای دیگر اندروید را به عنوان سیستم عاملی محبوب بر روی محصولاتشان قرار می دهند. طراحی ها در تمامی مدل ها و اشکال صورت می پذیرد. خریداران می توانند محصولی خوش ساخت و خوش تراش را برگزینند و خریداری نمایند. تخت یا منحنی بودن نیز که از بحث های داغ روز است. البته مواردی نیز از جهت فنی وجود دارند که اهمیت فراوان دارند. تا خرید در این پست قصد دارد تلویزیون ها را از باب طراحی و مشخصات فنی به چالش بکشد، تا شما کاربران بتوانید انتخاب هوشمندانه ای داشته بایشد.

تلویزیون هوشمند سونی Sony KD-65X7500D

تلویزیون 60 تا 80 اینچ ؛ در اختیار داشتن تلویزیونی عریض بدون شک هیجان را برای کاربران و استفاده کنندگان از این محصولات به همراه خواهد داشت. دیدن تصاویر دراین دست تلویزیون ها زنده تر و قابل لمس ترند. اگر در مقابل آنها بنشینید و به دیدن مسابقات ورزشی بپردازید ، انگار که در ورزشگاه حضور دارید و مانند تماشاگری که در میدان حضور دارد، می توانید تیمتان را تشویق کنید. محصولاتی از این دست در شرکت سونی کم نیستند. اما ما در اینجا قصد داریم تلویزیونی را انتخاب کنیم که امکانات فراوانی دارد و از آن مهم تر دارای جدیدترین تکنولوژی هاست. Sony KD-65X7500D محصولی از این کمپانی بزرگ است که در سال 2016 طراحی و تولید شده است .با وجود اینکه این محصول در دسته میان رده ها قرار گرفته، اما سونی در حق این مدل هیچ کم لطفی ای نکرده و امکانات فراوانی را در آن قرار داده. استفاده از نمایشگر 65 اینچی با کیفیت تصویر Ultra HD یا همان 4K تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای به نمایش در خواهد آورد. سرعت تعوض فریم در این نمایشگر برابر 120 Hz می باشد و این باعث می شود شاهد افت کیفیت تصویر در زمانهایی که اشیاء با سرعت بالا حرکت می کنند ، نباشید. این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. برای وبگردی و یا استفاده از شبکه های اجتماعی ، کاربران می توانند با  این سیستم عامل کار کنند. برای اتصال به اینترنت نیز هیچ مشکلی پدید نخواهد آمد، زیرا می توانید مانند اکثر گجت ها به صورت وای فای، اینترنت را در اختیار داشته باشید. وجود 4 پورت HDMI بر روی این محصول امکان دیگری است که برای کاربران گنجانده شده است. مجهز کردن این محصول سونی به پنل IPS ، این امکان را فراهم می آورد تصاویر باکیفیت تر می شوند و در زاویه ی بازتر شاهد این کیفیت خواهید بود. طراحی پایه های محصول نامبرده با شکلی زیباتر از گذشته و قابی با ضخامت تقریبا پایین معرفی شده ، که آن را خواستنی تر کرده است. امکاناتی از این قبیل بسیارند که با بررسی آنها به این نتیجه می رسیم که سونی در ساخت Sony KD-65X7500D بی نظیر عمل کرده است و کم توجهی به آن صورت نگرفته است. پس می توان گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 65 اینچی با کیفیت تصویر 4K
  • هوشمند و به کار گیری سیستم عامل اندروید در آن
  • موتور پردازش تصاویر K X-Reality PRO4
  • اتصال به اینترنت به صورت سیمی و بیسیم
  • دریافت کانالهای دیجیتال از طریق DVB-T2

تلویزیون هوشمند 65 اینچ سونی KD-65X7500D

تلویزیون هوشمند SAMSUNG Curved LED UHD Smart TV 55KS8500

شرکت سامسونگ ، برند دیگری است که در ساخت تلویزیون های هوشمند فعال است. اسمارت تی وی های تولید شده در این برند کیفیت قابل توجهی دارند. از محصولات بی نظیری که در این شرکت تولید می شوند، می توان به SAMSUNG 55KS8500 اشاره کرد. دیدن تصایر با کیفیت « UHD » اولترا اچ دی ، آن هم در نمایشگری بزرگ بیش از همیشه حس خوب را پدید خواهد آورد. این تصاویر با کیفیت شگفت انگیز ، بخشی از کیفیتشان را مدیون Ultra Clear و نیز سایر تکنولوژی های به کار رفته برای بالا رفتن و پاک سازی تصاویر هستند. البته سامسونگ برای بالا رفتن کیفیت تصاویر و زنده نشان دادن آنها به این ها بسنده نکرده است و در بین پیکسل های اصلی که خلق تصاوبر را برعهده دارند ، فریم های میانی قرار داده و کیفیت تصاویر SAMSUNG 55KS8500 را بالا تر برده است. طراحی منحنی شکل این محصول ، زیبایی خاصی به آن بخشیده و برای کاربرانی که سلیقه یآنها این قبیل طراحی ها را می پسندد بسیار مناسب است. این محصول خوش ساخت سامسونگ بدنه ای باریک دارد و وی پایه ای با طراحی زیبا قرار گرفته است. از تصاویر و شکل ظاهری محصول که بگذریم به هوشمند بودن این محصول خواهیم رسید. سامسونگ تلویزیون هوشمندش را با سیستم عامل مخصول خود ف یعنی تایزن تولید کرده است. سیستم عامل تایزن امکانات فراوانی به SAMSUNG 55KS8500 بخشیده است. با این سیستم عامل علاوه بر وب گردی و سر زدن به شبکه های اجتماعی محبوب ، می توان از طریق گوشی نیز به آن متصل شد و به ارسال فایل و پخش فیلم پرداخت. همچنین می توان از طریق موبایل ، تلویزیون
هوشمند را کنترل نمود. صدا نیز از عناصر مهم تشکیل دهنده تلویزیونی با کیفیت عالی است. قدرت دو اسپیکر 5.1 کاناله ی موجود بر روی محصول نام برده ، صدای با عمق بیشتر را ایجتاد کرده است. اگر سامسونگ مازاد بر این همه امکان بین نظیر قابلیت سه بعدی بودن را نیز به SAMSUNG 55KS8500 می بخشید، نمی توانستیم هیچ ایرادی از این محصول بگیریم. تلویزیون اولترا اچ دی منحنی سامسون

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED و کیفیت 4K
  • شدت صدا 40 وات
  • سی پی یو 4 هسته ای
  • اسمارت TV و قابلیت اتصال به صورت بی سیم به اینترنت
  • بهره گیری از سیستم عامل Tizen
  • دریافت کانال های دیجیتال از طریق DVB-T2

 

تلویزیون 60 تا 80 اینچ ؛ LG TV ULTRA HD 3D LED 65UG870

بدون شک اگر در مورد بهترین ها صحبت کنیم و از بهترین تلویزیون های ال جی حرف نزنیم ، در حق این برند بزرگ کم لطفی کرده ایم. کیفیت بالای محصولات این شرکت برکسی پوشیده نیست. امادر دنیای داغ رقابت ها لازم است به طور جدی و نگاهی ریز بینانه تر به مشخصات فنی داشته باشید. البته بعضی ویژگی ها در همه تولیدات جدید این شرکت قرار دارند و برخی نیز خاص محصولی خاص از این شرکت هستند. به طور حتم می توان این نکته را یاد آور شد که محصولات جدید کمپانی های جدید همگی امکاناتی دارند که نمی توان ازآنها گذشت. تلویزیون های هوشمند اکنون بازار را در دستان خود گرفته اند و بیشترین کاربران را جذب خود کرده اند. هر کسی می خواهد و دوست دارد یکی از آنها را در منزل خود داشته باشد. با توجه به مکانی که قرار است تلویزیون در آن مورد استفاده قرار گیرد، برخی امکانات اهمیت بیشتری می یابند. شما که می خواهید برای سالنی تقریباً بزرگ تلویزیونی به نسبت بزرگ را تهیه کنید، 65UG870 از گزینه های تولید شده در ال جی است و سایزی برابر 65 اینچ دارد. این تلویزیون در سال 2015 روانه بازار شد. تصاویر با رزولوشن 3840×2160 تولید شده و به نمایش در می آیند و با کمک تکنولوژی ColorPrime بر زیبایی تصاویر به نمایش درآمده، افزوده خواهد شد. در این محصول ال جی از سیستم عامل مخصوص این شرکت، یعنی Web os2.0 استفاده شده است. این سیستم عامل رابط کاربری راحتی دارد و کاربران به راحتی می توانند از امکانات گنجاده شده در آن استفاده نمایند. کنترل جادویی همراه این محصول، این امکان را فراهم می کند از راه دور، کنترل تلویزیونتان را در دست داشته باشید. این فاصله به نسبت کنترل های عادی بیشتر است. زیبایی ظاهری این محصول مشهود است، طراحی 65UG870 منحنی است و این شکل منحنی زیبایی خاصی به آن داده است. این زیبایی ظاهری زمانی که با قابلیت سه بعدی بودن محصول ادغام می شود، زیبایی را به اوج خود خواهد رساند. با خریداری این محصول از مشکل زاویه دید خداحافظی کنید، زیرا هرگز شاهد کم شدن کیفیت تصاویر حتی در زاویه های باز نیز نخواهید بود. همچنین مجهز بودن 65UG870 به سیستم صوتی هارمن  Kardon به شما این مژده را می دهد، که باید از مشکل کیفیت پایین صوت نیز خداحافظی کنید.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر ال ای دی با کیفیت ULTRA HD 4K
  • اتصال به اینترنت از طریق WiFi
  • بهره گیری از سیستم عامل webOS 2.0
  • موتور Tru-ULTRA HD جهت ایجاد و پردازش تصاویر
  • استفاده از فناوری ULTRA Surround در ایجاد صوت

تلویزیون 60 تا 80 اینچ

« حتما بخوانید  آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیون سونی ؛ وصل شدن با کابل و بدون کابل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .