مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده (بلوور)

0 340
زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده ؛ تعداد زیادی دمنده در بازار وجود دارد ، از جمله بنزینی، برقی سیمی و شارژی . آن ها همچنین در سبک های مختلفی ارائه می شوند ، از واحدهای دستی گرفته تا مدل های کوله پشتی و مدل های Wheeled Walk-Behind . این که به چه نوعی نیاز دارید بستگی به کار مورد نیاز و ترجیحات شخصی شما دارد. سرعت ، راحتی ، بودجه ، همه ملاحظات مهمی هستند که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.  اگر اولین بار است که یک دمنده و مکنده را خریداری می کنید و با ویژگی های  آن ها آشنایی ندارید ، در ادامه این متن راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده را آورده ایم تا بهترین ترین دمنده متناسب با نیاز های خود را انتخاب کنید . برای خرید دمنده به صفحه خرید دمنده و مکنده سایت تا خرید مراجعه کنید .


راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده

هنگامی که به دنبال خریدن یک دمنده جدید هستید ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آنچه شما باید توجه داشته باشید قدرت این ابزار ، انرژی مورد استفاده در آن است : (بنزین ، برق ، یا باتری ) و این که ابزار چقدر سر و صدا ایجاد می کند. ادامه راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده را مطالعه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

 

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده
راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده ؛ دمنده بنزینی یا برقی بخریم ؟

دمنده های بنزینی هنوز سریعترین راه برای پاکسازی یک حیاط پر از برگ هستند.
اما بهترین دمنده های برقی سیمی نیز برای بسیاری از مشاغل بزرگ به اندازه کافی قدرتمند هستند ، اگرچه باید در عرض تقریبا 100 فوت از یک پریز برق کار کنید .

دمنده دستی یا کوله پشتی بخریم ؟

می توانید بین مدل های دستی و کوله پشتی انتخاب کنید. اگرچه مدل دستی معمولاً گزینه ارزانتری است ، اما مدل های کوله پشتی فشار کمتری را روی بازو های شما قرار می دهند و راحت تر می توان آن ها را کنترل کرد. دمنده های دستی به هر جایی می روند ، اما وزن آن ها و هزینه آن بیش از سیم آن اهمیت دارد و آن ها پررنگ تر هستند. آن ها همچنین به سوخت رسانی و نگهداری نیاز دارند. نسخه های بی سیم شارژی نسبت به مدل های بنزینی قدرت کمتری دارند و در هر بار شارژ باتری نیز زمان محدودی دارند. اما این واحدها سبک هستند ، معمولاً وزن آن ها کمتر از 10 پوند است.

دمنده های کوله پشتی به طور معمول هزینه بیشتری نسبت به دمنده های دستی دارند ، اما قدرت بیشتری را ارائه می دهند و وزن را از بازوهای خود به پشت و شانه های شما منتقل می کنند.

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده
راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده

 

هنگام خرید دمنده چه ویژگی هایی را باید درنظر بگیریم ؟

  • ضد لرزش

    پوشیدن یک دمنده کوله پشتی می تواند برای کسانی که به آن عادت ندارند ، چالش برانگیز باشد. آن ها ابزار های بسیار قدرتمندی هستند و اگر هنگام خرید محافظت مناسبی نداشته باشد ، می تواند بدن شما را بسیار بد مرتعش کند. برخی از مدل ها ضد لرزش هستند تا در حین استفاده از دمنده کوله پشتی ، احساس پایداری بیشتری داشته باشید. این واقعاً راحت است و مطمئناً تجربه را در کل بسیار خوشایندتر می کند.

 

  • راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده : کنترل هوای دو سرعته

    شما می توانید دمنده های دستی را خریداری کنید که ویژگی های مناسب کنترل هوا را دارند. یکی از معمول ترین ویژگی های کنترل هوا به شما امکان می دهد دمنده را بین دو سرعت مختلف جابجا کنید. و جابجایی بین سرعت ، بسیار ساده است . این ویژگی وقتی به کمی انرژی بیشتر نیاز دارید می تواند مفید باشد .

 

  • پیوست های چندگانه

    بسیاری از دمنده های دستی با ضمیمه های مختلف همراه خواهند بود. این اجازه می دهد تا دمنده ، باد خود را به چندین هدف پخش کند. مانند نازل وسیع تر برای پوشش منطقه وسیع تر هنگام کار . باقی نازل ها به شما امکان می دهند کار های مختلف تمیز کردن را با دمنده خود در داخل خانه انجام دهید. در صورت داشتن اتصالات مناسب می توانید از دمنده به عنوان یک جارو استفاده کنید. این می تواند برای رسیدن به مکان هایی که تمیز کردن آن ها معمولاً دشوار است ، واقعاً راحت باشد. مردم برای تمیز کردن فضای داخلی اتومبیل های خود ، اغلب از این پیوست ها استفاده می کنند.

 

  • دستگیره نرم

    استفاده از دمنده دستی شما با داشتن دسته نرم بسیار راحت تر خواهد بود. بعضی اوقات شما نیاز به استفاده از دمنده خود برای مدت طولانی دارید و نمی خواهید هنگام کار شدید ، احساس ناراحتی کنید.

 

خرید یک دمنده دستی که دارای دستگیره نرم است می تواند کار را بسیار ساده تر کند. این یک ویژگی کوچک است اما واقعاً کار را آسانتر می کند.

 

  • قابلیت شروع دکمه

    راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده . برخی از دمنده ها وجود دارند که برای شروع باید از بند کششی استفاده کنید ؛ که این برای زمانی که بخواهید از دمنده زیاد استفاده کنید خوشایند نیست. هنگام خرید دمنده به قابلیت شروع دکمه فشاری توجه کنیدو دمنده ای را خریداری کنید که با فشار ساده یک دکمه بتوانید خیلی راحت آن را روشن کنید. این ویژگی واقعاً می تواند کار ها را بسیار ساده تر کند و به شما امکان می دهد کار خود را سریعتر شروع کنید. انجام سریعتر کار ها همیشه کار خوبی است. تقریباً در همه انواع مختلف می توانید دمنده ها را با قابلیت دکمه شروع پیدا کنید.

 

  • راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده : کنترل کروز متغیر

    برخی از مدل های دمنده به شما امکان می دهند سرعت را تنظیم کنید. این بسیار عالی است اما می توان با استفاده از یک سیستم کنترل متغیر کروز ، در آن سرعت را قفل کرد. این نوع سیستم در برخی از مدل های پیشرفته تر دمنده های برگ موجود در بازار وجود دارد و به شما کنترل زیادی در مورد میزان سرعت و توان شما استفاده می کند. با استفاده از این سیستم قادر خواهید بود دریچه گاز را بسیار ساده قفل کنید. این به شما امکان می دهد برای مدت طولانی در سرعت مورد نظر خود بمانید.

 

  • میزان بلندی صدا

    یک دمنده می تواند واقعاً صدای بلندی داشته باشد. برچسب های محصول دسیبل ها را لیست می کنند . بنابراین می توانید سطح سر و صدای آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. بعضی از جوامع استفاده از دمنده ها را در ساعات مشخص ممنوع می کنند. برخی دیگر ، بخاطر این که صدای دمنده های بنزینی بلند تر از مدل های برقی است ، دمنده های بنزینی را محدود می کنند.

 


بیشتر بخوانید :

انواع دمنده ها و میزان قدرت آن ها

کاربرد دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower

« حتما بخوانید  معرفی کاربرد انواع قطعات آچار بکس ؛ سایزهای مختلف آچار بکس ضربه ای
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .