مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن

0 206
زمان مطالعه : 7 دقیقه

راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن ؛ یک سشوار صنعتی از یک عنصر گرمایش ، موتور و فن تشکیل شده است. فن هوای گرم را از عنصر گرمایش بیرون می کشد و آن را از طریق نازل ابزار هدایت می کند. لیست طولانی از مشاغل وجود دارد که سشوار صنعتی می تواند سودمند باشد. اگر به فکر خرید سشوار صنعتی جدید هستید ، ما این راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن را برای شناسایی برخی از ویژگی ها برای شما قرار داده ایم.

بنابراین کدامیک مورد نیاز شما است؟
باید بگویم اگر برای اکثر کارهای کوچک به سشوار صنعتی احتیاج دارید ، باید یک سشوار صنعتی برقی کوچک تهیه کنید که بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید ، که دارای 2 درجه دما است و سریع گرم می شود . بنابراین ، اگر بدانید که از آن ها فقط برای کار های کوچک استفاده خواهید کرد ، انتخاب سشوار صنعتی بسیار ساده است.

 

اما اگر برای کارهای متوسط ​​و بزرگ به سشوار صنعتی نیاز دارید ، آنگاه سخت تر و گیج کننده تر می شود ، مثلا اگر آن را برای از بین بردن رنگ می خواهید. اگر یک سشوار صنعتی کوچک را برای این نوع پروژه خریداری کنید ، ممکن است لازم باشد ساعت ها سشوار صنعتی را نگه دارید تا یک قطعه کوچک رنگ را از بین ببرید. حالا تصور کنید که جدا کردن رنگ از یک سطح بزرگ چقدر زمان می برد. اگر یک سشوار صنعتی بزرگ بگیرید که می تواند تا 1200 درجه گرم شود و اگر تازه وارد هستید می توانید با بیش از حد گرم کردن آن ، شیء را نابود کنید. در این حالت ، بهترین گزینه شما این است که این راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن را با دقت بخوانید و سعی کنید یک مورد عالی را پیدا کنید.


راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن

در بازار امروز ، سشوار های صنعتی مختلفی وجود دارد ، سشوار صنعتی برقی ، مادون قرمز و گازی . در زیر توضیح داده ایم که آن ها چه هستند و چگونه می توان از آن ها استفاده کرد . امیدوارم که به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک را لازم دارید.

سشوار صنعتی مادون قرمز

اگر می خواهید سشوار صنعتی ارزان و کوچکی داشته باشید ، سشوار های صنعتی مادون قرمز برای شما می تواند مفید باشد . معمولاً آن ها از 400 درجه تا 600 درجه بیشتر گرم نمی شوند اما می توانند بسیار مفید باشند و از سایر سشوار های صنعتی ایمن تر هستند.

سشوار صنعتی برقی

با توجه به نام آن ، شما ممکن است فهمیده باشید که چگونه این نوع سشوار صنعتی کار می کند. معمولاً دامنه دما برای این نوع از 600 درجه به 1000 درجه است اما مدل های دیگری نیز وجود دارد که دارای دمای بیشتر یا کمتر هستند . ما دو نوع از این سشوار های صنعتی داریم ، کوچک و بزرگ . موارد کوچک بیشتر برای چیز های کوچک و اشیاء کوچک مانند وسایل بسته بندی کوچک و بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود. و سپس سشوار های صنعتی برقی بزرگ زیادی وجود دارد که خیلی گرم می شوند ، آن ها بیشتر برای اشیاء بزرگ و کار های بزرگ مانند برداشتن رنگ از دیوار و یا هر کار صنعتی دیگری استفاده می شوند.

راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن
راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن

سشوار صنعتی گازی

راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن
این نوع سشوار ها از گاز به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند.

 

چه ویژگی های تفنگ گرمایی را باید جستجو کنید؟

سبک ها و مدل های مختلفی از سشوار های صنعتی وجود دارد و همه آن ها ویژگی های متفاوتی دارند.
در زیر مواردی را که یک سشوار صنعتی مناسب باید داشته باشد را ذکر خواهیم کرد تا به شما کمک کند هر کاری را که با آن ها دارید راحت تر انجام دهید. 

  • معمولی یا حرفه ای

    مانند اکثر ابزارهای قدرت ، سشوار های صنعتی معمولاً برای استفاده های عمومی یا حرفه ای طراحی شده اند.استفاده معمولی در این زمینه به معنای شخصی است که از ابزار فقط استفاده سبک خواهد کرد .
    به عنوان مثال صاحب خانه ای که می خواهد رنگ پنجره های خانه را عوض کند . از طرف دیگر ، یک کاربر حرفه ای به عنوان کسی که هر روز از این ابزار استفاده می کند ، طبقه بندی می شود .

    مارک های معمولی شامل Ryobi ، Black & Decker و Bosch Green هستند و این ها مقرون به صرفه ترین سشوار های صنعتی در بازار هستند. ابزار های درجه حرفه ای برای مقاومت در برابر شرایط محیط کار طراحی شده اند و این شامل مدل هایی از مارک هایی مانند DeWalt ، Makita و Bosch Blue می باشد. یکی از مهمترین نام های موجود در فناوری هوای گرم ، مارک آلمانی اشتاینل است و آن ها ابزار هایی را برای هر دو بازار تولید می کنند. سشوار های معمولی آن ها با یک طرح رنگ آبی قابل شناسایی است در حالی که ابزار های حرفه ای آن ها خاکستری است.

 

  • گرمایش سریع

    چرا به سشوار صنعتی نیاز دارید که سریع گرم شود ؟
    همه وقت ندارند که منتظر گرم شدن سشوار صنعتی باشند ، بیشتر سشوار های صنعتی واقعاً سریع گرم می شوند ، معمولاً حداکثر 30 ثانیه تا 1 دقیقه طول می کشد تا به دمای کامل خود برسند. اگر سشوار صنعتی دارید که بیش از 1-2 دقیقه طول می کشد تا گرم شود ، این بدان معنی است که سشوار صنعتی شما مناسب نیست و باید در جستجوی سشواری جدید باشید.

 

  • دامنه دمای بزرگ

    اکثر سشوار های صنعتی معمولی دارای دامنه درجه حرارت زیادی نیستند.
    آن ها فقط 300 یا 1000 درجه را ارائه می دهند که بسته به کاری که باید انجام دهید ممکن است کافی باشد اما همیشه کافی نیستند. بیشتر سشوار های صنعتی جدید و خوب دارای محدوده دمای زیادی هستند که به شما کمک می کند فقط با یک سشوار صنعتی کار های کوچک و بزرگی انجام دهید. 

 

راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن  
داشتن دامنه کوچک می تواند شما را مجبور به گرم شدن بیش از حد یک جسم کند زیرا هیچ انتخاب دیگری از دما ندارید.

 

  • کنترل دما

    برای این که آن ها بتوانند کار های مختلف را انجام دهند ، سشوار های صنعتی معمولاً با نوعی کنترل تنظیم دما طراحی می شوند. در مدل های پایه این ممکن است دو یا سه تنظیم ثابت باشد ، در حالی که ابزارهای پیشرفته تر دارای کنترل های بی نهایت متغیر هستند که امکان تنظیم درجه حرارت دقیق را دارند. کنترل دما بیشتر در اشیاء کوچک به شما کمک می کند ، زیرا بسیاری از اشیاء کوچک واقعاً حساس هستند. با استفاده از کنترل دما می توانید با گرم کردن جسم با دمای پایین و سپس به آرامی افزایش دما شروع کنید. همچنین ، این امر به شما کمک می کند تا در صورت کار با اشیاء که نیاز به دمای دقیق دارند ، مانند مادربرد رایانه شخصی ، دمای دقیق آن را بگیرید و آن را گرم کنید.

 

  • جریان هوا قابل تنظیم

    کنترل جریان هوا قابل تنظیم به شما امکان می دهد نیروی پخش هوای گرم نازل را کنترل کنید ، مثلاً هنگام کار با مواد سبک ، یا هنگام کار در نزدیکی سطوح حساس که نمی خواهید تحت تأثیر گرما قرار گیرند. به همین ترتیب می توانید برای سرعت بیشتر هوا و در نتیجه تاثیر سریعتر ، آن را افزایش دهید. مانند کنترل دما ، این ویژگی نیز می تواند شامل تعدادی تنظیمات سرعت ثابت یا یک شماره گیری قابل تنظیم برای کنترل جامع تر باشد.

 

  • صفحه نمایش ال سی دی

    آیا باید سشوار صنعتی با صفحه LCD بخرم ؟ بله .
    صفحه LCD به شما خیلی کمک می کند ، خصوصاً اگر نمی خواهید شیئی که روی آن کار می کنید را بیش از حد گرم کنید.

راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن
راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن
  • محافظت داخلی

    آیا تا به حال چند روز یا بعضی از ماه ها با حداکثر گرما با سشوار صنعتی کار کرده اید و پس از آن سشوار بدون هیچ دلیلی از کار بیوفتد ، یا این که تازه شروع به پخش هوای سرد به جای هوای گرم کند ؟ اگر بله ، این بدان معناست که اگر قسمت های سشوار صنعتی بیش از حد گرم شده باشد ، سشوار صنعتی خاموش و خنک نمی شود ، بنابراین پس از مدتی قطعات داخل آن آسیب می بینند.

    محافظت داخلی مانع از این اتفاق می شود. باید بگوییم که شما با متوقف کردن سشوار صنعتی کار می کنید و هنگامی که سشوار صنعتی به درجه ای از درجه حرارت برسد که باعث آسیب به قطعات داخل این ویژگی محافظتی داخلی شود ، سشوار صنعتی را بطور خودکار متوقف کرده و از آسیب دیدن قطعات داخلی آن جلوگیری می کنید.

 

 راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن 
سشوار صنعتی با محافظت داخلی بسیار گران نیستند و مفید هستند زیرا لازم نیست هر ماه یک سشوار جدید بخرید.

 

  • ویژگی خنک کردن

    راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن
    بیشتر سشوار صنعتی این ویژگی را دارند .
    شما باید چند دقیقه صبر کنید تا هوای گرم خنک شود و بتوانید آن را دوباره به محل خود برگردانید
    زیرا باعث آسیب به مکانی خواهد شد که سشوار را آن جا قرار داده اید .
    ویژگی ” خنک کردن ” به شما کمک می کند تا سریعتر سشوار صنعتی را خنک کنید.
    لازم نیست 10-20 دقیقه صبر کنید تا ابزار خنک شود ،
    شما فقط کافی است 2-3 دقیقه ابزار را در حالت “خنک کردن” قرار دهید.
    این ویژگی باعث می شود که به جای هوای گرم ، هوا سرد شود.

 

  • نازل

    این نازل ها برای ابزار شما ضروری هستند. نازل ها قسمت های کوچکی هستند که می توانید جلوی سشوار قرار دهید که به شما کمک می کند گرما را بهتر هدف بگیرید.

 

جهت مشاهده و خرید بهترین سشوار های صنعتی به صفحه خرید سشوار صنعتی در سایت تا خرید مراجعه کنید .


 

بیشتر بخوانید :

نکات ایمنی هنگام استفاده سشوار صنعتی
موارد استفاده و کاربرد سشوار صنعتی
نحوه استفاده از سشوار صنعتی و انواع آن
« حتما بخوانید  سنگ فرز چیست و چه کاربردی دارد ؟ برش، پولیش و سنباده زدن با فرز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .