مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید اجاق گاز فر و انواع فر

0 316
زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنمای خرید اجاق گاز فر

راهنمای خرید اجاق گاز فر و انواع فر ؛ تولید کننده گانی مانند الجی، سامسونگ، بوش هر روز در تلاش اند تا در راس تولید لوازم خانگی برترین باشند. و بتوانند اشپزی را به کار بسیار ساده ای تبدیل کنند. امروزه با خرید چند وسیله ی ساده که جای زیادی هم نمی گیرند. می توان در زمان بسیار کمی انواع غذا، کیک و شیرینی های خوشمزه را اماده کرد. مثلا با خرید پلوپز و ارام پز می توان بدون هیچ دردسری بهترین خورشت و پلو را اماده کرد. یا با خرد کن هر مواد خوراکی مانند پیاز و سیب زمینی که خرد کردن ان ها وقت گیر می باشد را در عرض چند دقیقه خرد کرد.

با چرخ گوشت هر نوع گوشت را چرخ کرد یا با ساندویج ساز اواع پیتزا و ساندویچ و با قهوه ساز انواع قهوه را اماده کرد. خلاصه برای اماده کردن هر غذا، نوشیدنی، کیک و شیرینی یک وسیله ای تولید شده که اشپزی را به کار بسیار لذت بخشی تبدیل کرده اند. ما در این جا راهنمای خرید اجاق گاز فر که این روز ها طرفداران زیادی دارد را نوشته ایم. اگر شما هم قصد خرید اجاق گاز فر را دارید با خواندن این مطلب می توانید اطلاعات خوبی به دست بیاورید. پس با ما تا خرید همراه باشید.
راهنمای خرید فر

انواع اجاق گاز فر

یکی از بهترین وسیله ها برای درست کردن غذا به علاوه ی اجاق گاز فر می باشد که می توان با ان به غیر از غذا انواع کیک و شیرینی های خوشمزه هم درست کرد. اجاق هایی که دارای فر اند از قیمت بالاتری نسبت به اجاق های معمولی برخوردارند. اجاق های فردار به دو دسته ی معمولی و توکار تقسیم می شوند. فرهای معمولی قابل جابه جایی می باشند و می توان هر زمانی جای ان را عوض کرد. اما فرهای توکار باید داخل کابینت نصب شوند و غیر قابل جابه جایی می باشند. بسیاری از لوازم اشپزخانه مانند سماور دارای دو نوع برقی و گازی هستند که می توان به دلخواه یکی از این دو نوع را انتخاب کرد.

ولی فر ها به علاوه ی مدل های برقی و گازی دارای مدل کانوکشن هستند که با امواج مایکروویو کار می کنند. برخی از فر ها درجه حرارت خیلی بالایی دارند که میتوانید در زمان خیلی کم تری هر نوع غذایی را اماده کنید. ولی برخی دیگر دارای درجه حرارت کم می باشند که در این صورت هم می توان هر غذایی را پخت فقط مدت زمان بیشتری می خواهد تا اماده شود.

« حتما بخوانید  راهنمای استفاده از مخلوط کن ؛ نصب و راه اندازی و مزایای استفاده

 

فرهای الکترونیکی

فرهای الکترونیکی در این سال های اخیر در بازار های سراسر جهان رواج پیدا کرد و دارای قابلیت برنامه ریزی هستند. که به صورت خودکار، غذا پخته می شود و در برخی اوقات پیش می اید که غذایی که می خواستیم از اب درنیامده است. ولی فرهای معمولی دارای این قابلیت نیستند و با توجه به سلیقه ی خودتان می توانید غذاهارا کم یا زیاد بپذید. فرها دارای ظرفیت مختلف از 25 تا 70 لیتر و اندازه های مختلف از 60 تا 120 سانتی متر می باشند . که می توان ان را با توجه به فضای که فر را در ان قرار می دهید و ظرفیتی که برای پختن غذا احتیاج دارید خریداری کنید.
راهنمای خرید فر

نکاتی که در هنگام خرید باید به ان توجه کرد

برخی از اجاق های فر دار دارای یک قسمت جداگانه در پایین فر می باشند. که می توان تمامی ادویه مانند زرد چوبه و فلل را در ان قرار داد تا به راحتی در دسترس باشد. پس در هنگام خرید اجاقی را انتخاب کنید که علاوه بر فر دارای این قسمت هم باشد.

در هنگام خرید توجه کنید که فر، از سیستم تمیز کننده ی حرارتی برخوردار باشد. با استفاده از این قابلیت دمای فر به حداکثر می رسد و تمامی چربی و مواد به جا مانده به خاکستر تبدیل می شود. و می توان به راحتی ان را تمیز کرد.

یکی از مواردی که انرژی را پایین می اورد عایق بندی بدنه می باشد. پس هنگام خرید فری را انتخاب کنید که کاملا عایق بندی شده باشد تا هوای داخل فر زود گرم شود و غذاها در مدت زمان کم تری اماده شوند.
در ایران هزینه ی برق خیلی بیشتر از گاز می باشد. و وسایل برقی نقش به سزایی در مصرف انرژی دارد برای همین در هنگام خرید سعی کنید که فر گازی را خریداری تا هزینه ی زیادی متحمل نشوید.


راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای رومیزی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .