مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید گوشت کوب برقی ؛ کاربرد و ویژگی های گوشتکوب برقی

0 334
زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنمای خرید گوشت کوب برقی

راهنمای خرید گوشت کوب برقی ؛ کاربرد و ویژگی های گوشتکوب برقی ؛ امروزه بسیاری از خانم ها شاغل هستند و وقت زیادی برای درست کردن غذا ندارند. اگر خانه دار هم باشی درست کردن غذا دو یا سه مرتبه در روز وقت خیلی زیادی از شما می گیرد. و شاید نتوانید بسیاری از کارهایتان را انجام دهید. تولید کننده گان در تلاش هستند تا با تولید محصولات خانگی سرعت را چندین برابر افزایش دهند. و در مدت زمان خیلی کم تمامی کارها انجام شود.

در هر اشپزخانه ای به علاوه ی یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز وجود وسایل برقی دیگری مانند غذا ساز، خرد کن، چرخ گوشت، ساندویچ ساز ، پلوپز، گوشتکوب لازم و ضروری می باشد. هر یک از این ابزار جداگانه می توانند چندین کار را انجام دهند. با غذا ساز می توان تمامی موادی که برای درست کردن غذا لازم است و با هم مخلوط کرد و ان ها را یک جا پخت یا برای درست کردن کیک یا شیرینی مواد را به صورت پودر دراورد.

به وسیله ی چرخ گوشت به علاوه ی چرغ کردن گوشت می توان انواع سوسیس را اماده کرد. هم چنین با خرد کن می توان تمامی مواد چه نرم و چه سخت را در در عرض چند دقیقه خرد کرد و با ساندویج ساز انواع ساندویج ، پیتزا و خوراکی های دیگر را اماده کنید.
راهنمای خرید گوشت کوب برقی

« حتما بخوانید  راهنمای خرید قهوه ساز و اسپرسوساز خانگی « انواع قهوه ساز »

ویژگی های گوشت گوب برقی

در واقع گوشتکوب ها با همزن میله ای و قلمی هم خوانده می شوند و دارای دو نوع استیل و پلاستیکی می باشند. برخی از ان ها فقط با دو حالت می توان سرعت را تنظیم کرد. و برخی دیگر با حالت های مختلف از جمله کم، متوسط و زیاد تنظیم می شوند. با استفاده از گوشتکوب به علاوه ی گوشت می توان هر موادی دیگری را هم از جمله میوه و سبزی له کرد. البته می توان با ان کارهای دیگری هم مانند به هم زدن و مخلوط کردن مواد انجام داد. گوشت کوب ها تقریبا به شکل استوانه می باشند و به دلیل این که ارتفاع ان ها بلند است می توان به راحتی هر مواد را بدون این که بیرون بریزد له یا هم زد.

شما می توانید هم داغ ترین و هم سردترین مواد را در مدت زمان خیلی خرد کنید. هر چه تیغه های دستگاه بلند تر باشد به راحتی و در زمان کم تری مواد خرد می شوند. پس در هنگام خرید گوشت کوب توجه کنید که از تیغه های بلند تشکیل شده باشد و به وسیله ی پیچ وصل نشده باشد. هم چنین موتور ان دارای قدرت خیلی بالایی باشد تا از مصرف انرژی و صدای زیاد جلوگیری کند.


راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت خانگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .