مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین یخچال با ظرفیت کم تر از 28 فوت

0 132
زمان مطالعه : 8 دقیقه

در انتخاب یخچال پارامترهای زیادی دخیل هستند ، قیمت ، فوت ، برند، رنگ و…اما این پارامترها بستگی به سلیقه و نظر وانتظار شما دارند . شما از یخچال چه چیزی می خواهید! این سوالی است که جواب دادنش بسیار راحت است . هر یک از افراد انتظار متفاوتی دارند، شاید عده ای تنها به طراحی یخچال و مدرن بودنش اهمیت دهند . شاید هم عده ای  دیگر به کیفیت بالای یخچال فکر کنند و نسبت به ظاهر یخچال بی تفاوت باشند . یا نه ، عده ای هم هستند که ظاهر و کیفیت را در کنار هم قبول دارند . ما سعی کرده ایم که بهترین و پرفروش ترین یخچالهای پایین 28 فوت را در این صفحه بگنجانیم . اگر شما ترجیح می دهید که بر اساس قیمت یخچال مناسب را پیدا کنید . باید در محدوده ی قیمت های 5.5 تا 6.5 میلیون تومان و یا 4.5 تا 5.5 میلیون یا 6.5 تا 8 میلیون تومان دنبال یخچال خود بگردید. اما اگر می خواهید بر اساس فوت انتخاب کنید ، راهنمای خرید یخچال از 28 تا 30 فوت و همچنین راهنمای خرید یخچال از 30 فوت تا 34 فوت را حتماً مطالعه کنید . تا راحت تر و سریع تر از بین بهترین ها ، بهترین را پیدا کنید.در اینجا بهترین برندهای یخچال ، مانند سامسونگ ، ال جی ، هیتاچی و دوو و… را معرفی کرده ایم و به برخی امکانات و ویژگیهایشان نگاه مختصری داشته ایم . با تا خرید همراه باشید ، با راهنمای خرید بهترین یخچالها در اندازه ی پایین تر از 28 فوت.

یخچال ساید با ساید دوو « FRS-U20F »

فلسفه ی دوو این است که تکنولوژی را به همراه دوستی با محیط زیست و خانواده را خلق کند. دوو نماد دوستی و اطمینان است . این را به راحتی از کیفیت محصولاتش م یتوان فهمید. یخچال ساید بای ساید دوو FRS-U20F با طراحی شیک و منحصر به فرد و امکانات به عنوان یکی ازبهترین یخچالهای 21 فوتی انتخاب شده است . با طراحی خاص door in door ، یخچال نامبرده را می توان شکیل ترین و زیباترین یخچال در این رده دانست . از ظاهر زیبا و شکیل این یخچال که بگذریم به امکانات و کیفیتش می رسیم. یخچال بدون برفک دوو با قابلیت « Perfect No Frost» در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد. این یخچال با بهره گرفتن از تکنولوژی های پیشرفته جزء محصولات کم مصرف به شمار می روند. و دارای برچسب انرژی A می باشند . علاوه بر تمامی مواردذکر شده موتور بی سر وصدای این یخچال و وجود هوم بار بر روی بدنه ی یخچال و آبریز و یخ ساز و نمایشگر دیجیتالی که هم ظاهر یخچال را زیباتر کرده و هم کارکرد و دسترسی اش را راحت تر و اسانتر کرده است. می توانند دلایل قابل قبول و منطقی برای خرید یخچال دوو FRS-U20F باشند . قیمت این یخچال در تا خرید تقریباً 6,300,000 هزار تومان می باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارا طراحی مدرن door in door
  • مجهز به قابلیت NO FORST
  • مجهز به محفظه ی هوم بار « Home Bar»
  • مجهز به یخ ساز و ابسردکن
  • ضد باکتری

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر

یخچال ساید بای ساید هیتاچی «RW660 »

یخچال ساید بای ساید هیتاچی با مدل نامبر RW660  یکی از خوش فروش ترین یخچالهای میان رده وخوش قیمت در بازار ایران است .این یخچال تایلندی 24 فوتی در دو رنگ نقره ای و مشکی تولید شده است که با دارا بودن موتور اینورتر فرانسه ، به میزان 30 % در مصرف برق صرفه جویی به عمل می آورد . با این یخچال دیگر نگران قبض ماهیانه نباشید . استفاده از لامپهای LED به جای لامپهای معمولی مصرف انرژی و تولید حرارت را به میزان قابل ملاحظه ای پایین آورده است . یخچال ساید بای ساید هیتاچی RW660 با فن خنک کننده دوگانه جریان هوای خنک فریزر و هوای مرطوب یخچال را تامین می کند. طبقه بندی مناسب و جادار برای یخچال و فریزر و استفاده از شیشه های مقاوم و ضدحرارت یخچال هیتاچی را یه یک یخچال جا دار و بزرگ تبدیل کرده است . البته فراموش نکنید که هیتاچی از دوستداران محیط زیست است و گاز مضر CFC را تولید نمی کند. قیمت این یخچال مینیمالیست تقریباً 3,650,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 24 فوت
  • مجهز به کمپرسور اینورتر فرانسه
  • دارای سیستم خنک کننده دوگانه
  • نوع روشنایی LED
  • مجهز به قابلیت NO FOREST
  • مجهز به آبسرد کن

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر

یخچال ساید بای ساید ال جی « GC-J237AGXN »

ال جی که با تنوع زیاد در قیمتهایش به یکی از خوش فروش ترین ها تبدیل شده است ، یخچالی 23 فوتی را با نام GC-J237AGXN تولید وروانه ی بازار کرده است. ال جی در این یخچال تلاشش را کرده است تا بهترینش را ارائه دهد. امکانات کاربردی فراوان در کنار کیفیت عالی و طراحی چشم نواز گویای این واقعیت است. مجهز بودن به کمپر سور خطی هم طول عمر یخچال را بالا می برد و هم مصرف انرژی را پایین می آورد . استفاده از روشنایی از نوع LED  حرارت کمتری تولید و انرژی کمتری هم مصرف می کند . استفاده ازفیلترهای بهداشتی ، جهت از بین بردن میکروب و باکتری و بوی نامطبوع . همچنین وجود کشوی خلاء « Vacuum Fresh» مدتها سبزیجات و انواع میوه را تازه نگه می دارد. این همه امکانات به همراه آب سرد کن و یخ ساز و نمایشگر دیجیتالی و خنک کننده های بهداشتی و دوگانه و… در یخچال ال جی GC-J237AGXN جمع شده اند تا با کمک هم یخچالی ایده آل با طعم تازگی و سلامت را بسازند. با ال جی می توان تازه ماند. قیمت این یخچال تازه نفس تقریباً 6,750,000 هزار تومان است.

مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به فیلتر بهداشتی ضد بو و ضد باکتری
  • مجهز به تکنولوژی کمپرسور خطی
  • نوع روشنایی لامپ LED
  • قابلیت انجماد سریع
  • دارای کشوی مستقل خلاء

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر

یخچال ساید بای ساید سامسونگ « RS554 »

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر
یخچال سامسونگ RS554 یخچالی است که نه فقط به خاطر طراحی و دیزاینش بلکه به خاطر کیفیت مفهومی اش محبوبیت پیدا کرده است. یخچالی ایده آل با تکنولوژی های متعدد و کاربردی ارزوی هر اشپزخانه ای است . گنجایش یخچال 342 لیتر و گنجایش فریزر 201 لیتر می باشد ، که با طبقه بندی و کشوهای مناسب ومتعدد ، حجم زیاد مواد غذایی را نگهداری می کند .همچنین در ساخت قفسه ها و محفظه ها از شیشه های شفاف و محکم و ضد حرارت استفاده شده است. وجود محفظه ی هوم بار « Home Bar » طراحی و ظاهر یخچال را زیباتر و کارایی و کارکردش را راحت تر و سریع تر می کند. ظرافت یخچال rs554 بیشتر می شود وقتی بدانید یک نمایگر دیجیتالی از نوع LED در قسمت بالای بدنه ی یخچال قرار گرفته است. این یخچال سفید رنگ و خوش طرح با قابلیتهایی مانند No frost و Multi-airflow و خنک کننده ی دوگانه ، هوای خنک را در همه ی قسمتهای یخچال به جریان می اندازد.اینورتر بودن کمپرسور و وجود فیلترهای ضد بو ضد باکتری و …در یک یخچال کنار هم قرار گرفته است ، تا کیفیتی فرارتر از ایده آل را انتقال دهد. قیمت این یخچال سرد در تا خرید ، تقریباً 4,550,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی کلیدی

  • یخچال 24 فوتی
  • مجهز بودن به جریان هوای چند گانه
  • سیستم خنک کننده ی دوگانه
  • نوع روشنایی ، لامپهای LED
  • کمپرسور اینورتر

یخچال ساید بای ساید سامسونگ « RS22 »

یخچال 27 فوتی سامسونگ RS22 با کیفیتی ایده آل و طراحی هوشمندانه به انتخاب سریع و راحت شما کمک خواهد کرد. یخچالی با قابلیتهایی چون « Twin Cooling» که هوای هر دو قسمت یخچال و فریزر را مستقل پخش می کند، و « CoolSelect » که به طراحی یخچال در یخچال معروف است و کشویی با تنظیم درجه حرارت دلخواه ، حالتهای مختلف انجماد و سرد و یخ زدگی را دارد. به علاوه قابلیتMulti Flow  نیز جریان هوا را در تما قسمت ها و بخش های مختلف یخچال به گردش در می آورد . استفاده از لامپهای LED ، روشنایی نامحدودی به فضای داخلی یخچال می دهند و حرارت کمتری تولید می کنند. وجو آبریز و یخ ساز اتوماتیک و نمایشگر دیجیتالی و … از دیگر ویژگیهای این یخچال همه فن حریف هستند. شما می توانید این یخچال را تقریباً با قیمت 5,050,000 هزار تومان در تا خرید خریداری کنید.

مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به قابلیت « Multi Flow »
  • دارای سیستم خنک کننده دوگان « Twin Cooling »
  • لامپهای داخلی از نوع LED
  • دارای کشوی مستقل « CoolSelect »
  • فیلترهای ضد باکتری و ضد بو

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر

یخچال ساید بای ساید هیتاچی « RS700 »

ساید بای ساید تا 28 فوت
اگر می خواهید یخچالی 27 فوتی تمام عیار را در یکی از رنگهای سفید و نقره ای و مشکی  در اشپزخانه ی خود داشته باشید ، هیچ چیز جای هیتاچی RS700 را نمی گیرد. یخچالی مجهز به تکنولوژی Nano titanium ، که از رشد هر نوع باکتری و میکروبی جلوگیری می کند و بوی نامطبوع داخل یخچال را نیز به کلی از بین می برد. یخچال هیتاچی RS700 سیستم خنک کننده گی دوگانه دارد. با قابلیت NO FORST یخچالی بدون برفک خواهید داشت . هیتاچی با استفاده از موتور اینورتر و استفاده از لامپهای LED مصرف انرژی را پایین آورده است . و دارای برچسب انرژی A++ است . طراحی شیک و مدرن این یخچال بخاطر ظاهر ساده و کیفیت بالایش است . هیتاچی RS700 همان یخچالی است که می تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد .قیمت این یخچال در تا خرید حدوداً 5,350,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • ظرفیت یخچال 27 فوت
  • مجهز به تکنولوژی Nano titanium
  • دارای موتور اینورتر
  • مجهز به آب سرد کن و یخ ساز
  • دارای بر چسب انرژی A++
  • دارای کشوهای حفظ رطوبت
  • نوع روشنایی لامپ

یخچال ساید بای ساید فریجیدر« FFSS2614Q4A »

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر
فریجیدر ، یکی از تولید کنندگان محبوب لوازم خانگی است که در ایران یکی از پر استفاده ترین برندها است . برند Frigidaire با سابقه ای درخشان در تولید انواع یخچال ، یکی از بهترین یخچالهایش را با نام FFSS2614Q4A  تولید و روانه ی بازار کرده است. یخچال ساید بای ساید 27 فوت فریجیدر ، برای خانواده های 2تا 5 نفره بسیار مناسب است .
این یخچال دارای آب سرد کن بر روی بدنه ی یخچال است « سمت چپ یخچال» و از دو اهرم  در کنار هم تشکیل شده است ..یکی از اهرم ها برای آب سرد و دیگر برای یخ در نظر گرفته شده است . جا دار بود ن محفظه ی آبسرد کن امکان پر کردن لیوان ها و پارچ های بالا بلند را نیز به کاربران می دهد. این یخچال ساید بای ساید همانطور که از اسمش پیداست ، ا زدو بخش تشکیل شده است . یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر . دستگیره های خوش دست و نرم بر روی دربهای یخچال قرار گرفته اند . با توجه به اینکه ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی تنها بوسیله ی یخچال ممکن می شود . پس لازم و ضروری است که حتماً ظرفیت و فوت یخچال را مهم بدانیم و یکی از مهمترین ملاکهای خرید باشد . یخچال ساید بای ساید frigidaire ffss2614q4a با گنجایش 27 فوت امکان ذخیره سازی مواد غذایی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد . بخش یخچال دارای ظرفیتی برابر 17 فوت می باشد و بخش فریزر هم 10 فوت گنجایش دارد. هر دو بخش فریزر و یخچال ، دارای دربهای قفسه بندی شده هستند .بنابراین ظرفیت مواد غذایی نگهداری شده را افزایش می دهند . وجود آب سرد کن و یخ ساز بر روی درب این یخچال ، دسترسی به آب خنک و یخ را راحت می کند. محفظه ی بزرگ ابسرد کن که در کنار کشوهای فریزر قرار دارد ، اب سالم و خنکی را در اختیار قرار می دهد.نمایشگر دیجیتالی که بر بالای آبسرد کن قرار گفته است هم کارایی را راحتتر کرده است و هم اینکه زیبایی یخچال را نیز بیشتر کرده است . زیبایی و طراحی فوق العاده ی یخچال ساید بای ساید فریجیدر تنها به خاطر طراحی خاصش نیست ، بلکه براق و درخشان بودن بدنه ی آن زیبایی اش را دو چندان کرده است .

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت یخچال 27 فوت
  • مجهز به آبریز و یخ ریز
  • دارای نمایشگر دیجیتالی
  • نوع روشنایی داخلی ، لامپهای LED
« حتما بخوانید  لیست قیمت یخچال ساید بای ساید دوو در سایت تا خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .