مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

سیستم عیب یاب هوشمند ال جی Smart Diagnosis

0 155
زمان مطالعه : 2 دقیقه

Smart Diagnosis سیستم عیب یاب هوشمند در محصولات الجی

« Smart Diagnosis» الجی یکی از بهترین تولید کننده گان لوازم خانگی و صوتی تصویری مانند یخچال، تلویزیون، سینما خانگی و … است که در تولیداتش به راحتی کاربران اهمیت ویژه ای داده است. این شرکت در این سال های اخیر سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis را در تمامی محصولاتش طراحی کرده . تا در صورتی که محصولی مشکل داشته لازم نباشد ان را پیش تعمیر کار ببرید. ممکن است برخی از مشکلات به وجود امده به راحتی و توسط خود فرد مانند بسته نشدن درب و قطعی اب حل شود و به متخصص نیازی نداشته باشید.

Smart Diagnosis
زمانی که محصولاتی هم چون یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی مشکلی پیدا کنند شاید دیر متوجه شویم یا دقیقا ندانیم چه قسمتی مشکل دارد. شرکت ال جی در این سال های اخیر در محصولاتش سیستم عیب یاب Smart Diagnosis را طراحی کرده. که در هر یک از قسمت ها سیگنالی خاص تعبیه شده. شما به راحتی و با استفاده از گوشی همراهتان می توانید هر عیبی را پیدا کنید. در صورتی که فکر کردید یخچال یا هر محصولی دیگری که در اشپزخانه ی شما قرار دارد به خوبی و مثل سابق کار نمی کند.

می توانید به راحتی از طریق گوشی خود که از سیستم عامل اندروید یا IOS پیروی کند. با دانلود اپلیکشن های مورد نظر مثلا گوشی های اندرویدی با دانلود اپلیکیشن LG Smart Diagnosis System مشکل محصول مورد نظر را پیدا و ان را رفع کنید. برخی از مشکلات به وجود امده به راحتی و توسط خود فرد مانند بسته نشدن درب و قطعی اب حل می شود. ولی برخی دیگر از مشکلات توسط افراد متخصص باید حل شوند.

« حتما بخوانید  فناوری Super Cool و SuperFrost در يخچال چيست؟ قابلیت سوپر کول

 

خوشحال می شویم نظرات یا سوالات خود را در مورد این مطلب یعنی ” سیستم عیب یاب هوشمند ال جی Smart Diagnosis ” در بخش نظرات برایمان بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .