مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

چه غذاهایی با سرخ کن بدون روغن میتوان درست کرد

2 33,398
زمان مطالعه : 5 دقیقه

چه غذاهایی با سرخ کن بدون روغن میتوان درست کرد ؛ سرخ کن بدون روغن در اصل یک اجاق گاز همرفت تقویت شده است. فضای جمع و جور آن پخت و پز را سریع تر می کند. قسمت بالای دستگاه دارای مکانیزم گرمایش و فن است. هوای گرم به سمت پایین می رود و اطراف مواد غذایی قرار می گیرد که در یک سبد سرخکن سبک قرار می گیرند. این گردش سریع باعث می شود غذا ترد شود ، درست مثل سرخ کردن در روغن . 

سرخکن های بدون روغن به عنوان یکی از سالم ترین روش ها برای سرخ کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. با ما همراه باشید تا غذاهایی با سرخ کن بدون روغن میتوان درست کرد  را به شما معرفی کنیم.

با سرخ کن بدون روغن چی درست کنم ؟

یک خبر خوشحال کننده برای طرفداران سرخکن بدون روغن ! این دستگاه جزو بهترین محصولات برای تهیه انواع غذاهای بدون روغن است . که به کمک آن می توانید 20 نوع غذای متنوع و خوشمزه را بپزید .  بنابراین اگر می خواهید طعم و مزه و بوی دلخواه غذاهایتان از بین نرود ؛ قطعا سرخکن بدون روغن انتخاب خوبیست . از جمله غذاهایی که با این دستگاه پیشرفته می توان درست کرد همبرگر است. که در مدت 10 تا 15 دقیقه در دمای متوسط به خوبی تهیه خواهد شد .

دستور پخت غذا با سرخ کن بدون روغن یا یک قاشق روغن برای آماده کردن فست فودها و برشته کردن آنها گزینه خوب و مثال زدنی است . که موجب کاهش استفاده از روغن و صرفه جویی در وقت و انرژی تان می باشد . طرز تهیه سوسیس در سرخ کن بدون روغن نیز آسان است . برای این کار تنها 10 دقیقه زمان کافیست تا سوسیس ها برشته شده و در دمای 150 تا 200 درجه آماده شوند .

پخت سبزیجات در سرخ کن بدون روغن و همچنین تهیه قارچ در سرخ کن بدون روغن خصوصا برای افرادی که رژیم غذایی دارند ؛ در مدت زمان کمی امکان پذیر است . بنابراین با خرید سرخکن بدون روغن میتوانید زندگی سالمتری را به خود و اعضای خانواده تان هدیه دهید .

غذاهایی با سرخ کن بدون روغن 

سرخ کردن مرغ

می توانید انواع مرغ را با این دستگاه سرخ کنید. اگر دقت کرده باشید ، قسمت سینه ی مرغ ، اگر به تنهایی و به طورمعمولی سرخ شود ، خیلی خشک می شود اما جریان همرفت هوا باعث آبدار شدن گوشت می شود. همچنین پخت قسمت ران مرغ در این دستگاه ، به شدت توصیه می شود زیرا آن ها بسیار آبدار و خوشمزه می شوند. اگر دوست دارید انواع سرخ کن بدون روغن با قیمت مناسب را با مشخصات کامل بررسی کنید می توانید از این لینک دیدن نمایید : https://baneeh.com/home-appliances/electric-cooking-appliances/grill

درست کردن چیپس

شما می توانید با این دستگاه هر نوع چیپسی شامل چیپس سیب زمینی و… را درست کرده و نوش جان کنید . نحوه ی انجام کار این گونه است که ابتدا سرخ کن را تا دمای 360 درجه گرم کنید. سیب زمینی ها را برش های بسیار نازک بزنید . بگذارید سیب زمینی ها به مدت 15 دقیقه در آب سرد بمانند . سپس آن ها را تخلیه کنید. روی پارچه ای بگذارید تا خشک شوند . به سیب زمینی ها با اسپری نمک بپاشید. برش های سیب زمینی را به صورت یک لایه بر روی سینی در سبد سرخ کن قرار دهید. حدودا 15 تا 17 دقیقه زمان میبره تا کاملا ترد شوند . همچنین باید هر 5 دقیقه یک بار به آن ها سر زد و برش های سیب زمینی را پرخاند و به هم زد.
چه غذاهایی را می توان با سرخ کن تهیه کرد

پخت تخم مرغ آب پز

شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد اما شما می توانید به راحتی تخم مرغ های آب پز را بدون حتی یک قطره آب در این دستگاه درست کنید. فقط کافی است به اندازه ی کافی آن ها را در سرخ کن برقی بدون روغن قرار دهید ، سپس پوست آن ها را کنده و نوش جان کنید.  اگر شما نیز از طرفداران سرخ کن های بدون روغن هستید پیشنهاد ما سرچ کلمه خرید سرخ کن بدون روغن بانه دات کام در گوگل و کلیک بر روی اولین نتیجه است .
چه غذاهایی را می توان با سرخ کن تهیه کرد

غذاهایی با سرخ کن بدون روغن : سیب زمینی سرخ کرده

اگر شما هم از طرفداران متعصب سیب زمینی سرخ کرده هستید ، این دستگاه سرخ کن بدون روغن برای شما مناسب است.
آن ها هم به اندازه ی کافی ترد و هم خوب پخته می شوند . با 75 درصد روغن کم تر از یک سرخ کن معمولی ، شما می توانید سیب زمینی سرخ کرده را بدون هیچ ضرری بخورید !

مطالب مرتبط
« حتما بخوانید  چگونه همزن دستی و کاسه دار را تمیز کنیم ؟

پیاز حلقوی سرخ شده ( سخاری شده )

اگر شما هم یکی از طرفداران پیازهای سخاری هستین پس خوشحال باشید که می توانید این خوراکی لذیذ را ، بدون ضرر سرخ شدن در روغن زیاد ، در سرخ کن های بدون روغن ، تهیه کرده و میل کنید .

غذاهایی با سرخ کن بدون روغن: کوکی های شکلاتی

شما می توانید کوکی ها را کاملا در سرخ کن بی روغن بپزید .
کوکی ها یک عصرانه ی پرطرفدار بین مردم هستند و چه بهتر که بتوان این عصرانه ی لذیذ را سالم و بدون روغن تهیه کرد.

درست کردن ماهی سالمون

شما فقط در عرض چند دقیقه می توانید یک شام سبک و دلپذیر را روی میز قرار دهید !
این دستگاه این توانایی را دارد که ماهی را فقط در عرض 10 دقیقه طبخ کند . برای خانم های کدبانو که تمایل به خرید سرخکن بدون روغن با قیمت های به صرفه دارند می توانند بر روی خرید بهترین سرخ کن بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید .
چه غذاهایی را می توان با سرخ کن تهیه کرد

سخن پایانی 

اکنون که فهمیدید چه غذاهایی با بهترین سرخ کن بدون روغن می توان تهیه کرد ، وقت آن رسیده است که به فکر خرید این دستگاه پر کاربرد باشید. به منظور انجام خریدی آسان تر ، ما یک پیشنهاد برای شما داریم . شما می توانید به سایت تا خرید بروید و آن جا به راحتی خرید خود را انجام دهید و از میان چندین سرخکن با ویژگی های متفاوت ، بهترین آن ها را انتخاب کنید. زیرا قیمت سرخ کن بدون روغن انواع برندها با هم متفاوت است .

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد سرخ کن کم روغن گرفته باشید . در صورتی که مایل به خرید سرخ کن اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

 

مطالب مرتبط :

نحوه تمیز کردن سرخ کن Air Fryer
تفاوت سرخ کن رژیمی یا بدون روغن و معمولی
نکات مهم استفاده از سرخ کن بدون روغن

راهنمای خرید سرخ کن رژیمی و نکاتی که قبل خرید باید بدانید

مزایای سرخ کن بدون روغن ؛ فواید سرخ کردن غذا با سرخ کن رژیمی


از طريق راهنمای قیمت خرید
2 نظرات
  1. تا خرید می گوید

    من حدود یک ماه است که سرخ کن خردیم و از هیچ چیز دیگری برای پخت و پز استفاده نمی کنم. این بهترین دستگاه آشپزی است که من تا به حال داشتم. غذا رو به طرز شگفت انگیزی می پزه و شما رو ناامید نمیکنه

  2. تا خرید می گوید

    ما چندین سال هست که یک Airfryer اصلی فیلیپس دارم و تصمیم گرفتم برای تولد مامانم با یه مدل دیجیتال جدید سورپرایزش کنم چون میشه قسمت های داخلی آن را در ماشین ظرفشویی قرار داد. همچنین دارای تکنولوژی حذف چربی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .