مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولرگازی ال جی در تاخرید فروشگاه اینترنتی

0 87
زمان مطالعه : 8 دقیقه

قیمت کولرگازی ال جی در تاخرید

با شنیدن کلمه ی تابستان اولین چیزی که به ذهنتان می رسد ، چیست؟ نشستن های دسته جمعی در زیر باد خنک کولر؟ تماشای فیلم و سریال در هوای خنک و مطبوع؟ استراحت و لم دادن زیر هوای تازه ی کولر؟ مطالعه کردن در هوای پر از تازگی ؟ میبینید که در تابستان هیچ کاری را نمی توان بدون استنشاق هوای خنک انجام داد . باید حتماً هوا ، خنک و مطبوع و تازه باشد . در یک کلام برای روزهای گرم تابستان هیچ چیز جای کولر گازی را نمی گیرد. به محض اینکه وارد فصل تابستان می شویم تقریباً همه و همه به فکر خرید و یا تعمیر کولرمی افتند. عده ای که هنوز سعادت داشتن کولر گازی نصیبشان نشده است ، با یک سرویسکار بر روی پشت بام می روند ، تا دست و رویی به روی کولر بکشند . و کولری تازه نفس برای سه ماه تابستان داشته باشند و هرلحظه هوای تازه و خنک را به فضای داخل بیاورد . اما عده ای هم هستند که کولر گازی دارند و نیاز به رفتن پشت بام و سرویسکار ندارند . کافی است ریموت کولر را به دست بگیرند و دکمه ی پاور آن را  فشار دهند . تا کولر دست به کار شود . مسلماً تنها با داشتن یک کولر گازی ، خستگی از وجود آدم در می رود . اگر شما هم با ما هم عقیده اید و الان که در حال خواندن این موضوع هستید و پیش خود می گویید « چیزی که عیان است ، چه حاجت به بیان است » . پس راه درستی را انتخاب کرده اید. و شما هم یقیناً به خرید کولر گازی فکر می کنید . تا آب و هوای گرم تابستان به هوای خنک و دلنشین بهار تبدیل شود.
ال جی را می شناسید و احتمالاً روزگاری را با آن سپری کرده اید . شرکت نام آشنای ال جی همیشه در تولید و عرضه ی انواع لوازم خانگی پیشتاز بوده و هست . اگر یادتان باشد ال جی در تلویزیون های ال جی « oled » و تلویزیون های 4k ultra hd را پیشتاز بوده است . همچنین یخچالهای «door in door» ال جی از دیگر خلاقیت های بی نظیرش است . در تولید کولر نیز ال جی با خلاقیتهایی در طراحی و تکنولوژی و فناوری همه ی کاربران را غافلگیر کرده است .
در قسمتهای قبل راهنمای خرید کولر گازی را کامل و جامع نوشتیم . با خواندن این راهنمای خرید ،نکات مهم در خرید کولر گازی دستگیرتان می شود . برای خرید کولر گازی دلیلی قانع کننده تر از گرمی روزهای تابستان وجود ندارد . بنابراین یقیناً تصمیم قطعی خود را برای خرید گرفته اید . در این صفحه لیست قیمت کولرهای گازی پر طرفدار ال جی را با توضیح مختصری در مورد امکانات و تکنولوژیهای به کار رفته نوشته ایم . قیمتهای مندرج در این صفحه مربوط به تاریخ 16 اسفند می باشد و امکان دارد نوسان قیمت داشته باشند . برای اطلاع از قیمت دقیق و راهنمایی و مشاوره ی لازم در مورد نحوه ی خرید تماس حاصل نمایید . و از مشاوره ی رایگان متخصصین سایت تاخرید هم بهره مند شوید .

کولر گازی ال جی  LG 18000 BTU AK-18JJT

کولر گازی ال جی 18 هزار LG AIR CONDITIONER 18000 BTU AK-18JJT
کولر گازی ال جی 18 هزار LG AIR CONDITIONER 18000 BTU AK-18JJT

 

کولر گازی « AK18JJT» از کولرهای گازی ال جی و دارای قدرت خنک کنندگی 18000 BTU است . باد گردان چهار جهته ی این کولر ، هوای خنک را به سرعت در کل محیط پخش می کند . کولر « AK18JJT» با طراحی ساده و شیک می تواند برای فضای هر نوع خانه ای مناسب باشد . موتور کولر با لایه ای از جنس « GOLD FIN» پوشش داده شده است . این پوشش طلا باعث می شود تا موتور کولر در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشد و از زنگ زدگی و فرسایش و خوردگی موتور جلوگیری می کند . این کولر دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی است . یعنی در سریعترین زمان ممکن امکان تغییر دما از سرد به گرم و از گرم به سرد را دارد . وجود ریموت در این کولر دسترسی به امکانات کولر را راحت تر و سریعتر کرده است . این ریموت دارای دکمه هایی متفاوت با کاربردهای مختلف است . دکمه ی پاور و دکمه ی تهویه ی هوا و دکمه ی تنظیم جهت هوا و …. از این امکانات است . مجهز بودن به موتور جت ، این امکان را فراهم کرده است تا هوای خنک را در حدود تنها 2 یا 3 دقیقه در کل اتاق بطور مساوی پخش کند.  کولر گازی ال جی « AK18JJT» نه فقط هوای تازه و خنک را در محیط پخش می کند ، بلکه هیچ نوع مزاحمتی برای خواب شبانه بوجود نمی آورد . و این تنها به دلیل وجود کمپرسورش است . کپرسور کم مصرف و کم سر وصدای این کولر نه تنها در میزان مصرف برق صرفه جویی به عمل اورده است . بلکه مسزان سر و سدا را نیز به میزان زیادی پایین آورده است . لازم است بدانید که این موتور با شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای متناسب می باشد. اگر امکانات و طراحی و قیمت کولر گازی « AK18JJT » را پسندیده اید ، این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برای مکانی با مساحت 18 تا 35 متر مربع مناسب است . قیمت این کولر در تاخرید 1,700,000تومان است .

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 18000BTU,مجهز به لایه ی طلایی ضد فرسایش,مناسب برای مکانی با مساحت 18 تا 35 متر مربع,مجهز به کمپرسور روتاری برای مناطق حاره ای و معتدل و مرطوب

کولر گازی اسپلیت ال جی« ks-h246 »با قدرت 24000هزار

کولر گازی « ks-h246 » ال جی یک کولر سرمایشی- گرمایشی است . با قدرت خنک کنندگی 24 هزار BTU با ظرفیت سرمایشی این کولر 3165 وات می باشد و ظرفیت گرمایشی آن 3517 وات می باشد . این سیستم خنک کننده ی قدرتمند به راحتی می تواند مکانی به متراژ 70 تا 100 متر را خنک نگه دارد . قابلیت پیشرفته ی « Jet Cool » از قابلیتهای جدید و اختصاصی ال جی است که در این سری از کولرهای گازی گنجانده است .  در قسمت پنل خارجی از لایه ی «gold fin » طلا استفاده شده است . این پوشش باعث می شود تا کندانسور در برابر انواع تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشد و از فرسایش و زنگ زدگی کولر جلوگیری کند . این مدل که دو حالت سرد و گرم دارد می تواند در زمستان با معکوس کردن چرخه ی عملکردش محیط سرد را گرم کند. با این قابلیت در مدت زمان کمتر « به میزان 20% » می توان به محیطی خنک و تازه رسید . امکان کنترل و تنظیم جهت دریچه های باد در این کولر باعث می شود که هر زمان که لازم شد دریچه ها را به سمت راست یا چپ تنظیم کنید تا باد را در آن جهت دلخواه پخش کنند . همه ی این موارد در کنار بهره بردن از قابلیت « Automatic Cleaning» معنا پیدا می کند . یعنی کولر و فضای داخل کولر بصوت اتوماتیک  تمیز می شود و محیط داخل کولر عاری از هر گونه باکتری و قارچ و …می گردد .  یعنی با این امکان همیشه هوایی تازه و مرطوب و بدون هیچ نوع باکتری و میکروب و …در اتاق جربان می یابد . کمپرسور از ویژگیهای مهم کولر گازی است که نباید از آن غافل شد . کمپرسور مهم ترین بخش کولر برای داشتن عملکردی مطلوب است . کمپرسور کولر گازی ال جی « ks-h246 » برای مناطق گرمسیری اختصاص یافته است . قیمت این کولر گازی 1,880,000 تومان است .

« حتما بخوانید  پوشش ضد زنگ بلوفین Blue Fin کندانسور در کولر گازی
کولر گازی اسپلیت ks-h246 سرد و گرم 24000هزار ال جی LG AIR CONDITIONER JETCOOL
کولر گازی اسپلیت ks-h246 سرد و گرم 24000هزار ال جی LG AIR CONDITIONER JETCOOL

مشخصات فنی کلیدی

دارای ظرفیت سرمایشی کل 24000 BTU,پشتیبانی از متراژ 35 تا 65 متر مربع,مجهز به کمپرسور روتاری ال جی دیواری,دارای دریچه ی تنظیم جهت یاد در چهار جهت,مناسب برای شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب

کولر گازی ال جی سرد و گرم LG AIR CONDITIONER 26000 BTU AK-26JJT

ال جی که همیشه در تولید انواع لوازم خانگی اعم از تلویزیون ، یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی و … پیشتاز بوده و هست . در تولید و عرضه ی کولرگازی نیز پیشتاز است و سایر رقبایش جلو زده است و سر و گردنی از آنها بالاتر است . این بار ال جی با تولید کولر گازی « AK-26JJT » یکی از بهترین کولرهای گازیهایش را به معرض نمایش گذاشت .کولر گازی « AK-26JJT» با قدرت خنک کنندگی 26000 BTU برای مکانی با مساحت 35 تا 65 متر مربع مناسب و ایده آل است .این کولر به آخرین تکنولوژی ال جی یعنی « JETCOOL » مجهز شده است . JETCOOL به راحتی قابل اجراست و تنها کافی است که دکمه ی موربوطه را بر روی ریموت فشار دهید تا هوای محیط در عرض 3 دقیقه خنک شود . فراموش نکنید که موتور برای چه مناطقی طراحی شده است و با چه نوع آب و هوایی سازگارتر است . کمپرسور این کولر بطور اختصاصی برای مناطق و شرایط آب وهوایی گرمسیری طراحی شده است . اگر در متاطق گرمسیر زندگی می کنید ، حتماً باید کولری با چنین موتوری داشته باشد . چرا که سایر موتورها در شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای زود خراب می شوند و دوام نمی آورند . اما این کمپرسور علاوه بر قدرت بالا در تولید هوای خنک و مطبوع ، عملکرد مطلوبی نیز دارد و طول عمر کولر را چندین برابر افزایش می دهد . آنچه که طول عمر کمپرسورهای ال جی را بالا برده است ، وجود پوشش « GOLD FIN» است . این لایه از زنگ زدن موتور جلوگیری می کند ومقاومت آن را در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت بالا می برد . قیمت این کولر 1,950,000 تومان است .

کولر گازی ال جی سرد و گرم LG AIR CONDITIONER 26000 BTU AK-26JJT
کولر گازی ال جی سرد و گرم LG AIR CONDITIONER 26000 BTU AK-26JJT

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 26000 BTU,بهره گیری از قابلیت « JETCOOL»,مجهز به پرده ی مقاوم و ضد زنگ « GOLD FIN»,مناسب برای مکانی با متراژ 35 تا 65 متر مربع,مناسب برای شرایط اب و هوایی گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب

کولرگازی ال جی LG LOW CONSUMPTION 12000 BTU S126CH

کولر گازی « S126CHG» از کولر گازی های ال جی با قدرت خنک کنندگی 1200 BTU می باشد . از مهمترین بخش های یک کولر گازی کمپرسورش است . کولر گازی ال جی « S126CHG » به کمپرسور روتاری مختص مناطق گرمسیری طراحی شده است . وجود این کمپرسور میزان بهره وری و عملکرد کولر را افزایش می دهد . Cleaning automatically همان قابلیت تمیز کردن خودکار است . با این قابلیت داخل کولر را از وجود انواع باکتری ها و بوهای نامطبوع پاک کنید . با این امکان دیگر هرگز بوی ناخوشایند و گرد وغبار را در هوای اتاق مشاهده نمی کنید . بهره گیری از تکنولوژی « JET COOL » نیز می تواند به میزان 20% مدت زمان خنک کردن کل محیط را کاهش دهد . یعنی با فعال کردن این قابلیت 20% در زمان صرفه جویی کرده اید و دمای کل اتاق سریعتر به دمای دلخواه می رسد . همچنین امکان پخش هوا بصورت مساوی در چهار طرف به سرد شدن سریعتر دما کمک می کند . وجود لایه ی « GOLD FIN» در پنلهای این کولر ، طول عمر کولر را به مراتب بالاتر می برد ، چرا که این لایه خاصیت ضد زنگ زدگی دارد و در مقابل تغییرات آب و هوایی از کولر محافظت می کند .علاوه بر امکانات ذکر شده ، وجود تکنولوژیهایی نظیر «Cools Faster » و « Tropical Compressor» و « Quiet without conditioners » و این همه امکانات به همراه طراحی زیبا و کاربر پسند می تواند کاربرا را به خرید کولر گازی « S126CHG » سوق دهد . این کولر با قدرتی برابر 12000 BTU برای محیطی با متراژ 10 تا 18 متر مربع مناسب می باشد. قیمت این کولر خوش طرح و همه چیز تمام 1,370,000 تومان می باشد .

قیمت کولر گازی ال جی
کولرگازی کم مصرف  12000 ال جی LG LOW CONSUMPTION 12000 BTU S126CH

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 12000BTU,مناسب برای محیطی با مساحت 10 تا 18 متر مربع,دارای کمپرسور روتاری مناسب برای آب و هوای گرم و حاره ای,پشتیبانی از تکنولوژی « Cools Faster » و « JET COOL »


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .