مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت تبلت های سامسونگ و لنوو در تا خرید

0 279
زمان مطالعه : 7 دقیقه

«قیمت تبلت» امروزه تبلت ها به یکی از نیاز های اساسی برای هر فرد تبدیل شده است. و خیلی از افراد در کنار یک گوشی یک تبلت هم خریداری می کند. تبلت ها هر روز در نزد افراد از کوچک تا بزرگ محبوب تر می شوند و به طرفداران ان ها افزوده می شود. تنوع تبلت ها در بازار خیلی زیاد است و با توجه به برندهای فراوان پسند یک تبلت خیلی مشکل شده. برند سامسونگ و لنوو از جمله برندهایی هستند که تقاضا برای خرید ان ها در بازار رشد چشم گیری داشته است. مثلما قبل از خرید هر محصولی باید اطلاعاتی درباره ی ان داشته باشید تا در هنگام خرید با هیچ مشکلی برنخورید. خیلی از افراد در هنگام خرید تبلت به مواردی هم چون صفحه نمایش، دوربین، پردازنده، پشتیبانی از اینترنت، فاقد سیم کارت یا نه و … خیلی توجه می کنند. ما در این جا بهترین تبلت های سامسونگ و لنوو را همراه با مشخصات فنی معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy T 819 Tab S2 9.7 32GB«قیمت تبلت»

در کنفرانس سال 2015 شرکت سامسونگ از تبلت خود گلکسی Tab S2 9.7 رونمایی کرد. این تبلت با ضخامت کم 5.6 میلی متری به یکی از زیباترین تبلت های موجود در بازار تبدیل شده. و در دو نسخه ی 9.7 و 8.0 اینچی ارائه داده اند. که یکی از ان ها دارای وای فای و دیگری دارای شبکه ی G4 می باشد. برخی از تبلت ها فاقد سیم کارت و برخی دیگر دارای سیم کارت می باشند. این مدل به گونه ای طراحی شده است که می توانید داخل ان سیم کارت قرار دهید و با ان تماس برقرار کنید. این مدل دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد و در رنگ های جذاب سفید، مشکی و طلایی تولید شده اند. در سمت راست کلید پاور و صدا طراحی شده که به راحتی قابل دسترسی هستند. هم چنین در پایین ان ها جای سیم کارت قرار گرفته است. پردازنده و تراشه قلب تپنده ی هر وسیله ای هستند. سامسونگ در این مدل از پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای دو گانه ی و تراشه ی قدرتمند اگزینوس مدل 5433 استفاده کرده که سبب سرعت بسیار زیادش شده و در زمان کار با ان مانند این می مانند که در زمان سفر کنید. در هنگام کار کردن به هیچ وجه با کم بود سرعت مواجه نمی شوید. چنین دارای حافظه ی شارژدهی بالایی است و این هم به لطف وجود باتری 4000 و 5.870 میلی امپری می باشد. بر روی ان حسگر اثرانگشت طراحی شده که دیگر نیازی نیست پسورت وارد کنید و وقت زیادی بگیرد با یک بار لمس در مدت زمان خیلی سریع می توانید وارد ان شوید. این تبلت به اخرین نسخه ی اندرویدی مجهز شده که دارای رابط کاربری بسیار ساده است و می توانید به برنامه های متنوعی در دسترسی داشته باشید. شما می توانید به صورت هم زمان با پنج برنامه ی در حال اجرا که به صورت ایکن های کوچک در نمایشگر نمایش داده می شوند کار کنید. این دو نسخه ی اندرویدی دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی می باشد که کیفیت بسیار عالی درگرفتن عکس دارند و با استفاده از فلش LED می توانید در جاهایی که دید خوبی هم ندارند هم بهترین عکس ها را به نمایش بگذارید.

مشخصات فنی و قیمت تبلت Tab S2

مجهز به تراشه ی اگزینوس مدل 5433,مجهز به پردازنده ی چهر هسته ای,صفحه نمایش 9.7 و 8.0 اینچی,ضخامت 5.6 میلی متری

لیست قیمت تبلت های سامسونگ

T 585 TAB A 101 AG 16G

سال 2016 یکی از بهترین سال ها برای سامسونگ بود. این شرکت توانست با تولید تبلت Galaxy Tab A فروش بسیار خوبی را به دست اورد و در دنیا بدرخشد. این تبلت با بدنه ی پلاستیکی اش زیبایی خاصی دارد و از دور خود را به رخ تمامی تبلت ها می کشد. با داشتن این تبلت مثل این می ماند که با موشک پرواز کنید. به دلیل داشتن پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 سرعت فوق العاده ای در انجام عملیات دارد و در هنگام کار کردن با ان دیگر از کندی سرعت رنج نمی برید. با استفاده از باتری لیتیوم یونی 7300 میلی امپری می توانید تمامی کارهای نرم افزاری و سخت افزاری تان را با استفاده از این تبلت انجام دهید بدون این که نگران کم بود شارژ باشید. این تبلت دارای قابلیت سیم کارت می باشد که این امکان را به شما می دهد به شبکه های 2G ،3G و 4G  وصل شوید به نگاه کردن فیلم، عکس یا خاندن کتاب های دیجیتال بر روی نمایشگر بزرگ تبلت بپردازید. اگر شما هم به عکاسی خیلی علاقه دارید و می خواهید با تبلتتان زیباترین و حرفه ای ترین عکس و فیلم ها را به نمایش بگذارید. این تبلت بهترین گزینه برای شما خواهد بود زیرا دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی با فلش LED می باشد. این تبلت با نمایشگر 10.1 و ظرافتش طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و به یکی از بهترین های بازار تبدیل شده است.

مشخصات فنی

مجهز به دوربین اصلی و سلفی 8 و 2 مگاپیکسلی,مجهز به باتری لیتیوم یونی 7300 میلی امپری,مجهز به پردازنده ی هشت هسته ای,صفحه نمایش 10.1 اینچی

« حتما بخوانید  مقایسه هندزفری Google Pixel Buds 2 و Galaxy Buds ؛ بررسی

لیست قیمت تبلت های سامسونگ

قیمت تبلت T561 TAB E 9.6

شرکت سامسونگ هر ساله تبلت های بسیار متنوعی را ارائه می دهد که خواهان بسیار زیادی دارند. تنوع تبلت های سامسونگ انتخاب را خیلی اسان کرده و هر کسی به راحتی می تواند تبلت مورد نظرش را پیدا کند. گلکسی تب E از بهترین محصولات این شرکت می باشد که با تنوع بسیار زیاد در سال 2015 تولید و روانه ی بازار شد. نمایشگر بزرگ 9.6 اینچی سبب شده که با اشتیاق فراوان به تصاویر نگاه کنید. در این تبلت باتری غیر قابل جابه جایی لیتیوم یونی با 5000 میلی امپر طراحی شده و می توانید مدت زمان بسیار زیادی با ان کار کنید. هم چنین دارای پردازنده ی چهار هسته ای، سیستم عامل اندروید و حافظه ی 8 گیگابایتی می باشد که سرعت بسیار زیادی در هنگام انجام عملیات دارد و از حافظه ذخیره سازی بالایی هم برخوردار است. این مدل دارای دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی می باشد که خواسته ی شما را در گرفتن تصاویر زیبا براورد می کند. قیمت این محصول در تا خرید حدود 635.000 تومان است.

مشخصات فنی

مجهز به دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگاپیکسلی,مجهز به باتری لیتیوم یونی 5000 میلی امپری,مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای,صفحه نمایش 9.6 اینچی
لیست قیمت تبلت های سامسونگ

T285 TAB A 7

تبلت های سامسونگ هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهری بهترینند و هم چنین دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هستند. این شرکت در سال 2016 از تبلت های سری A رونمایی کرد. T285 TAB A 7 یکی از مدل های این سری می باشد که دارای نمایشگری 7 اینچی و بدنه ی پلاستیکی بسیار زیبا هست. البته ضخامت این مدل کمی زیاد یعنی 8.7 میلی متر است. TAB A 7 دارای پردازنده ی چهار هسته ای می باشد که سرعت خیلی خوبی در اجرای عملیات دارد. رم 1و5 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی، ، بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و جی پی اس از دیگر قابلیت هایی است که در این مدل دیده می شوند. هم چنین دارای قابلیت اتصال به وای فای و شبکه ی  3G و 4G است که می توانید وب گردی کنید یا اگر به کتاب خواندن خیلی علاقه دارید به کتاب خان دیجیتال مراجعه کنید و کتاب های مورد علاقه تان را بر روی نمایشگر تبلت بخوانید. این مدل دارای دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگاپیکسلی می باشد و می توانید با استفاده از ان زیبا ترین عکس هایتان را به نمایش بگذارید. با وجود باتری 4000 میلی امپری می توان گفت که توان شارژدهی بالایی هم دارد و می توانید حداقل یک روز کامل با ان کار کنید.

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگاپیکسلی,مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای,مجهز به باتری 4000 میلی امپری,صفحه نمایش 7 اینچی

لیست قیمت تبلت های سامسونگ

T116 TAB 3 Lite 7

گلکسی تب 3 از جمله تبلت های سامسونگ است که دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران می باشد. این مدل از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و هر کسی حتی اگر بودجه ی کمی برای خرید یک تبلت در نظر گرفته باشد می تواند ان را خریداری کند. این مدل دارای نمایشگر 7 اینچی می باشد و با داشتن یک دوربین 2 مگاپیکسلی تقریبا می توان گفت که کیفیت خوبی در گرفتن تصاویر دارد. هم چنین دارای پردازنده ی دو هسته ای ، رم یک گیگابایتی ، حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی و باتری 3600 میلی امپری است. این تبلت در دو نسخه طراحی شده که یکی ار ان ها از وای فای پشتیبانی می کند که فاقد سیم کارت است و نمی توانید با ان تماس برقرار کنید. ولی نسخه ی دیگر ان از شبکه ی 3G پشتیبانی می کند و با پشتیبانی از سیم کارت می توانید تماس تلفنی برقرار کنید.

مشخصات فنی

مجهز به حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی,مجهز به باتری 3600 میلی امپری,مجهز به دوربین 2 مگاپیکسلی,صفحه نمایش 7 اینچی

لیست قیمت تبلت های سامسونگ

قیمت تبلت لنوو 3 A7 3G

لنوو یکی از بهترین تولید کننده گان تبلت می باشد که به طراحی اهمیت ویژه ای می دهد. این شرکت با تولید تبلت های سری تب 3 توانسته بخش بزرگی از بازار های جهان را به خود اختصاص دهد. این تبلت ها در اندازه های 7،8 و 10 اینچی برای سنین متفاوت ارائه شده که تبلت 7 اینچی از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار می باشد. مدل 7 اینچی با وجود پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای سرعت بسیار خوبی در هنگام انجام عملیات دارد و با استفاده از حافظه ی 16 گیگابایتی می توانید تمامی داده هایتان را ذخیره کنید. این مدل دارای قابلیت اتصال به وای فای و شبکه ی3G را دارد که با استفاده از ان می توانید سفری به دنیای مجازی داشته باشید. نسخه ی وای فای ان از سیم کارت پشتیبانی نمی کند ولی نسخه ی 3G دارای سیم کارت است و می توانید مکالمه ی تلفنی با ان داشته باشید. هم چنین دارای باتری 3.450 میلی امپری با توان ذخیره سازی انرژی بالا می باشد. و دارای دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی و فاقد دوربین سلفی می باشد.

مشخصات فنی

مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای,مجهز به باتری 3.450 میلی امپری,مجهز به دوربین 2 مگاپیکسلی,نمایشگر 7 اینچی
لیست قیمت تبلت های لنوو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .