مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولرگازی اجنرال موجود در تاخرید

0 138
زمان مطالعه : 8 دقیقه

« قیمت کولرگازی اجنرال » تصور کنید که در هوای گرم تابستان خسته به خانه بر می گردید و با وجود هوای گرم منزل هم خستگی تان بیشتر می شود هم ارامشتان را از دست می دهید. با تولید کولر گازی دیگر هوای گرم تابستان ناخوشایند نیست بلکه می توانید در گرمای سوزناک تابستان حضور در هوای سرد کوهستانی را تجربه کنید. در هنگام خرید هر محصولی برندی به عنوان بهترین شناخته می شود.مثلا برند  سونی در تولید تلویزیون های 40 تا 49 اینچی، 50 تا 59 اینچ، 60 تا 80 اینچ و … بهترین است یا ال جی در تولید یخچال های کم تر از 28 فوت، 28 تا 30 فوت، 30 تا 34 فوت و … بهترین است. البته هر برندی فقط در تولید یک محصول خلاصه نمی شود و در تولید تمامی محصولات حضور شکوفایی دارند. شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، بوش، هیتاچی، پاناسونیک، دوو، جنرال، اجنرال و خیلی از موارد دیگر در تولید هر محصولی موجود در بازار مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، لباسشویی، ظرفشویی، سینما خانگی، کولر گازی و … نقش به سزایی دارند. اجنرال چند سالی است که با تولیدات مدرن و جدیدش مانند تولید کولر گازی توانسته دل کاربران را به دست اورد و در بازار های سراسر جهان در کنار رقیبانش بدرخشد.
ما در این جا راهنمای خرید بهترین کولر گازی های اجنرال را با قیمت و مشخصات فنی نوشته ایم. به این نکته توجه کنید که قیمت های نوشته شده امروز در تاریخ 18 اسفند ماه سال نود و پنج درج شده اند و هر روز تغییر می کنند. در سایت تاخرید قیمت روز هر کالایی نوشته شده است برای اگاهی از قیمت روز لطفا به ان جا مراجعه کنید. هم چنین می توانید اطلاعات جامع و مفیدی را درباره ی محصول مورد نظر به دست اورید و هر سوالی که داشتید جواب ان را پیدا کنید. هنگامی که خواستید محصولی را خریداری کنید و از مشاوره ی رایگان تیم فروش و پشتیبانی ما بهره مند شوید.

قیمت کولرگازی اجنرال ASG24RBAJ

ارجنال یکی از بهترین برند های موجود در بازار است که در تولید کولر گازی پیشرفت چشم گیری داشته و در این سال های اخیر در بازار درخشیده است. 30 DESIGN یکی از بهترین کولر های تولید شده ی این شرکت می باشد که هم از کیفیت و هم از ظاهر عالی برخوردار است. این کولر با رنگ سفیدش نمایی زیبا به هر اتاقی می بخشد. زمانی که پنجره را باز می کنید مقداری گرد و غبار وارد اتاق می شود این کولر به گونه ای طراحی شده است که گرد و غبار داخل اتاق را از بین می برد و هم چنین از وجود بوی بد و باکتری جلوگیری می کند. موتور کمپرسور یکی از ویژگی های این کولر می باشد که از تولید سر و صدا جلوگیری کرده و محیطی پر از ارامش را برای شما فراهم می کند. شما می توانید تمامی برنامه های طراحی شده در این کولر را بر روی صفحه نمایش کوچکی ببینید و با استفاده از ریموت کنترل بدون این از جای خود بلند شوید در هر فاصله ای این برنامه ها را به اجرا در اوربد. پره های این مدل خیلی نازک و در عین حال بسیار محکم می باشند و هوا را به صورت یکنواختی به اطراف می رساند. یکی دیگر از قابلیت های دیگری که این مدل دارد ویژگی حالت خواب می باشد که در هنگام فعال کردن ان کولر با توجه به دمای اتاق به صورت اتوماتیک هوای را نر مال نگه می دارد و از سرد یا گرم شدن هوا جلوگیری می کند. این مدل از اندازه و حجم خیلی خوبی برخوردار است و بر روی هر دیواری قابل نصب و کم ترین میزان انرژی را مصرف می کند. برخی از مدل ها فقط می توانند یک اتاق را خنک کنند اما این مدل با قدرت خنک کنندگی فوق العاده ای دارد می تواند به صورت هم زمان چندین اتاق را برای شما خنک کند.

قیمت کولر گازی اجنرال
کولر گازی اجنرال OGENERAL AIR CONDITIONER 24000 BTU ASG24RBAJ

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ مشخصات فنی کلیدی

مجهز به صفحه نمایش ال ای دی,مجهز به قابلیت حالت خواب,دارای موتور کمپرسور,دارای قابلیت تایمر

قیمت 3.050.000

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ کولر گازی اجنرال ASG18RBAJ

کولر های تولید شده توسط اجنرال از سیستم خنک کنندگی بسیار قدرتمندی برخوردارند. ASG18RBAJ یکی از بهترین کولرهای این شرکت می باشد که با استفاده از قدرت خنک کنندگی قدرتمندش متناسب هر اتاقی از کوچک تا بزرگ است. در این مدل موتور کمپرسور طراحی شده که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و از تولید سر و صدا جلوگیری می کند. یکی از مشکلاتی که کولر های قدیمی به همرا داشتند این بود که هوا را تنها به یک قسمت می رساندند اما این کولر به صورت یکسان هوا را به تمامی قسمت ها می رساند و در هر جایی از اتاق که حضور داشته باشید هوای کلر را دریافت می کنید. در قسمت پایینی ان یک نمایشگر وجود دارد که تعداد برنامه ها را نمایش می دهد و در اطراف ان تعدادی دکمه برای به اجرا در اوردن برخی از این برنامه ها از جمله چرخش پره ها طراحی شده . به علاوه ی این دکمه ها می توانید با استفاده از کنترل از راه دور هم برنامه ها را به اجرا در اورید بدون این که از جای خود تکان بخورید. به دلیل این که این مدل از حجم و وزن بسیار خوبی برخورداره قابلیت نصب ان هم خیلی اسان است و با رنگ سفید زیبایش، جلوه ای بسیار شیک و زیبا را به هر اتاقی می بخشد. در برخی از مواقع هوای اتاق خیلی سرد یا گرم می شود ولی با قرار دادن ان در حالت خواب هوای اتاق در حالت نرمال قرار می گیرد و می توانید با خیال راحت استراحت کنید. وجود فیلتر از ویژگی ها عالی می باشد که رطوبت، بوی بد،باکتری و گرد و غبار را از بین می برد هوای سالمی را به شما هدیه می دهد. با فعال کردن حالت تایمر کولر به صورت اتوماتیک در زمانی که شما مشخص می کنید خاموش یا روشن می شود.

« حتما بخوانید  فناوری Coanda کولر گازی چیست؟ گردش، توزیع و پخش هوای موثر
لیست قیمت بهترین کولر گازی ها اجنرا
کولر گازی اجنرال OGENERAL AIR CONDITIONER 18000 BTU ASG18RBAJ

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ مشخصات فنی کلیدی

مجهز به موتور کمپرسور,مجهز به ریموت کنترل,مجهز به حالت خواب,مجهز به فیلتر

قیمت 2.850.000

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ کولر گازی اجنرالASG30RBAJ

مدل ASG30RBAJ ساخت شرکت جنرال یکی از بهترین های موجود در بازار و دارای قدرت خنک کنندگی 26600 و قدرت گرم کنندگی 29200 btuمی باشد. این مدل با قدرت بسیار بالایش مناسب برای هر اتاقی است و هوای گرم و سرد عالی ای به شما می بخشد. پره های قدرتمندی که در این مدل طراحی شده اند به صورت اتوماتیک هوا را به بالا و پایین می رساند و در صورتی که کولر خاموش شود پره ها هم بسته و در صورتی که روشن شود باز می شوند. صدای زیاد همیشه ازار دهنده است. در این مدل موتور کمپرسور طراحی شده که تولید صدا را کاهش می دهد و از مصرف بی رویه ی انرژی جلوگیری می کند. این موتور زد زنگ و بسیار مقاوم و دارای طول عمر بسیار زیادی می باشد. با استفاده از صفحه نمایشی که روی این مدل طراحی شده تمامی برنامه ها قابل رویت هستند و می توانید بدون این به کولر دست بزنید در هر جایی با استفاده از ریموت کنترل ان ها را به اجرا در اورید. قابلیت راه اندازی خودکار از ویژگی های منحصر به فرد این مدل است که با استفاده از ان زمانی که برق قطع شود و دوباره بر گردد دیگر لازم نیست از اول برنامه ها را دوباره تنظیم کنید بلکه خود به خود به همان حالت اول باز می گردد و بر اساس تنظیماتی که شما اعمال کردید کار می کند. برخی اوقات کولر هوای اتاق را بسیار سرد یا گرم می کند و زمانی که استراحت می کنید حوصله ندارید ان را تنظیم کنید در این صورت می توانید کولر را در حالت خواب بگذارید تا هوای اتاق در حالت نرمال قرار بگیرد.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها اجنرا
کولر گازی اجنرال OGENERAL AIR CONDITIONER ASG30RBAJ

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ مشخصات فنی کلیدی

دارای نمایشگر ال ای دی,دارای موتور کمپرسور,مجهز به ریموت کنترل,مجهز به حالت خواب

قیمت 3.910.000

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ کولر گازی اجنرالASGA30AHT

مدل ASGA30AHT برند اجنرال قدرت خنک کنندگی عالی ای دارد و دارای قابلیت های متنوعی از جمله حالت خواب و تایمر است. زمانی که کولر ر ا در حالت خواب بگذارید خود به خود هوای اتاق را معتدل نگه می دارد و در زمانی که ان را در حالت تایمر بگذارید زمانی را مشخص می کنید و در زمانی که مشخص کرده اید به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شود. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود موتور کمپرسور می باشد که صدای بسیار کمی تولید می کند و مصرف انرژی خیلی پایینی دارد. خیلی از اوقات هوای داخل اتاق هم همانند بیرون کمی الوده و دارای گرد و غبار میباشد. این مدل به دلیل داشتن فیلتر گرد و غبار را از بین می برد و به هیچ وجه نمی گذارد داخل اتاق باکتری و بوی بد وجود داشته باشد. با استفاده از ریموت کنترل دیگر لازم نیست از جای خود بلند شوید و کولر را تنظیم کنید در هر حالتی حتی اگر دور هم باشید می توانید با کنترل هر تنظیماتی را اعمال کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که این مدل دارد وجود سیستم راه اندازی خودکار میباشد و زمانی که کولر به دلایلی از جمله رفتن برق خاموش می شود با روشن شدن مجدد ان تنظیماتی که از اعمال کرده اید پاک نمی شود و بر اساس همان برنامه ها شروع به کار می کند. پره های تعبیه شده در این کولر هوا را با سرعت بسیار بالا و در مدت زمان کمی به تمامی قسمت های اتاق می رساند.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها اجنرا
کولر گازی اجنرال OGENERAL CONDITIONER 30000 BTU ASGA30AHT

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ مشخصات فنی کلیدی

مجهز به فیلتر ضد بو و باکتری,مجهز به موتور کمپرسور,مجهز به حالت خواب,مجهز به حالت تایمر

قیمت 3.610.000

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ کولر گازی اجنرالASGA24AHT

خنک بودن را با کولر ASGA24AHT تجربه کنید. این مدل دارای قدرت خنک کنندگی 23500 متناسب با هر اتاقی می باشد. با استفاده از ریموت کنترل می توانید در هر فاصله ای دستوالعمل هایی را اجرا و ان ها بر روی صفحه نمایش ببینید. زمانی که شما استراحت کنید و کولر روشن باشد ممکن است هوای داخل اتاق بیش از حد سرد شود برای این که از سرد شدن بیش از اندازه ی اتاق جلوگیری شود می توانید کولر را در حالت خواب قرار دهید تا هوای اتاق نرمال باشد. هم چنین می توانید ان را در حالت تایمر قرار داده و زمانی را مشخص کنید تا خاموش یا روشن شود. این مدل انرژی بسیار کمی مصرف می کند و هیچ صدایی ندارد و ان هم به دلیل وجود موتور کمپرسور می باشد. پرهای طراحی شده هوا را به تمامی اطراف پخش می کنند و فیلتر تعبیه شده در ان هر گونه باکتری و بوی بد را از بین می برد و از داشتن گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می کند. با این مدل تجربه ی هوای سالم و خنکی را به دست اورید و روز های گرم تابستان را با خنکی بهار بگذرانید.

لیست قیمت بهترین کولر گازی ها اجنرا
کولر گازی اجنرال OGENERAL AIR CONDITIONER ASGA24AHT

قیمت کولرگازی اجنرال ؛ مشخصات فنی کلیدی

دارای قابلیت حالت خواب,دارای فیلتر ضد باکتری,دارای موتور کمپرسور,دارای حالت تایمر

قیمت 2.950.000


بیشتر بخوانید : قیمت کولر گازی جنرال و لیست قیمت روز کولر
قیمت کولر گازی جنرال و لیست قیمت روز کولر
کولر گازی ؛ راهنمای خرید کولرگازی و بهترین انتخاب
انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ و BTU
لیست قیمت کولر گازی اجنرال موجود در تاخرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .