مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها

0 111
زمان مطالعه : 4 دقیقه

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها : ™TRUESTEAM  شست و شوی قدرتمند

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها ؛ یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در ماشین های ظرفشویی ال جی ، تکنولوژی « ™TRUESTEAM » است . انرژی و حرارت بسیار بالای ذرات بخار، قدرت شست و شوی ایده آل و لکه بری فوق العاده ای دارند . و در ضمن شست و شوی قدرتمند ، لطمه ای به ظروف نمی زنند . بنابراین به لطف استفاده از این تکنولوژی دیگر نیازی به شست و شوی اولیه ی ظروف قبل از قرار دادن درون ظرفشویی نمی باشد .

TrueSteam یک تکنولوژی سه مرحله ای است که با کمک ذرات بخار بسیار داغ ، ظرف ها را شست و شو می دهد . اساس کار در این تکنولوژی به این صورت است که در مرحله ی اول ، بخار به لکه های چربی نشسته بر روی ظرف می چسبند . سپس درجه حرارت ماشین ظرفشویی افزایش می یابد ، تا لکه های چربی ذو ب شوند و در آخر هم شستشوی نهایی صورت می گیرد . در طی ای سه مرحله ، لکه های چربی و هر نوع آلودگی بر روی ظروف از بین می رود.

 

 

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها

قابلیت ™LG SmartRack

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ برنامه ها و قابلیت ها ؛ قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها از دیگر امکانات ظرفشویی های ال جی است . ال جی قابلیتی به نام سبد هوشمند «™LG SmartRack  » را در ماشین های ظرفشویی اش گنجانده اشت . به کمک این قابلیت می توانید انواع ظروف با ابعاد متفاوت را در ماشین ظرفشویی جاسازی کنید و به لطف «™LG SmartRack  » دیگر نگران کمبود مکان نباشید . با این حساب طبقات داخل ظرفشویی به راحتی قابل تنظیم خواهند بود و هر نوع ظروفی با هر نوع ابعاد و شکلی داخل ماشین جا داده می شوند .

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها

موتور دایرکت درایو اینورتر «direct drive invereter»

موتور دایرکت درایو اینورتر ال جی بوسیله ی ترکیب دو فناوری دایرکت درایو و اینورتر و کنترل میزان مصرف انرژی ، مصرف آب و برق ماشین ظرفشویی را به حداقل رسانیده است . این تکنولوژی با توجه به نوع برنامه ی انتخابی جهت شست وشوی ظروف ، شدت پاشیده شدن آب را تنظیم می کند . مجهز بودن به موتورهای اینورتر Direct Drive عملکرد شستشو را به مراتب بالا می برند . در ماشین ظرفشویی های ال جی وجوداین تکنولوژی پیشرفته سبب شده است که انرژی مستقیماً به بازوها و اسپری منتقل شود . با استفاد ه از تکنولوژی دایرکت درایو ، مصرف انرژی به میزان 17% و مصرف آب به میزان 40% کاهش پیدا می کند .

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها

 

« حتما بخوانید  طرز استفاده از لباسشویی ؛ راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها : تکنولوژی کم صدای « LoDecibel™»

لوازم خانگی کاربردی نظیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و یخچال و … که استفاده ی زیادی دارند باید صدای پایینی داشته باشند . به همین جهت است که ال جی در لوازم خانگی اش از سیستمی به نام سیستم « LoDecibel™ » استفاده می کند . که از مواد عایق صدا تشکیل شده است . این سیستم « LoDecibel™» به کمک موتور دایرکت درایو«direct drive» و تکنولوژی اینورتر«inverter» میزان صدای دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد . این تکنولوژی سطح صدا را تا حد 45 دسی بل پایین می آورد .

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها

سیستم عیب یاب هوشمند «™ SmartDiagnosis »

از جمله ویژگیهایی که در ماشین های ظرفشویی ال جی خودنمایی می کند ، سیستمی به نام سیستم عیب یاب هوشمند «SmartDiagnosis» است . این تکنولوژی توسط شرکت ال جی معرفی شده است . اساس کار این سیستم به این صورت است که افراد می توانند با مرکز خدمات مشتریان تماس بگیرند و سیستم عیب یابی هوشمند را فعال کنند . در این حالت باید گوشی همراه خود را نزدیگ ماشین ظرفشویی قرار دهید ، تا صدایی از ماشین ظرفشویی شنیده شود . صدای زنگی که از ماشین ظرفشویی بلند می شود ، با توجه به نوع مشکل بوجود آمده تغییر می کند . یعنی با پیش امدن هر مشکل ، زنگ خاصی به صدا در می آید . با تشخیص مشکل پیش آمده ، راهنمایی های لازم از سوی متخصصین ارائه می شود .

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها

خشک کن« cool dry »

از قابلیتهای جالب دیگری که در ماشین های ظرفشویی به کار برده می شود ، قابلیت «cool dry» است . ماشین های ظرفشویی دارای این تکنولوژی در میزان مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کنند . سایر ماشین های ظرفشویی که چنین قابلیتی ندارند ، از المنت گرمایی برای خشک کردن ظروف استفاده می کنند . اما با وجود این قابلیت تنها از یک فن برای خشک کردن ظروف و پاک کردن رطوبت استفاده می شود . بنابراین میزان مصرف انرژی به مقدار زیادی کاهش پیدا می کند .

امکانات ظرفشویی ال جی ؛ آشنایی با برنامه ها و قابلیت ها


بیشتر بخوانید :

افزایش عمر ماشین ظرفشویی و 10 نکته مهم برای مراقبت از آن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .