مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مشخصات گوشی گلکسی S8 ؛ سامسونگ Galaxy S58

0 155
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مشخصات گوشی گلکسی S8 ؛ سامسونگ Galaxy S58 ؛ اکنون که شایعات و ابهامات در مورد گوشی گلکسی اس 8 به پایان رسیده و دنیا با اس 8 اشنا شده است . طراحی بی نظیر در کنار خدمات نوین و انواع اپلیکیشن ها و برنامه ها و… تجربه ی تماشای شگفت انگیز و دنیایی از اپ ها و برنامه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد . سامسونگ در ارائه ی طراحی های شگفت انگیز و به کار بردن انواع برنامه های کاربردی همیشه پیشتاز بوده و هست .

بنا بر رسم همیشگی این بار نیز با طراحی جدید گوشی هایش ، دنیایی تازه از طراحی و نوآوری را آغاز کرده است .

مشخصات گوشی گلکسی S8 ؛ سامسونگ Galaxy S58

گلکسی S8 و S8 پلاس دو گوشی جدید و پرچمدار سامسونگ با صفحه نمایش خمیده هستند . گلکسی S8 با اندازه ی 5.8 اینچی و اندازه ی کوچکی که دارد ، بسیار خوش دست است . و همین طراحی کوچک و جمع و جور ، کار کردن با یک دست را راحت تر کرده است . در عوض گلکسی S8 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی برای آن دسته از کاربران که طرفدار گوشی های بزرگ هستند طراحی شده است. اگر به طراحی و ساختار گوشی دقت کنید ، متوجه می شوید که حاشیه ی اطراف نمایشگر به کلی از بین رفته است .

همین طراحی بدون حاشیه و حذف لوگوی سامسونگ و حذف دکمه ی هوم سطح صافی را ایجاد کرده است .  کیفیت بالای این گوشی را می توان مدیون محافظ شیشه ای گوریلا گلس 5 در قسمت جلو و پشت گوشی دانست . سامسونگ تنها به طراحی خارق العاده و جدید بسنده نکرده است ، ارائه ی خدمات نوین و اپلیکیشن های کاربردی و فناوری های پیشرفته از ویژگیهای جدا نشدنی گوشی های پرچمدار سامسونگ هستند . طراحی زیبا  در کنار دوربین با کیفیت و پیشرفته و عملکرد قدرتمند و بهینه و سطح ایمنی بالا و … از مواردی هستند که در گلکسی S8 به چشم می خورد .

 

مشخصات گوشی جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پل
مشخصات گوشی جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پل

کیفیت دوربین گوشی گلکسی

مطمئناً برای بسیاری از کاربران دوربین و کیفیت آن اهمیت دارد . این مهم را نمی توان را نادیده گرفت ، چرا که اکثر افراد از دوربین گوشی به جای دوربین های مخصوص عکاسی استفاده می کنند . بنابراین خیلی طبیعی است که هنگام خرید گوشی ، یکی از مهمترین مولفه های خرید ، دوربین آن باشد . در مورد دوربین گوشی های پرچمدار گلکسی اس 8 ، به جرات می توان گفت که دارای بهترین و با کیفیت ترین دوربین می باشند .

گلکسی S8 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی Dual Pilxel مجهز است و با قابلیت ها و امکاناتی مانند پردازش تصویری و زوم اپتیکال و فوکوس خودکار و … برای حالتهای مختلف نوری بهترین عملکرد را دارد . دوربین جلو ، یا همان دوربین سلفی نیز با قدرت 8 مگاپیکسل و قابلیت فوکوس خودکار عکسهای زیبا از شما ثبت می کند .

مشخصات گوشی جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پل
مشخصات گوشی جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پل

 

« حتما بخوانید  برسی کدهای مخفی در گوشی های اندرویدی همه ی برند ها ؛ آموزش و دسترسی به آنها

مشخصات گوشی گلکسی S8 و فناوری های آن

احتمالاً سرعت پایین اجرای اپلیکیشن ها و کند بودن گوشی برای بسیاری از کاربران آزار دهنده است . به همین جهت گلکسی S8 با مجهز بودن به پردازنده ی 10 نانومتری ، سرعت و بهره وری دستگاه را چندین برابر افزایش می دهد و عملکرد قدرتمند دستگاه را تامین می کند . همچنین با قابلیت LTE  و وای فای ، امکان دانلود سریع را ممکن می کند . گلکسی S8 دارای سرعت حداکثر 1 گیگابایت است و قابلیت بهره گیری از اینترنت LTE را نیز دارد .

گلکسی S8 برای بالا بردن سطح امنیت ، از استاندارد جهانی « Samsung Knox » پیروی می کند و از فناوری هایی نظیر اسکنر اثر انگشت و اسکنر تشخیص چهره و اسکنر عنبیه ی چشم استفاده کرده است . کاربران می توانند از میان این چند روش بهترین و امن ترین را انتخاب کنند . تمام این ویژگیها و فناوریها در کنار قابلیتهای اصلی گلکسی S8 ، نظیر بهره گیری از استاندارد IP68 ، حافظه ی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت ، پشتیبانی از شارژ سریع و برخورداری از صفحه نمایش همیشه روشن و … گوشی بی نظیری چون گلکسی اس 8 را بوجود می آورند .

مشخصات گوشی جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پل

سامسونگ دکس DeX

رابط هوشمند بیکسبی « Bixby » استفاده و کارایی گوشی را چندین برابر راحت می کند و به کاربران این امکان را می دهد که با فرامین صوتی ، متنی و یا لمسی از گوشی خود استفاده کنند . کافی است که دستورات خود را به بیکسبی بگویید ، تا همه ی آنها در کمترین زمان ممکن اجرا شوند . همچنین سامسونگ دکس « DeX » یکی دیگر از قابلتیهای گلکسی اس 8 است .

سامسونگ دکس با افزایش توان پردازشی ، بهره وری دستگاه را نیز بیشتر می کند . با این قابلیت می توان گوشی گلکسی اس 8 را به یک دسکتاپ تبدیل کرد .یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که در سامسونگ گلکسی اس 8 گنجانده شده است . Samsung Health می باشد . برنامه ی پرطرفدار Samsung Health در سراسر جهان کاربران متعددی دارد . سامسونگ پی نیز از دیگر اپ های ضروری موجود در گلکسی اس 8 است .

« Samsung Pay » کیف پول دیجیتالی است که در هر زمان و هر مکان می تواند جای کیف پول و یا کارت اعتباری شما رابگیرد .

مشخصات گلکسی اس 8

 

 

در متن «مشخصات گوشی گلکسی S8 ؛ سامسونگ Galaxy S58» اکثرا مشخصات و کارایی این گوشی را شرح داده ایم در صورتی که شما هم تجربه ی استفاده از این گوشی را دارید ، و اطلاعات جدیدی در مورد آن می دانید میتوانید آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .