مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ؛ راهنمای ورود به کد های SAMSUNG

2 908
زمان مطالعه : 4 دقیقه

منو مخفی تلویزیون سامسونگ ؛ راهنمای ورود به کد های SAMSUNG  ؛ در زمانی که تلویزیون هوشمند جدیدی را خریداری کرده اید و می خواهید امکانی را برایتان فراهم نماید و آن امکان برایتان غیرفعال است . لازم است خودتان دست به کار شوید و امکاناتی را که در تلویزیون موجود نیست برای آن فعال نمایید .

البته مواردی پیش خواهند آمد که شما تلویزیونی قدیمی دارید و نمی خواهید از امکانات و تنظیمات جدید بی بهره باشد . امکاناتی در منو مخفی تلویزیون ها گنجانده شده است که کاربران با دسترسی به آن می توانند تنظیماتی را اعمال نمایند . در تلویزیون های تولید شده در شرکت سامسونگ، ال جی و سونی دسترسی به این منو به روش های مختلف انجام می گیرد . در این پست نحوه دسترسی کاربران سامسونگی را شرح خواهیم داد.

کاربرد دسترسی به منو مخفی تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیونی سامسونگ در اختیار دارید که می خواهید به منوی مخفی آن دسترسی داشته باشید راه های برای انجام این کار دارید . البته به احتمال زیاد فقط یکی از راهکارها برای تلویزیون شما مناسب خواهد بود و از طریق یکی از آنها می توانید به این منو دسترسی داشته باشید . دسترسی به منوی مخفی به شما این امکان را می دهد به تنظیمات اصلی تلویزیون که در اکثر موارد تنها تعمیرکاران به آنها دسترسی دارند . دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید.

البته در مواردی که تغییر می دهید لازم است دقت زیادی داشته باشید و مواردی را تغییر ندهید که در موردشان آگاهی ندارید . زیرا با این کار ممکن است تلویزیونتان را از کار بیندازید . در بسیاری از موارد می توانید تنها با خاموش و روشن کردن تلویزیون به حالت اولیه برگردید و تنظیماتی که روی تلویزیون انجام داده اید به حال اولیه خود باز خواهند گشت.

پس از دسترسی به منوی مخفی می توانید تنظیمات داخلی را تغییر دهید . این تنظیمات شامل موقعیت رنگ ، ارتفاع تصویر ، طول تصویر ، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی های تلویزیون و مواردی این چنین خواهد شد . ما در اینجا تمامی حالات دسترسی به منو تنظیمات را ذکر خواهیم کرد . برای اینکه مشخص شود کدام روش مناسب تلویزیون شماست لازم است یک بار تمامی موارد را امتحان کنید و روش مورد نظرتان را پیدا کنید.

منو مخفی تلویزیون سامسونگ

روش اول فعال سازی منوی مخفی تلویزیون samsung

در بتدای کار تلویزیون را در حالت « Standby» آماده به کار قرار دهید، بلافاصله پس از آن P.std را انتخاب کنید . بدون وقفه گزینه ی Help و پس از آن گزینه Slep را انتخاب کنید و در آخر Power On را فشار دهید تا تلویزیونتان مجددا شروع به کار کند . اگر با این روش به منو مخفی دسترسی پیدا نکردید ، هیچ جای نگرانی نیست روش دو را امتحان نمایید.
روش اول فعال سازی منو مخفی

روش دوم

قبل از انجام هر کاری تلویزیون را در حالت Standby قرار دهید . بدون هیچ تاخیری Display را انتخاب کنید. سپس با انتخاب P.std راهی مرحله بعد گردید و با انتخاب گزینه Mute کارتان را به اتمام برسانید ، Power On را فشار دهید و ببنید آیا به منوی مخفی دسترسی دارید و یا خیر؟ اگر پاسخ خیر است روش سوم را نیز امتحان نمایید و تست کنید که آیا این روش برای تلویزیون شما مناسب خواهد بود.
روش دوم فعال سازی منو مخفی

روش سوم

مانند دو روش قبلی که ذکر شد باید ابتدا تلویزیون را در حالت آماده باش« Standby » قرار دهید. پس از آن P.std گزینه ایست که باید آن را انتخاب نمایید. بلافاصله گزینه Menu و پس از آن گزینه Sleep را انتخاب کنید و در پایان کار هم Power On را بزنید تا تلویزیون روشن گردد.
روش سوم فعال سازی منو مخفی

روش چهارم

اگر از سه روش قبل نتیجه نگرفته اید ، روشی دیگر را ذکر خواهیم کرد . این روش باید برایتان مناسب باشد. اگر با استفاده از این روش همچنان به منوی مخفی دسترسی پیدا نکردید، به احتمال زیاد مراحل را اشتباه رفته اید. پس از انتخاب Picture Off ، به مرحله بعد رفته و گزینه sleep را انتخاب نمایید. سپس در بین گزینه های موجود P.std را انتخاب کنید. بلافاصله گزینه Mute را انتخاب کرده و راهی مرحله آخر شوید. Picture On را انتخاب کنید .
روش چهارم فعال سازی منو مخفی منوی مخفی تلویزیون samsung
اکنون دیگر باید به منوی مورد نظر دسترسی داشته باشید و تنظیماتتان را آنطور که دوست دارید اعمال نمایید. همان طور که مشاهده کردید باید در ابتدای تمامی روش ها تلویزیون را در حالت آماده به کار قرار دهید. مراحل در حین انجام کار باید پشت سر هم و بدون وقفه صورت گیرند. سرعت را در هنگام انجام کار و دسترسی به منوی مخفی انجام دهید.

 

« حتما بخوانید  سیستم عامل WEBOS چیست ؟بررسی سیستم عامل تلویزیون ال جی

منو مخفی تلویزیون سامسونگ

خوشحال می شویم از خواندن متن « منو مخفی تلویزیون سامسونگ ؛ راهنمای ورود به کد های SAMSUNG  » لذت برده باشید . لطفا نظرات و سوالات خود را در قسمت نظرات بنویسید.

بیشتر بخوانید :

2 نظرات
  1. Iman می گوید

    سلام مدل تلویزیون من F8000 55inch هستش و کنترلش بلوتوثی هستش اینفرارد نیست. دکمه زیادی هم نداره . موس داره وسطش . این رو باید چکارش کرد . این چیزایی که گفتید رو نداره البته بعضی ها رو نداره

    1. it1it می گوید

      سلام دوست گرامی اون موس برای کار کردن به صورت موسی و همان کاربردها است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .