مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی S8 یا آیفون7

0 125
زمان مطالعه : 2 دقیقه

قابلیت گلکسی اس 8 سامسونگ که ایفون فاقدان است

مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی S8 یا آیفون7 ؛  گلکسی اس 8 یکی از بهترین گوشی های معرفی شده ی سال 2017 می باشد و دارای قابلیت های بسیار عالی است که حتی ایفون هم از ان برخوردار نیست. ما در این جا به برخی از این قابلیت ها اشاره می کنیم:
ایفون 7 فقط از سنسور اثر انگشت برای بازگشایی قفل گوشی برخوردار است . اما گلکسی اس 8 علاوه بر سنسور اثر انگشت که در پشت ان تعبیه شده دارای اسکنر عنبیه نیز در جلوی گوشی می باشد . که با نگاه کردن به ان از طریق عنبیه ی چشم قفل گوشی باز می شود . هم چنین دارای قابلیت تشخیص چهره است . که از طریق دوربین جلویی با گرفتن عکس قفل گوشی را باز گشایی می کند .

 

قابلیت گلکسی اس 8

 

مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی S8 یا آیفون7

صفحه نمایش گلکسی S8 نسبت به ایفون7 بزرگ تر و دیدن تصاویر خیلی لذت بخش تر می باشد. یکی از قابلیت های منحصر به فرد گلکسی اس 8 وجود سنسوری در پشت گوشی برای گرفتن ضربان قلب می باشد که در هر مکان و زمان می توان ضربان قلب خود را اندازه بگیرید ولی ایفون 7 فاقد سنسور ضربان قلب می باشد.
گلکسی اس 8 دارای اپلیکیشن Samsung Pay است که با استفاده از ان به راحتی می توانید تمامی پرداخت هایتان را انجام دهید .

« حتما بخوانید  لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی در سایت تا خرید HTC Mobile

ولی ایفون 7 باید چندین مرحله را طی کنید تا بتوانید عملیات پرداخت را انجام داد. هم چنین گلکسی اس 8 دارای نرم افزار مخصوص دنیای مجازی می باشد.
گلکسی S8 یا آیفون7 : سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 8 یک دکس طراحی کرده که از طریق ان شما می توانید گوشی خود را به کامپیوتر وصل و از طریق کیبورد و موس تمامی عملیات را بر روی نمایشگر بزرگی انجام دهید. شما بر روی هر نمایشگری می توانید کارهایتان را انجام دهید ولی ایفون 7 به صورتی طراحی شده که می توان عملیات را تنها روی نمایشگر های خارجی اجرا کرد.
ایفون 7 فاقد جک هدفون می باشد و برای اتصال هدفون باید از داک استفاده کرد در حالی که گلکسی اس 8 مجهز به جک هدفون است و شما به راحتی می توانید ان را به هدفون وصل و به موزیک های مورد علاقه ی خود گوش دهید.
شما می توانید هم از طریق شارژ بیسیم و هم شارژ سریع در کم ترین زمان گوشی گلکسی اس 8 خود را شارژ کنید در حالی که ایفون 7 فاقد این ویژگی می باشد.

 

 

سپاس گذاریم از اینکه تا انتهای متن «مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی S8 یا آیفون7 » ما را همراهی کردید . و استفاده کافی را از این مطلب کرده باشید.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .