مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین گوشی ال جی ؛ خرید، انتخاب و مشخصات در سال 1395

0 52
زمان مطالعه : 8 دقیقه

معرفی بهترین گوشی ال جی ؛ خرید، انتخاب و مشخصات در سال 1395

معرفی بهترین گوشی ال جی ؛ خرید، انتخاب و مشخصات در سال 1395 ؛ شاید در ابتدای راه که شرکت ال جی شروع به ساخت اسمارت فون ها کرد ، در این صنعت موفق نبود. اما با فراز و نشیب هایی در این صنعت، اکنون جای خود را یافته و در جایگاه بهرین ها قرار گرفته است. مقاوت این گوشی ها در حد قابل توجهی بالاست و از میان آزمایشات بزرگی سربلند بیرون آمده اند. این برند پرآوازه با وجود اینکه موبایل های تقریبا مناسبی تولید می کرد ، اما از سال 2014 به بعد تولیداتش را بی نظیر کرد. از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهترین ها را گلچین کرده و در اسمات فون هایش گنجاند.

ظاهری زیبا به آنان بخشید و محبوب چشم ها و دل های کاربرانش گرداند. گروه تا خرید بهترین گوشی های ال جی را انتخاب کرده و با دستچین کردن آنها در قالب این پست آنها را به شما معرفی می کند. با امید به این که در انتخاب مناسب یاری دهنده شما عزیزان باشد.

LG G5 H850

در سال 2016 شرکت بزرگ ال جی LG G5 H850 را به عنوان پرچمدار خویش معرفی کرد. این مدل از گوشی های ال جی با بدنه تمام فلزی عرضه شده اند تا مقاومت و زیبایی را برای کاربرانشان مهیا کنند و حس شیرینی را به هنگام به دست گرفتن محصول برای آنها ایجاد نماید. LG G5 H850 با نمایشگر 5.3 اینچی اش تصاویر را با کیفیت QHD برای استفاده کنند، خلق خواهد کرد. علاقمندان به عکاسی پس از خریداری این گوشی می توانند تصاویر زیباتر و با کیفیت تری ایجاد نمایند. چون از این پس دو دوربین اصلی است، که یاری دهنده آنان در این امر می شود.

دوربین های اصلی تعبیه شده در 8 و 16 مگاپیکسل می باشند. دوربین جلویی G5 فدای دو دوربین اصلی نشده که هیچ ، با کیفیت بالا نیز تصویر تولید می کند ؛ این دوربین نیز 8 مگاپیکسلی است. رم 4 گیگابایتی G5 سرعت بالایی را برای کاربران مهیا خواهد کرد. میزان حافظه داخلی 32 گیگابایت است ، البته اگر مشکل کمبود حافظه پیش آمد، می توان آن را تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه ارتقاء داد. نمی توان از گوشی گوشی با این کیفیت اسم برد اما از امکاناتی از قبیل دوسیمکارته بودن و پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم حرف نزد.

معرفی بهترین گوشی ال جی : LG G5 H850

ویژگی های مثبتی که G5 دارد را نمی توان تماماً بیان کرد ، اما اگر مواردی را ذکر نکنیم بدون شک در حق این اسمارت فون کم لطفی کرده ایم. یکی از این موارد باتری 2800 میلی آمپری این محصول است ، با وجود اینکه از نظر عددی ، شاهد عدد پایین تری در ارائه این محصول به نسبت برادر بزرگترش هستیم ، اما نو رسیده ال جی با این میزان باتری نیز شارژ قابل قبولی را برای استفاده کنندگانش مهیا خواهد کرد و اجازه نمی دهد به خاطر این ویژگی عیبی به محصول وارد آید.

سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پشت این محصول پس از 12 بار معرفی ، صاحبش را خواهد شناخت و بعد از آن بدون معطلی نمایشگر را باز کرده و امکاناتش را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این مدل یک سال پرچمدار ال جیی بوده است و لایقتش را در این مقام اثبات کرده است و تنها عیبی که می توان به آن گرفت این است که در زیر نور آفتاب از کیفیت تصاویر کاسته خواهد شد، که با توجه به امکانات بی نظیرش قابل چشم پوشی است.
گوشی موبایل دو سیم کارت LG G5 H850

LG G3

در تمامی دوره ها و برای تمامی محصولات رقابت با سایرین غیر قابل انکار است. با پیشرفت روز افزون تکنولوژها مخصوصاً در ساخت اسمارت فون ها این رقابت شدیدتر می شود. این امر پیش می آید که شرکتی در هنگام محصولی شکست می خورد ؛ اما در واقع برای بسیاری از کمپانی های بزرگ شکست معنا ندارد و تنها پله ای می شود برای رسیدن به پیروزی. ال جی در سال 2014 به این منظور LG G3 را معرفی کرد که بتواند به بازار داغ اسمارت فون ها برگردد ، که البته در این کار موفق هم شد. حافظه داخلی G3 به میزان 32 گیگابت اطلاعات را در خود ثبت خواهد کرد.

با این وجود کاربران می  توانند با استفاده از کارت حافظه ، این میزان را افزایش دهند. حافظه رم 3 گیگابایتی سرعت قابل قبولی را در هنگام کار کردن با محصول مهیا خواهد کرد. برای کسانی که به بیش از یک سیمکارت نیاز دارند اینکه روزانه سیمکارتهایشان را تعویض کنند کار سختی است و احتمال دارد به گوشی نیز در عین انجام این کار آسیب وارد شود،  خاصیت دوسیمکارته بودن G3 برای این افراد رضایت بخش است. پشتیبانی از اینترنت نسل های 2G , 3G و LTE ، اینترنت پر سرعتی را به کاربران هدیه خواهد داد. دوربین 13 مگاپیکسلی G3 در خلق تصاویر بی نظیر عمل می کند .

LG G3

دوربین جلو 2.1 مگامپیکسلی است ، با وجود این که این عدد کمی پایین است ، اما تصویر ثبت شده توسط این دوربین نیز راضی کننده هستند. تصاویر و اطلاعات زمانی زیبایی خود را نمایان می کنند که بر روی نمایشگر 5.5 اینچی به نمایش در می آیند و با کیفیت نمایشگر QHD ادغام می شوند. نمایشگری یبا این کیفیت تصویر بالا و اندازه ای قابل قبول، به باتری با کیفیت نیازمند است. ال جی این نکته را از یاد نبرده و برایش فکر کرده است، برای این موضوع است که باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپری را تقدیم به G3 کرده است. اگر نور نمایشگر کمی کمتر باشد ، می توان به طور مداوم یک روز را بدون مشکل با G3 کار کرد.
گوشی موبایل ال جی جی 3 LG G3 Mobile Phone

معرفی بهترین گوشی ال جی : LG K10

بهترین گوشی موبایل هواویدر سال 2016 شرکت ال جی نسل و خانواده ای جدید از اسمارت فون هایش را معرفی کرد که می توان دو ویژگی برجسته ی طراحی شیک و بی نظیر و در عین حال قیمت پایین را برای محصولات سری  K عنوان کرد. در این سال ال جی به طور همزمان 6 گوشی را از این خانواده معرفی و وترد بازار کردو در مان این 6 محصول جدید ، بلند قامت ترین آنها یعنی K10 خودنمایی می کند و ویژگی های مثبت بالایش را در معرض دید قرار می دهد.

البته سایر اعضای این خانواده نیز از نظر طراحی ظاهریی چندان تفاوتی با قد بلند خانواده ندارند ، اما از نظر سخت افزاری و امکانات است که تفاوت ها آشکار می شوند. K10 دارای نمایشگری 5.3 اینچی است و تصاویر را با کیفیت اچ دی به نماش در خواهد آورد. داشتن دوربین اصلی و دوربین سلفی ، هر دو با کیفیت بالا در این محصول کاربر را بیشتر جذب خود می کند ؛ البته به شرط این که به عکاسی علاقمند باشد .

LG K10

به ترتیب این دوربین ها 13 و 5 مگاپیکسل هستند. باتری برای کاربران قابل دسترسی است و دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر است. این میزان شارژ با توجه به نمایشگر و امکانات K10 مناسب است. حافظه رم در این محصول 2 گیگیبایت است . میزان حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است. افرادی که احساس می کنند این میزان حافظه برایشان جوابگو نیست می توانند آن را از طریق کارت حافظه افزایش دهند که میزان ذخیره سازی کارت حافظه می تواند تا 32 گیگابایت باشد. پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان و همچنین پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه K10 را خواستی تر می کند .

طراحی زیبای ظاهری و خوش دست بودن را نمی توان در میان ویژگی های بی نظیر این محصول ذکر نکرد. گل سرسبد محصولات سری K در رنج قیمتی خود بی نظیر است و می توان بهترین انتخاب در این قیمت معرفی کرد.

STYLUS 2 به عنوان معرفی بهترین گوشی ال جی

با وجود اینکه ال جی برای ساخت فبلت های هوشمندی که با قلم s  کار می کردند از سامسونگ ایده گرفته بود ، اما می توان گفت در مدل استایلوس 2 از این شرکت پیشی گرفت ، هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مناسب تر. قیمت این محصولات به نسبت امکانات و ویژگی هایی که دارند ، بسیار پایین است . ویژگی بارزی که بیش از همه نظرات را جلب خود خواهد کرد و می توان استایلوس 2 را به عنوان همراه به معنای واقعی نام گذاری کرد، باتری این محصول است .

باتری 3000 میلی آمپری  STYLUS 2 به کاربر این امکان را می دهد که به طور مداوم 20 ساعت با آن کار کند و گوشی خموش نگردد. با وجود اینکه پلاستیک است که به ظاهر این محصول حیات بخشیده است ، اما هر بیننده ای به راحتی مجذوب زیبایی آن می شود. میزان رم STYLUS 2 ، 1.5 گیگابایت است و همچنین میزان حافظه آن نیز 16 گیگابایت می باشد ؛ اگر کاربر اپلیکیشن ، آهنگ ، ویدئو و اطلاعات زیادی دارد و می داند که این میزان حافظه برای او مناسب نیست ، جای نگرانی نیست ، می توان با کارت حافظه میزان آن را تا 256 گیگابات افزایش داد .

STYLUS 2

کاربرانی که به عکاسی با موبایل علاقه دارند و یا اینکه مجبورند از این وسیله به عنوان دوربین نیز استفاده کنند، هیچ جای نگرانی نیست ، STYLUS 2 با داشتن دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 8 مگاپیکسل آنها را در این کاری یاری خواهد داد. چشمان کاربر زمانی این زیبایی را به خوبی لمس خواهند کرد که تصاویر بر روی نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل نقش ببندند. در میان ویژگی های مثبت استایلوس 2 می توان به 4G بودن و دوسیمکارته بودن نیز اشاره کرد.

بهترین گوشی های ال جی در سال 1395

 

« حتما بخوانید  تاریخچه ی شرکت اچ تی سی ؛ HTC سازنده اولین گوشی اندرویدی

گوشی ال جی V10

LG V10 که در سال 2015 در لیست گوشی های پرچم دار کمپانی های مهم و برجسته قرار گرفت . از این رو انتظار می رود امکانات و ویژگی های مثبت بالا را در خود جای داده باشد . مگر ممکن است شرکتی به بزرگی ال جی باشد ، پرچم داری را معرفی کند، اما انتظارات را برآورد نسازد. این امر غیر ممکن است. از لحاظ امنیت نمی توان به این مدل هیچ عیبی وارد کرد . زیرا با حسگر اثر انگشت حساسش که در پشت آن طراحی شده است. اجازه ورود هیچ کس دیگری را به گوشی نمی دهد. از لحاظ ظاهز نیز چنین است ، بی عیب.

زمانی که نمایشگر 5.7 اینچیش را با رزولوشن 2560 × 1440 ادغام کرده . و علاوه بر آن بر روی این نمایشگر محافظ از جنس کورنینگ گوریلا گلس نسخه چهار کشیده . دیگر اجازه هیچ خط و خراشی نه به صفحه ی نمایشگر وارد می شود و نه به کیفیت نمایشگر. بهره گیری از نمایشگر دوم در این محصول نیز امکان جدید و جذابی است که اضافه شده است. این محصول به قدری مقاوم است که می توان آن را برای افرادی که شغل های سخت دارند نیز توصیه کرد. و این اطمینان را داد که هیچ مشکلی برای اسمات فون این دسته از افراد پیش نخواهد آمد.

معرفی بهترین گوشی ال جی گوشی ال جی V10

این گوشی در مجموع سه دوربین دارد. اما این بار دوربین دوتایی در جلو قرار دارد . این هم نوآوری ال جی است. این شرکت دو دوربین 8 مگاپیکسلی را در جلو گوشی قرار داده تا کاربران به هنگام عکاسی میزان دید بیشتری را داشته باشند. و بتوانند ژست های متفاوت تری بگیرند. دوربین اصلی تعبیه شده در پشت محصول 16 اینچی است و یاری دهنده عکاس در ثبت مناظر و خاطرات زیبا خواهد داشت. رم چهار گیگابایتی LG V10 سرعت بالا را به کاربر هدیه خواهد داد. میزان حافظه داخلی LG V10 در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی موجود است که می توان هر کدام را انتخاب کرد.

البته این میزان حافظه ، از طریق کارت حافظه قابل ارتقاء است. این گوشی تک سیمکارته حداکثر سرعت اینترنت را برای استفاده کننده فراهم می کند.
گوشی ال جی


راهنمای خرید گوشی و تلفن همراه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .