مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت گوشی موبایل بلک بری در تا خرید

0 140
زمان مطالعه : 4 دقیقه

«گوشی بلک بری» ایا قصد خرید یک اسمارت فون را دارید و می خواهید گوشی تان دارای صفحه نمایش مناسب با کیفیت عالی باشد. وقتی می خواهید گوشی ای را خریداری کنید تنوع خیلی زیاد است و در بین این همه برند انتخاب یکی از ان ها خیلی سخت و دشوار می باشد. اکثر افراد دوست دارند گوشی هایی را که خریداری می کنند دارای قابلیت های زیاد باشد و هر برنامه ای که خواستند را به راحتی در اختیار داشت. شرکت بلک بری از جمله برترین برند های تولید کننده ی گوشی می باشد که این روز ها خیلی به چشم می خورد. گوشی های بلک بری هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت بهترین هستند. ما در این صفحه پرفروش ترین و عالی ترین گوشی های بلک بری که طرفداران زیادی دارند و در تا خرید موجودند معرفی کرده ایم.

«گوشی بلک بری» بلک بری Z30

بلک بری از جمله بهترین تولید کننده گانی است که گوشی های با کیفیت بالا و زیبا تولید و روانه ی بازار می کند. گوشی Z30 یکی از بهترین گوشی های این شرکت می باشد و می توان گفت که یکی از بهترین گوشی هایی است که تا به حال توسط این شرکت تولید شده. بدنه ی پلاستیکی و لبه های شیشه ای زیبایی خاصی به ان بخشیده و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارد. هم چنین دارای سرعت بسیار عالی می باشد و دلیل ان هم وجود پردازنده ی 2 هسته ای و پشتیبانی از سیستم عامل BlackBerry OS 10 می باشد. با وجود حافظه ی 16 گیگابایتی می توانید با خیال راحت هر داده ای را بدون این که نگران کم بود فضا باشید ذخیره کنید. شما می توانید بهترین تصاویر را بر روی نمایشگر 5 اینچی ان مشاهده کنید و با استفاده از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی زیباترین تصاویر زندگی تان را با کیفیت فول اچ دی به نمایش بگذارید. هم چنین با دوربین سلفی ان تصاویری را با کیفیت اچ دی نمایش دهید. با کمک فلش ال ای دی می توانید در تاریکی هم بهترین تصاویر را با کیفیت عالی بگیرید. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این گوشی داشتن باتری لیتیوم یونی 2880 میلی امپری می باشد که عملکرد خیلی خوبی در هنگام انجام عملیات دارد. در قسمت بالای این گوشی کلید های پاور و قفل کردن طراحی شده است که به اسانی می توان به ان ها دسترسی داشت. هم چنین در قسمت راست ان ها کلید های صدا قرار گرفته اند. با نوردهی بسیار عالی ای که دارد می توانید به راحتی در زیر نور خورشید و جاهایی که دید کم دارند از گوشی تان استفاده کنید. بیش از هفتاد هزار اپلیکیشن بر روی ان نصب شده است که دسترسی متنوع به برنامه ها را فراهم می کند. این گوشی در سال 2013 روانه ی بازار شد و از ان زمان تا حالا همچان از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است. در حال حاضر قیمت این گوشی حدود 7.000.000 ریال است.

« حتما بخوانید  قیمت گوشی سامسونگ و لیست قیمت گوشی سامسونگ

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به باتری لیتیوم یونی 2880 میلی امپری,مجهز به حافظه ی 16 گیگابایتی,مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی,مجهز به نمایشگر 5 اینچی

گوشی بلک بری

بلک بری Z10

در سال 2013 شرکت بلک بری به علاوه ی معرفی Z30 یکی دیگر از گوشی های منحصر به فردش Z10 را معرفی و روانه ی بازار کرد. این گوشی دارای باتری 1800 میلی امپری می باشد که میزان شاردهی بالایی دارد و به دلیل این که جابه جا می شود در صورت خالی شدن باتری می توانید به راحتی ان را با باتری جدیدی عوض کنید. با استفاده از پورت HDMI می توانید گوشیتان را به تلویزیون وصل کنید و داده هایتان بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید. جابه جایی زمان ویژگی است که می توان ان را تنها در گوشی های بلک بری رویت کرد و سایر گوشی ها فاقد این قابلیت هستند. در زمان عکس گرفتن با این قابلیت عکس های پشت سر هم و در زمان بسیار سریع گرفته می شود و در صورتی که تحرک زیاد داشته باشید گوشی در میان تمامی عکس های پی در پی زیباترین عکس را به شما می بخشد. گوشی بلک بری Z10 این امکان را به کاربران می دهد که به علاوه ی اجرای برنامه های بلک بری بتوانند برنامه های اندرویدی را بر روی گوشی شان اجرا کنند. شما با استفاده از نرم افزار پیغام رسان بلک بری می توانید مکالمه ی تصویری هم داشته باشید. این گوشی دارای زیبایی چشم گیری است و با در دست گرفتن ان هیچ وقت خسته نمی شوید. هم چنین به صورت هم زمان می تواند هشت برنامه ی در حال اجرا را برای شما نمایش دهد و به صورت یکجا به ان ها دسترسی داشته باشید. نمایشگر این گوشی 4.2 اینچی کمی کوچک تر از Z3 می باشد ولی کیفیت بسیار عالی در نمایش دادن تصاویر حتی در زیر نور خورشید هم دارد. قیمت این گوشی حدودا 5.100.000 ریال می باشد.

مشخصات فنی

مجهز به باتری 1800 میلی امپری,مجهز به قابلیت جابه جایی زمان,دارای به نمایش گر 4.2 اینچی,مجهز به پورت HDMI

پرفروش ترین گوشی های بلک بری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .