مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین گوشی نوکیا در سال 1395 ؛ انتخاب، ویژگی ها و مشخصات

0 374
زمان مطالعه : 9 دقیقه

معرفی بهترین گوشی نوکیا در سال 1395 ؛ انتخاب، ویژگی ها و مشخصات

معرفی بهترین گوشی نوکیا در سال 1395 ؛ انتخاب، ویژگی ها و مشخصات ؛ «گوشی های نوکیا» شرکت های زیادی از جمله اپل، سامسونگ؛ سونی، اچ تی سی در زمینه ی تولید گوشی فعالیت می کنند و هر روزه گوشی هایی با کیفیت عالی تولید می کنند. اکثر این شرکت ها فقط در زمینه تولید گوشی لمسی فعالیت می کنند و به ندرت گوشی ساده تولید می کنند. اما نوکیا شرکتی است که به علاوه ی گوشی های لمسی گوشی های ساده را نیز تولید می کند.

این شرکت در ابتدا گوشی هایش را بر اساس سیستم عامل ویندوز تولید می کرد اما الان علاوه بر تولید گوشی های ویندوزفونی وارد تولید گوشی های اندرویدی نیز شده است و موفقیت های چشم گیری را از ان خود کرده است. شرکت نوکیا با شرکت مایکروسافت همکاری می کنند و با کمک هم دیگر شروع به تولید گوشی های لمسی و ساده کرده اند. این دو شرکت خیلی زود جایگاه خود را در بازار باز کرده اند و به یکی از بهترین ها تبدیل شده اند.

گوشی موبایل نوکیا اکس ال NOKIA Xl Mobile Phone

نوکیا همان شرکتی است که همه ی ما از بچگی ان را می شناسیم و همیشه گوشی هایش بهترین بوده اند. این شرکت بزرگ با مایکروسافت دست به دست هم داده اند تا در زمینه ی تولید گوشی اولین باشند. نوکیا تمامی گوشی هایش را بر اساس سیستم عامل شرکت مایکروسافت«ویندوز فون» تولید می کند که نتیجه ی خیلی خوبی به همراه داشته و توانسته به خوبی در دل مردم جا باز کند. اما در سال 2014 نوکیا پا به عرصه ای جدید گذاشت و شروع به تولید گوشی بر اساس سیستم عامل اندروید کرد.

او طی چند سال کاری اش برای اولین بار شروع به تولید گوشی بر اساس سیتم عامل اندروید کرد و توانست خیلی خوب از عهده ی این کار بربیاید. نوکیا اکس ال «Nokia XL» همان گوشی شگفت انگیز نوکیا است که بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته شده. اندازه ی اکس ال از تمامی هم رده هایش که بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته شده اند بزرگتر است. او با صفحه نمایش 58 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل رکورد تمامی گوشی های اندرویدی را شکسته است.

معرفی بهترین گوشی نوکیا : گوشی موبایل نوکیا اکس ال NOKIA Xl Mobile Phone

این گجت دو سیم کارته دارای پردازنده ی دو هسته ای و حافظه ی رم 768 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 4 گیگابایتی است. این گوشی دارای دو دوربین جلو و عقب بسیار عالی است که دوربین عقب ان 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی ان 2 میگاپیکسل می باشد. شما با داشتن همیچین گوشی می توانید بهترین عکس ها را مانند یک دوربین حرفه ای بگیرید. این گوشی توانایی دید بسیار عالی حتی در زیر نور خورشید را دارد. یکی از ویژگی هایی که این استمارت فون را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند داشتن باتری با ظرفیت و طول عمر بالا ان است.

این گجت منحصر به فرد توانایی اتصال به مسیر یاب GPS و وای فای Wi-Fi و رادیو FM و … را دارد. شما می توانید هر برنامه ای اندرویدی را روی ان نصب کنید و بدون مشکل با ان کار کنید. این گوشی دارای قاب های بسیار زیبایی با رنگ بندی های متفاوتی از جمله سبز، زرد، نارنجی، ابی، مشکی، سفید برای هر سلیقه ای است. این گوشی در حالی که از مزایای خیلی زیادی برخوردار است دارای قیمت خیلی مناسبی هم هست و هر کسی می تواند ان را خریداری کند.
گوشی موبایل نوکیا اکس ال NOKIA Xl Mobile Pho

گوشی موبایل نوکیا NOKIA X

نوکیا ایکس «NOKIA X» یکی دیگر از گوشی های نوکیا می باشد که بر اساس سیستم عامل اندروید تولید شده است. نوکیا ایکس که ساخت کشور فنلاند است دو سیم کارته و دارای بدنه ی پلاستیکی، صفحه نمایشی 4 اینچی با رزولوشن 480×800 پیکسل و دوربینی با 3.15 مگاپیکسلی است که کیفیت خیلی خوبی در گرفتن عکس و فیلم دارد ولی دوربین جلو برای گرفتن عکس های سلفی را ندارد. هم چنین این گجت دارای حافظه ی 4 گیگابایتی و پردازنده ی دوهسته ای و باتری 1500 میلی امپری با طول عمر بالا می باشد.

با وجود این که باتری ان 1500 میلی امپری است و از نظر عددی پایین می باشد اما انرژی خیلی زیادی را در خود ذخیره می کند به طوری که می توانید 10 ساعت یا حتی بیشتر با ان به مکالمه بپردازید. یکی از دلایلی که این گوشی را بسیار محبوب کرده است وزن خیلی کم ان یعنی 129 گرم است که برای هر سنینی مناسب می باشد. گوشی نوکیا ایکس دارای قاب بسیار زیبا با رنگ های سفید، سیاه، سبز، قرمز، فیروزه ای و زرد برای سلیقه های متفاوت است. یکی دیگر از قابلیت هایش وصل شدن به مسیر یاب GPS، وای فای Wi-Fi، رادیو FM و بلوتوث است.

شما می توانید در زیر نور خورشید یا جاهایی که دید خوبی ندارید به راحتی با ان کار کنید. این گوشی با این که قابلیت های خیلی خوبی دارد اما معایبی هم مانند عدم امکان نصب خیلی از برنامه ها مثل Google Playرا نیز دارد. این گوشی با این که بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته شده است اما رابط کاربری ان از ترکیب ویندوزفون و اشا طراحی شده است. این گجت دارای قیمت پایینی می باشد و برای کسانی که گوشی با قیمت پایین اما کیفیت خوب می خواهند بهترین گزینه است.
گوشی موبایل نوکیا nokia X

گوشی موبایل نوکیا NOKIA 105

این بار نوکیا گوشی تولید کرده است که نه از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند نه از ویندوزفون. نوکیا در سال 2015 گوشی کاملا متفاوت بر اساس سیستم عامل Series 30 تولید کرد که رضایت خیلی خوبی را به همراه داشت. این گوشی در کمال سادگی و راحتی با کیفیت عالی ساخته شده است. ظرفیت ذخیره سازی این گوشی بسیار عالی است به طوری که می توانید 2000 شماره را در ان ذخیره کنید. این گوشی در سه رنگ سیاه، سفید، فیروزه ای طراحی شده است.

صفحه نمایش رنگی نوکیا 105 که می تواند 65000 رنگ را نمایش دهد 1.4 اینچی با رزولوشن 128 × 128 پیکسل می باشد. این گوشی دو سیم کارته است و برای کسانی که دوست دارند دو خط متفاوت داشته باشند بهترین گزینه می باشد. در پایین گوشی تعدادی دکمه ی فیزیکی طراحی شده است که کارکردن با ان خیلی راحت است و به هیچ وجه اثر انگشت شما روی ان باقی نمی ماند. طراحان بر روی این گوشی برنامه هایی مانند چراغ قوه، مبدل، تقویم، ماشین حساب، بازی و ساعت کار گذاشته اند. بازی های نصب شده بر روی ان خیلی لذت بخش هستند و هیچ وقت از بازی کردن با ان ها خسته نمی شوید.

معرفی بهترین گوشی نوکیا : گوشی موبایل نوکیا NOKIA 105

هم چنین دارای باتری 800 میلی امپری است با این که از نظر عددی پایین است اما توانایی ذخیره ی انرژی بسیار بالایی دارد به طوری که می توانید تا 15 ساعت با ان کار کنید یا به مکالمه بپردازید. و اگر مدت زمان طولانی به برق دسترسی نداشتید می توانید به مدت طولانی با ان کار کنید. نوکیا 105 دارای بدنه ای پلاستیکی است که در برابر افتادن حتی از فاصله ی خیلی زیاد هم بسیار مقاوم است و هیچ اسیبی نمی بیند.

« حتما بخوانید  نصب اپلیکیشن های گلکسیS8 ؛ بهترین اپلیکیشن های اس 8

این گوشی دارای اندازه ی بسیار مناسبی است و به راحتی در دست و جیبتان جا می شود. هم چنین در برابر گرد و غبار بسیار مقاوم است. این گوشی برای افرادی که به صورت مداوم با تلفن کار می کنند تماس های زیادی برقرار می کنند بهترین گزینه است.
گوشی موبایل نوکیا nokia 105

گوشی دو سیم کارته نوکیا NOKIA 230

نوکیا 230 با بدنه ای پلاستیکی یکی از مقاوم ترین گوشی هایی است که توسط مایکروسافت طراحی شده است. این گوشی در سال 2015 معرفی و روانه ی بازار شد که جزء جدیدترین و زیبا ترین گوشی های دکمه ای می باشد. گجت نوکیا 203 دارای صفحه نمایش بزرگ 2.8 اینچی است که رکورد گوشی های هم رده ایش را شکسته هم چنین در پایین ان تعدادی دکمه ی فیزیکی کار گذاشته شده است که کار کردن با ان خیلی راحت و لذت بخش است.

این گوشی از بهترین ابزار ها تولید شده و با وجود استحکام زیادش دارای طراحی بسیار زیبایی هم هست. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این گوشی دکمه ای، قابلیت اتصال به اینترنت است که شما با استفاده از ان می توانید عکس، فیلم یا هر چیز دیگری را به اشتراک بگذارید. هم چنین این گجت دارای دو دوربین 2 مگاپیکسلی با فلش LED است که کیفیت خیلی خوبی در عکس گرفتن حتی در شب را دارد هم چنین می توانید زیبا ترین عکس های سلفی را به نمایش بگذارید. نوکیا 203 دو سیم کارته است و برای افرادی که دارای دو خط هستند بهترین گزینه می باشد.

این گوشی دارای باتری لیتیوم یون با ظرفیت 1200میلی امپری است که توانایی ذخیره سازی انرژی بسیار عالی را دارد و می توانید ساعت ها با ان کار کنید. این گجت در برابر ضربه و افتادن بسیار مقاوم و به دلیل طراحی عالی اش به راحتی در دست و جیب شما قرار می گیرد. قاب پشتی این گوشی منحصر به فرد شبیه ی گوشی های لمسی اچ تی سی است و دارای قیمت بسیار مناسب برای هر سنین می باشد.
گوشی موبایل نوکیا NOKIA 230

گوشی موبایل دو سیم کارت نوکیا Nokia 222

هر روز طرفداران گوشی های ساده بیشتر می شود و مردم برای برقراری تماس این گوشی ها را به گوشی های لمسی ترجیح می دهند. کار کردن با این گوشی ها بسیار راحت است و هم چنین نسبت به گوشی های لمسی بسیار مقاوم تر هستند. نوکیا و مایکروسافت شرکت هایی هستند که در تولید گوشی های ساده بسیار موفق بوده اند و هر روز گوشی هایی با بهترین کیفیت را روانه ی بازار می کنند که رضایت خیلی خوبی را به همراه داشتند. مایکروسافت در سال 2015 یکی دیگر از گوشی های ساده اش نوکیا 222 «Nokia 222 Dual SIM» را روانه ی بازار کرد.

این گوشی دارای طراحی بسیار زیبا با صفحه نمایش 2.4 اینچ با رزولوشن 320×240پیکسل می باشد. در پایین ان تعدادی دکمه ی فیزیکی با چینشی زیبا قرار دارد که کار کردن با این گوشی را بسیار لذت بخش کرده. هم چنین دارای باتری بسیار عالی با طول عمر و ذخیره سازی بالا است که در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید یا در سفر بهترین گزینه هستند. به دلیل طراحی عالی اش به راحتی در دستانتان قرار می گیرد و در هر جایی می توانید ان را نگهداری کنید. هم چنین در برابر ضربه و افتادن در جاهای بلند بسیار مقاوم هستند و اسیب نمی بینند.

 

معرفی بهترین گوشی نوکیا : گوشی موبایل دو سیم کارت نوکیا Nokia 222

این گوشی قابلیت های دیگری هم چون حافظه داخلی 16 مگابایت، رادیو FM را نیز دارد. شما می توانید در دفترچه ی تلفنی که در ان طراحی شده است تمامی شماره هایتان را ذخیره کنید و با استفاده از بازی های طراحی شده اوقات فراغتتان را پر کنید. هم چنین دارای چراغ قوه ای با نور دهی بسیار عالی است که تاریک ترین جاها را برایتان روشن می کند. با استفاده از قابلیت دو سیم کارته شما می توانید هم زمان دو خط را در داخل تلفنتان قرار دهید. هم چنین یک پورت در بالای ان برای شارژ گوشی قرار داده شده است با استفاده از دوربین عالی ان عکس های زیبایی بگیرید و ان را در حافظه ی گوشی ذخیره کنید.

این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید طراحی شده است و برای هر سنینی مناسب است. داشتن ضبط، تقویم، چراغ قوه، ماشین حساب، یادآوری، ساعت، زنگ هشدار از دیگر امکانات این گوشی منحصر به فرد محسوب می شود. این گوشی دارای بلوتوث می باشد که با استفاده از ان می توانید هر داده ای را دریافت و ارسال کنید. هم چنین می توانید موسیقی های مورد علاقه تان را با صدای دلخواه گوش دهید. شما می توانید این گوشی را همانند گوشی های لمسی قفل کنید تا کسی نتواند ان را دستکاری کنید.
Nokia 222

گوشی موبایل دو سیم Nokia 130

همواره گوشی های نوکیا برترینند و در بازار حرف اول را می زنند. می خواهیم یکی دیگر از بهترین گوشی های نوکیا که توسط مایکروسافت تولید شده است را معرفی کنیم. نوکیا 130 «NOKIA 130» همان گوشی که از زمان معرفی اش در سال 2014 بیشترین طرفدار را از ان خود کرده است. این گوشی با طراحی زیبایش بسیار کوچک است و به راحتی در دست قرار می گیرد و می توانید ان را با خود به هر جایی ببرید. این گجت با بدنه ی پلاستیکی اش در مقابل ضربه بسیار مقاوم می باشد.

این گوشی منحصر به فرد دارای 65 رنگ با صفحه نمایش  1.8 اینچی با رزولوشن 128×160 پیکسل می باشد. در پایین ان تعدادی دکمه ی فیزیکی از جنس ارگونومیک بسیار نرم طراحی شده که کار کردن با ان خیلی راحت است و هیچ وقت خسته نمی شوید. دو بلندگو در بالا و پایین تلفن برای ارسال و دریافت صدای مکالمه و یک بلندگو هم در پشت ان برای پخش صدای موسیقی، ویدیو و … طراحی شده است. این گجت دارای باتری 1020 میلی امپری با طول عمر و میزان ذخیره ی انرژی بسیار بالا است که تا چند روز شارژ ان خالی نمی شود و بهترین گزینه برای رفتن به جاهای دور که به برق دسترسی ندارید مانند رفتن به کوه است.

معرفی بهترین گوشی نوکیا : گوشی موبایل دو سیم Nokia 130

این گوشی هم چنین دارای یک دفترچه تلفن برای ذخیره سازی شماره های شما، بازی های بسیار لذت بخش برای زمانی که حوصله تان سر می رود، چراغ قوه، ماشین حساب ، مبدل و … می باشد. با استفاده از قابلیت دو سیم کارته بودن می توانید هم زمان از دو خط تلفن استفاده کنید. خیلی از افراد در کنار گوشی هوشمندشان یک گوشی ساده برای برقراری تماس دارند. اگر به دنبال گوشی ای با رابط کاربری ساده هستید نوکیا 130 بهترین گزینه برای شنا خواهد بود. این گوشی در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید طراحی شده است. و هر سنینی از کوچک تا بزرگ می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.
Nokia 130


راهنمای خرید گوشی و تلفن همراه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .