مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید با قیمت 6.5 تا 8 میلیون

0 166
زمان مطالعه : 12 دقیقه

«یخچال  ساید بای ساید» ملاک شما در انتخاب یک یخچال خوب چیست؟ ایا کیفیت برایتان مهم است ظاهر یا قیمت؟ ال جی، سامسونگ، هی تاچی و فریجیدر از جمله بهترین برند های شناخته شده در جهان هستند که با تولیداتشان بیشتر نصف بازار جهان را به خود اختصاص داده اند. این شرکت ها بزرگترین تولید کنندگان یخچال های ساید بای ساید محبوب ترین یخچال ها هستند و هر روز این یخچال ها را ارتقا می دهند و روانه ی بازار می کنند. یخچال های ساید بای ساید با کیفیت ترین و زیباترین یخچال هایی هستند که تا به حال تولید شده اند و با قرار گیری شان در هر اشپزخانه ای نمای بسیار زیبا و دلنشینی به ان می بخشند. ما در این جا مجموعه ای از با کیفیت ترین و زیبباترین یخچال های ساید بای ساید را به شما معرفی می کنیم.

«یخچال ساید بای ساید» یخچال ساید بای ساید  ال جی LFX28968ST     

یخچال ال جی

ال جی یکی از بهترین تولید کننده گان وسایل خانگی است که سال ها ست در این زمینه فعالیت می کند و همیشه محصولاتش بهترین بوده اند. برندی ال جی در تمام دنیا شناخته شده است و در هنگام خرید همیشه کاربران ان را در اولویت قرار داده اند. این یخچال با رنگ نقرای بسیار شیک جلوه ای خیلی زیبا به اشپزخانه ی شما می بخشد. طراحان در این یخچال سیستم Smart Cooling کار گذاشته اند که باعث می شود غذا یا هر مواد دیگری سالم بمانند و برای مدت زمان طولانی هیچ تغیری نکنند. البته هر موقع مواد نگهدارنده را بیرون بیاورید مثل این میمونه که تازه ان را خریده باشید. خیلی اوقات یادمان می رود در یخچال را ببندیم و این کار ما سبب می شود موتور بیشتر کار کند و انرژی خیلی بیشتری هدر رود. تولید کننده گان ال جی برای حل این مشکل ساید باید ساید رابه گونه ای ساخته اند که اگر یخچال چند دقیقه باز بماند به شما هشدار می دهد هم چنین بر روی ان اب سرد کن و یخساز را طراحی کرده اند تا شما مجبور نباشید هر چند ساعت یک بار برای خوردن اب یخچال را باز کنید. داشتن قابلیت قفل کودک یکی دیگر از ویژگی های این مدل می باشد که شما می توانید به وسیله ی ان یخچالتان را قفل کنید. این مدل دارای کمپرسور اینورتر خطی می باشد که برق خیلی کمی مصرف می کند و قبض برق ماهیانه ی شما تغیر چندانی نمی کند هم چنین دارای سر و صدای بسیار کمی می باشد. این یخچال 34 فوتی با حجم زیادش برای خانواده های پر جمعیت خیلی مناسب است. شما با استفاده از نمایش گر دیجیتالی که روی ان قرار گرفته است می توانید به دلخواه یخچال خود را تنظیم کنید. قیمت این یخچال حدود 8.000.000 تومان است.

     مشخصات فنی کلیدی

  • با حجم 34 فوت
  • قابلیت قفل کدک
  • مجهز به یخساز و اب سرد کن
  • دارای سیستم Smart Cooling
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر خطی

یخچال 36 فوت سامسونگ SAMSUNG French Door Refrigerator RF858

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ی تولید یخچال فعالیت می کند. این شرکت بر روی شیب های زیادی حرکت کرده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته تا به این جا رسیده و به یکی از بهترین ها تبدیل گشته است. یخچال ساید بای ساید RF858 یکی دیگر از بهترین یخچال های تولید شده توسط این شرکت می باشد. این یخچال یکی از زیباترین یخچال های موجود در بازار است که بر روی ان چهار درب دو در در بالا و دو در در پایین طراحی شده است و با رنگ نقره ای خود را به زیبا ترین حالت ممکن جلوه می دهد. گنجایش یخچال 480 لیتر و فریزر 276 لیتر می باشد که با حجم زیادش بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت است. بر روی یکی از درهای یخچال اب سردکن و یخ ساز طراحی شده است تا شما مجبور نباشید هر چند وقت یک بار برای اب خوردن یا برداشتن یخ در یخچال را باز کنید و انرژی زیادی مصرف شود. هم چنین بر روی ان کلید های لمسی طراحی شده است که با استفاده از ان می توانید دمای داخل یخچالتان را به دلخواه تنظیم کنید. تمامی قسمت های درون این یخچال به صورت یکسانی خنک هستند و این به لطف سیستم خنک کننده ی (Triple Cooling) می باشد. در این یخچال موتور کمپرسور اینورتر دیجیتال طراحی شده است که باعث کاهش مصرف انرژی از نوع +A می شود و صدای یخچال را به صورت چشم گیری کاهش می دهد. اگر شما هم دارای خانواده ی پر جمعیتی هستید و می خواهید یخچال 36 فوتی زیبایی با گنجایش زیاد را خریداری کنید این محصول با قیمت حدود 7.500.000 میلیون همان چیزی است که شما دنبالش می گردید.

     مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت36 فوت
  • مجهز به چهار درب
  • مجهز به یخساز و اب سرد کن
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر دیجیتال

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید 28فوت سامسونگ SAMSUNG SIDE BY SIDE RS57

یخچال ساید بای ساید RS57 یکی دیگر از یخچال های شرکت سامسونگ می باشد. این یخچال دارای ظاهر بسیار زیبایی است که با رنگ نقره ای از دور هر کسی را شیفته ی خود می کند. این مدل دارای 28 فوت می باشد و برای خانواده های متوسط گزینه ی عالی است. قابلیت سیستم خنک کننده ی دو گانه یکی دیگر از ویژگی های ان می باشد که هوای بسیار سردی را به صورت یکسان به تمامی قسمت ها می بخشد و سبب میشود مواد داخل ان سالم بمانند. با استفاده از موتور کمپرسور اینورتر این یخچال دارای صدای بسیار کمی می باشد هم چنین کم ترین میزان انرژی از نوع +A را مصرف می کند که با وجود ان میزان مصرف برق به صورت چشم گیری کاهش می یابد. خیلی اوقات یادمان می رود که در یخچال را ببندیم که سبب می شود انرژی زیادی هدر رود. طراحان این مدل را به گونه ای ساخته اند که در زمان باز ماندن درب به مدت چند دقیقه شروع به اژیر زدن می کند و شما را مطلع می سازد. لامپ این یخچال از نوع LED می باشد که روشنایی خیلی عالی به یخچال شما هدیه می دهد. بر روی در این مدل یخ ساز طراحی شده است تا شما مجبور نباشید هر چند دقیقه یک بار برای در اوردن یخ یخچال¬ را باز کنید بلکه خودش یخ ها را به شکل تکه های کوچک برای شما اماده می کند. هم چنین میتوانید از طریق صفحه نمایش لمسی که روی ان قرار دارد هر تنظیماتی را انجام دهید. وجود چراغ LED یکی دیگر از قابلیت های این مدل است که روشنایی بسیار عالی به یخچال هدیه داده است. اگر دارای خانواده ی متوسطی هستید و دنبال یخچالی زیبا با کیفیت عالی می گردید یخچال ساید بای ساید RS57 را از دست ندهید. این مدل با قیمت 7.500.000 تومان دیزاین اشپز خانه ی شما را به کلی تغیر می دهد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • با حجم 28 فوت
  • مجهز به زنگ هشدار
  • دارای یخ ساز بر روی بدنه
  • مجهز به سیستم خنک کننده ی دو گانه

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید ال جی 38 فوت Side By Side LG Refrigerator GRJ-264DPM

تمامی محصولات ال جی علاوه بر کیفیت دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشند که چشم هر کسی را مجذوب خود می کنند. این شرکت در تولید یخچال علاوه بر کیفیت به ظاهر هم اهمیت ویژه ای داده و زیباترین ها را روانه ی بازار کرده است. یخچال ساید بای ساید GRJ-264DPM یکی از زیباترین یخچال های موجود در بازار، ساخت ال جی می باشد که از زمان ورودش در بازار غوغایی به پا کرده است. در داخل ان تعداد زیادی قفسه برای قرار دادن مواد کارگذاشته شده است که به راحتی می توانید ان ها را جابه جا کنید و در هر طبقه ای که دوست دارید قرار دهید هم چنین به دلیل این که از شیشه ساخته شده اند از خرابی مواد جلوگیری می کند و ان ها را سالم نگه می دارند. با استفاده از چراغ LED که داخل ان طراحی شده است روشنایی عالی به درون یخچال بخشیده و برق بسیار ناچیزی مصرف می کند. موتور این یخچال اینورتر خطی می باشد که انرژی بسیار کمی را مصرف می کند و با صدای بسیار کمش محیط ارامی را به شما می بخشد. به دلیل سیستم خنک کننده که در ان طراحی شده هوای بسیار سرد به صورت یکسانی در تمام قسمت ها پخش می شود بدون این که مواد را دچار یخ زدگی کند. این مدل دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد که این امکان را برایتان فراهم می کند به دلخواه دمای یخچالتان را تغیر دهید. بر روی بدنه ی ان اب سردکن و یخ ساز طراحی شده است و اب بسیار خنک و یخ هایی باشکل زیبا را به شما هدیه می دهد تا شما مجبور نباشید هر چند وقت درب یخچال را باز کنید و انرژی زیادی هدر رود یا وقت زیادی را صرف تکه کردن یخ بکنید. بدنه ی این یخچال از جنس استیل می باشد که زیبایی خاصی به اشپزخانه ی شما می بخشد و با ظرفیت 38 فوتی اش بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت است. اگر می خواهید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید این یخچال را با قیمت حدود 7.800.000 تومان از دست ندهید.

     مشخصات فنی کلیدی

  • با حجم 38 فوت
  • مجهز به لامپ LED
  • دارای نمایشگر لمسی
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر خطی

یخچال ال جی

یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت SAMSUNG REFRIGERATOR RH57H90707F

سامسونگ همیشه به سلیقه ی کاربرانش اهمیت داده و محصولات با کیفیت و زیبا بنا به سلیقه ی ان ها تولید کرده است. این شرکت این بار هم در تولید یخچال RH57H90707F کم نگذاشته و ان را با جدید ترین قابلیت ها و ظاهر زیبا تولید و روانه ی بازار کرده است. سازنده گان این یخچال را به گونه ای طراحی کرده اند که دارای سه درب می باشد. یکی از ان ها متعلق به فریزر در سمت راست و دو تای دیگر در سمت چپ متعلق به یخچال هستند. برای این که از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود در یخچال دو در طراحی کرده اند که شما با باز کردن در اول بتوانید تمامی مواد داخل ان را ببینید بدون این که انرژی اتلاف شود. این یخچال دارای قفسه های زیادی است که می توانید ان ها را جابه جا کنید و به دلخاه در هر جایی که دوست داشته باشید بگذارید. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود چراغ LED و فیلتر قابل شستوشو می باشد. هم چنین با استفاده از سیستم خنک کننده هوا سرد به صورت یکسانی وارد تمامی قسمت ها می شود. با استفاده از نمایشگر لمسی می توانید دمای یخچال و فریزرتان ان را گونه که می خواهید تنظیم کنید. این یخچال به گونه ای طراحی شده است که در صورت باز ماندن درب به شما هشدار می دهد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می شود. برای این که انرژی زیادی اطلاف نشود لازم نیست هر وقت که خواستید برای خوردن اب یا برداشتن یخ در یخچال را باز کنید بلکه می توانید از طریق اب سردکن و یخسازی که روی در ان طراحی شده است اب خنک و تکه های زیبای یخ را در اختیار داشته باشید.این یخچال 32 فونتی گزینه ی عالی برای خانواده های متوسط و بزرگ می باشد. قیمت این محصول حدود 7.200.000 تومان است.

« حتما بخوانید  راهنمای خرید بهترین یخچال های ساید بای ساید هیتاچی

     مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 32 فونت
  • دارای نمایشگر لمسی
  • مجهز به لامپ LED
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به فیلتر قابل شستوشو

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید 34 فوت سامسونگ SAMSUNG SIDE BY SIDE RS77

یخچال RS-77 یکی دیگر از بهترین یخچال های ساید بای ساید شرکت سامسونگ است که می توان گفت گل سرسبد تمامی یخچال های تولید شده ی این شرکت می باشد. این یخچال دارای دو درب در سمت راست و چپ برای فریزر و یخچال و یک در کوچک در بیرون برای قسمت هوم است. که جزء یخچال های سه دره محسوب می شود. این مدل دارای موتور کمپرسور اینورتر دیجیتال می باشد که صدای خیلی کمی را تولید می کند و یک مکان پر از ارامش را برایتان به ارمغان می اورد هم چنین میزان مصرف انرژی از نوع ++A را به صورت چشم گیری کاهش می دهد و کم ترین میزان برق مصرف می شود. در تمام قسمت های این یخچال هوای سرد به صورت یکسانی پخش می شود بودن این که برفک بگیرد و این به لطف وجود سیستم خنک کننده ای است که در ان طراحی شده. در داخل ان تعدادی قفسه واقع شده که قابل جابه جایی هستند و می توانید هر یک از ان ها را در هر قسمتی که دوست داشته باشید بگذارید هم چنین به دلیل این که از جنس شیشه هستند مواد داخلشان سالم می مانند. برای این که مجبور نباشید برای برداشتن یخ یا خوردن اب در مدت زمان خیلی کم یخچال را باز کنید و انرژی هدر رود بر روی ان اب سردکن و یخ ساز طراحی شده است. که یخ را به صورت تکه های کوچک و اب بسیار سردی را به شما هدیه می دهد هم چنین بر روی در قسمت هوم طراحی شده است که می توانید هر بتری را در داخل ان ها قرار دهید تا نوشیدنی تان خنک شود. طراحان در داخل این یخچال چراغ LED کار گذاشته اند که روشنایی خیلی عالی دارد و برق خیلی کمی را هم مصرف می کند. بدنه ی این یخچال از جنس فولاد است و هیچ وقت زنگ بر نمی دارد و با رنگ سفیدش فضای اشپزخانه ی شما را بسیار دل نشین می کند. این یخچال 34 فونتی یکی از بهترین گزینه ها برای خانواده های متوسط و پر جمعیت می باشد. قیمت این یخچال حدود 7.800.000 تومان است.

     مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 34 فوت
  • مجهز به چراغ LED
  • مجهز به سیستم خنک کننده ی دو گانه
  • مجهز به اب سرد کن، یخ ساز و هوم بار

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید 30 فوت ال جی LG SIDE BY SIDE GSL-760

گوشی های ال جی

ال جی همواره محصولاتی با کیفیت و ظاهری زیبا تولید می کند و با وارد کردن هر یک از محصولاتش به بازار رضایت کامل کاربران را به دست می اورد. این شرکت در این سال های اخیر با تولیدات یخچال های زیبا و با کیفیت بخش بزرگی از بازار جهان را به خود اختصاص داده است. یخچال ساید بای ساید GSL-760 یکی دیگر از بهترین یخچال های تولید شده توسط ال جی می باشد. این یخچال دارای موتور کمپرسور اینورتر خطی است که کم ترین مصرف انرژی را دارد و میزان صدای تولید شده را تا حد زیادی کاهش می دهد و محیطی پر از ارامش را برایتان فراهم میکند. هم چنین با استفاده از سیستم خنک کننده و گاز مبرد R600a هوای بسیار سردی را به صورت یکسان وارد تمام قسمت ها می کند که از یخ زدگی مواد هم جلوگیری می شود. قفسه های موجود در این یخچالقابل جابجایی هستند و به دلیل این که از جنس شیشه ساخته شده اند از خراب شدن مواد جلوگیری می کنند و ان ها را سالم نگه می دارند. اگر از لامپ LED، زنگ هشدار باز ماندن درب و سیستم تشخیص عیب خودکار بگذریم به اب سرد کن و یخ ساز می رسیم که تکه های یخ و اب سرد و روانی را به شما هدیه می دهند. در این یخچال سیستم تنظیم دما طراحی شده است که هوشمندانه دمای یخچال را با دمای اشپز خانه یا اتاق تنظیم میکند. این مدل دارای بدنه ای از جنس فولاد با رنگ سفید و  دسته های فلزی است که فضای هر اشپز خانه ای را به زیباترین حالت نمایان می کند. این یخچال 30 فوتی برای خانواده های متوسط یک گزینه ی بسیار عالی می باشد. در حال حاضر قیمت این یخچال حدود 6.500.000 تومان است.

   مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 30 فوتی
  • مجهز به نگ هشدار درب
  • مجهز به سنسور کنترل دما
  • مجهز به یخ ساز و اب سرد کن
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر خطی
  • مجهز به سیستم تشخیص عیب به صورت خودکار

یخچال ساید بای ساید 27 فوت فریجیدر FRIGIDAIRE REFRIGERATOR FFSS2614Q4A     

یخچال فریجیدر

یخچال ساید بای ساید 2614 ساخت شرکت فریجیدر می باشد و جزء یکی از بهترین و زیباترین یخچال های موجود در بازار است. این مدل از طراحی بسیار شیک و مدرن برخوردار است و هر کسی را شیفته ی خود می کند. این یخچال دارای دو در یکی در سمت راست برای فریزر و یکی در سمت چپ برای یخچال می باشد که بر روی ان ها دو دسته ی بسیار نرم و شیکی طراحی شده. ظرفیت این یخچال 27 فوت است که بیشتر حجم ان متعلق به یخچال می باشد یعنی گنجایش یخچال 17 لیتر و گنجایش فریزر 10 لیتر است. قفسه های داخل ان از جنس شیشه هستند که قابل جابجایی اند و مواد را سالم نگه می دارند. بر روی درب این یخچال اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است که اب بسیار سرد و تکه های یخ مکعبی را به شما هدیه می دهد و دیگر لازم نیست چندین دفعه برای خوردن اب و برداشتن یخ در یخچال را باز کنید و انرژی زیادی را هدر دهید. با استفاده از موتور کمپرسور اینورتر خطی که در این یخچال طراحی شده است از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می شود و صدای یخچال را تا حد زیادی کاهش می دهد. این یخچال با رنگ سفیدش فضای بسیار زیبایی به اشپزخانه ی شما می بخشد. قیمت این محصول حدود 7.550.000 تومان است.

     

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 27 فوت
  • مجهز به اب سردکن و یخ ساز
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر خطی

یخچال ساید بای ساید هیتاچی HITACHI SIDE BY SIDE 32FOOT RM700GP

یخچال ساید با سایدRM700GP  یکی از خوش ساخت ترین محصولات شرکت هی تاچی است که از زمان پا نهادنش بخش عظیمی را از بازار از ان خود کرده است. بر روی این مدل نمایشگر لمسی طراحی شده که با استفاده از ان می توان دستوالعمل هایی مانند تنظیم دمای یخچال یا خرد شدن یخ را انجام دهید. هم چنین به وسیله ی سنسور کنترل دما می توانید دمای ان را با دمای اتاق تنظیم کنید. قفسه های داخلی ان قابل جابجایی و از جنس شیشه اند که از خراب شدن مواد داخلشان جلوگیری می کند. موتور این یخچال از نوع کمپرسور اینورتر خطی میباشد که انرژی بسیار کمی را مصرف و از سر و صدای زیاد جلوگیری می کند. هم چنین بر روی بدنه ی ان اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است تا از باز شدن زیاد درب یخچال جلوگیری شود و انرژی بسیار کمی مصرف شود. در داخل ان فیلتر کارگذاشته شده است که از وجود باکتری و بوی بد جلوگیری می کند. چراغ LED که برای روشنایی یخچال کار گذاشته شده است دارای مصرف انرژی بسیار کمی می باشد و برق خیلی کمی مصرف می کند. در این مدل سیستم خنک کننده طراحی شده که به صورت یکسانی سرما را در تمامی قسمت ها پخش می کند و مواد نگهدارنده را بدون یخ زدگی سالم نگه می دارد. یکی دیگر از قابلیت های این یخچال این است که در صورت باز ماندن درب به شما هشدار می دهد. این یخچال 32 فوتی گزینه ی بسیار مناسب برای خانواده های متوسط و پر جمعیت می باشد و با رنگ سیاه و ظاهر بسیار شیکش نمای بسیار زیبایی به اشپزخانه ی شما می بخشد. قیمت این محصول حدود 7.650.000 تومان می باشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 32 فوت
  • مجهز به چراغ LED
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی
  • مجهز به اب سرد کن و یخ ساز
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر خطی

یخچال ساید بای ساید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .