مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید با قیمت 5.5تا 6.5میلیون تومان

0 90
زمان مطالعه : 13 دقیقه

خرید یخچال یا هر نوع لوازم برقی خانگی که باید بابتش هزینه ی زیادی پرداخت کنید ، کار راحتی نیست. باید موارد زیادی را در نظر بگیرید بعد تصمیم بگیرید که یخچال بخرید . تازه بعد از اینکه تصمیم قطعی گرفتید ، باید راهنمای کامل خرید یخچال را مطالعه کنید . اولین گام برای خرید بعد از تصمیم و تعیین بودجه ، تعیین اندازه ی یخچال است. اندازه ی یخچال هم به مواردی مانند تعداد افراد خانواده و مکان در دسترس برا قرار گیری یخچال بستگی دارد. اکنون که قیمت و اندازه ی یخچال را تعیین کردید، باید از بین برندهای مختلفی مانند بوش ، ال جی و سامسونگ و بکو و… بسته به طراحی و امکانات متعددی که دارند ، یکی را انتخاب کنید . برای اینکه از لیستهای بالا بلندی که در شناسنامه ی محصولات نوشته می شود ، سر دربیاورید باید از تکنولوژیها و فناوریهای جدید به کار رفته اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید که هر کدام از این تکنولوژی ها چه کاربردی دارند. ما در این صفحه به نکات مهم در خرید یخچال اشاره کرده ایم ، اما لیست کاملی از بهترین یخچالها را با قیمت 5.5 تا 6.5 میلیون تومان با معرفی امکانات و قابلیتهایشان ، درج کرده ایم . البته یخچالهای بالای 6.5 میلیون تومان و پایین تر از 5.5 میلیون هم گزینه های مناسبی برای خرید دارند . بنابراین اگر قصد خرید یخچالی با این قیمت را دارید ، در ادامه یکی از بهترین یخچالها را انتخاب خواهید کرد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS21

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید باییخچال سامسونگ RS21 یکی دیگر از بهترین یخچالهای سامسونگ است که با امکانات فوق العاده وطراحی شیک به عنوان پرفروش ترین ها معرفی شده است . این یخچال 30 فوتی با داشتن فضای کافی و طبقه بندی مناسب ، مشکل کمبود فضای نگهداری مواد غذایی را به کلی حل کرده است . سامسونگ برای روشن نمودن فضای داخلی یخچال از لامپهای LED کم مصرف استفاده کرده است . استفاده از لامپهای ال ای دی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی « تقریباً 20 برابر کمتر» ، روشنایی نامحدودی هم دارند وتقریباً 10 درصد کمتر از لامپهای معمولی حرارت تولید می کنند . فضای داخلی یخچال آنقدر جا دارد که به راحتی می توان هر نوع بطری در هر اندازه ای را در طبقه های تعبیه شده بر روی درب جاسازی کرد . به علاوه برای مرطوب نگه داشتن میوه سبزیجات و… نیز یک طبقه ی مرطوب دارد. وجود قفسه های قابل تنظیم در این یخچال به کاربران این اجازه را می دهد که متناسب با اندازه ی ظروف داخل یخچال ، قفسه ها را تنظیم نمایند . این یخچال ساید بای ساید هم مانند دیگر یخچالها دارای دو بخش فریزر و یخچال است . یخچال RS21HFLMRدارای 25 لیتر فضای ذخیره سازی در قسمت فریزر است . مجهز بودن یخچال به سیستم خنک کنندگی دوقلو «Twin Cooling Plus Technology» با عث می شود داخل یخچال مرطوب و داخل فریزر خشک بماند . تا به حال به این موضوع فکر کردید که یک فریزر داخل یخچالتون داشته باشید ! دقیقاً سامسونگ همین کار رو کرده ، یعنی یک کشوی مستقل فریزر را داخل یخچال طراحی کرده است . کشوی مستقل   CoolSelectداخل یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS21 قرار گرفته است .  تنظیمات دمای کشو CoolSelect بصورت مستقل انجام می شود و شما بسته به مواد غذایی که داخل این کشو نگهداری میکنید ، از حالتهای مختلف سرد و خنک ، خنک کنندگی سریع ،یخ ملایم و… استفاده کنید تا این کشو به سرعت تغییر دما و تغییر حالت دهد. با این یخچال دیگر حتی گوشت و ماهی و هر نوع غذای دیگری در یخچال نگهداری می شود . کافی است با لمس دکمه ی مربوطه ، حالت مد نظرتان را فعال کنید. یخچال سامسونگ  RS21HFLMRبر روی درب سمت چپ یخچال قرار گرفته است . با این حساب شما با داشتن یخچال بدون برفک ساید بای ساید سامسونگ RS21 هم فضای کافی و لازم برای نگهداری مواد غذایی دارید ، هم مصرف برق بهینه ای داردی ، هم یک فریزر اضافی در یخچال دارید و هم اینکه همیشه آب سرد و خنک برای نوشیدن دارید . این همه امکانات در یک یخچال همه چیز تمام جمع شده است .قیمت این یخچال در تا خرید تقریباً 5,550,000 هزار تومان است.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیتی برابر 30 فوت
  • کلاس انرژی A+
  • دارای کشوی مستقل CoolSelect با تنظیم درجه
  • نور چراغ از نوع LED
  • دارای صفحه نمایش دیجیتالی و لمسی
  • مجهز به آبسرد کن و یخ ریز

یخچال ال جی « LG SIDE BY SIDE NEXT 3 GCJ-267 »

ال جی مدل تازه نفسش را با نام سری نکست وارد بازار کرده است. در این مدل ال جی به ترکیب برنده دست نزده است و از همان سبک یخچالهای پیشین الگو گرفته است .این مدل دارای چهار درب مجزا ست « Door-in-Door» و چهار قسمت جداگانه را در اختیار کاربر قرار می دهد. همیشه بخش یخچال بیشتر از فریزر مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل ال جی در مدل GCJ-267 از الگوی متفاوتی در طراحی اش استفاده کرده است . با اختصاص دادن قسمت پایین یخچال به فریزر ، دیگر کاربر هنگام استفاده از یخچال مجبور نیست خم شود . یخچال ساید بای ساید GCJ-267 با طراحی هوشمندانه اش ، دسترسی راحت تر و فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می دهد. ال جی این یخچال را با شعار معروف فضای بیشتر و دسترسی آسانتر معرفی کرد. و با باز کردن درب یخچال و دیدن این همه فضا شگفت زده خواهید شد. به علاوه  یخچال ساید بای ساید ال جی با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و رنگهای هکاربر پسند سفید و نقره ای ، پاسخگوی نیاز هر اشپزخانه و هر سلیقه ای خواهد بود . یخچال 28 فوتی NEXT 3 به یک فیلتر بهداشتی به نام ™ Hygiene Fresh مجهز شده است .این فیلتر 5 لایه هوای تمیز و عاری از هر گونه باکتری و آلودگی و بوی نامطبوع را برای یخچال بوجود می آورند. و 99.99% باکتری ها را از بین می برد. مجهز بودن به موتور کمپرسور خطی از دیگر ویژگیهای یخچال ال جی نکست3 GCJ-267 است . این تکنولوژی باعث می شود تا مواد غذایی مدت زمان بیشتری سالم بمانند و به علاوه در مصرف انرژی هم صرفه جویی بیشتری به عمل می آید. داشتن یک یخچال سخنگوغافلگیرتان خواهد کرد . با مجهز بودن یخچال به سیستم عیب یاب هوشمند « Smart Diagnosis » هر گاه مشکلی در کارکرد یخچال پیس بیاید با صدایش به شما خبر می دهد .  این یخچال همه ی زیبایی را در خود خلاصه کرده است و چون همه چیز هم در زیبایی خلاصه می شود ، پس بدون شک ایده آل ترین گزینه برای خرید ، یخچال همه چیز تمام LG SIDE BY SIDE NEXT 3 GCJ-267 خواهد بود. قیمت این یخچال در تا خرید تقریباً  5,700,000هزار تومان می باشد .

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت یخچال 28 فوت
  • دارای طراحی ساید بای ساید Door-In-Door
  • مجهز به سیسنم عیب یاب هوشمند
  • مجهز به موتور کمپرسور خطی
  • دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
  • دارای صفحه نمایش لمسی

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید «GC-B247SLUV»

زیبایی در طراحی یکی از ویژگی های جدانشدنی یخچالهای ال جی است . زیبایی برای ال جی در درجه ی اول اهمیت قرار گرفته است . علاوه بر طراحی شیک و بی نظیر یخچال GC-B247SLUV جادار بودن و اختصاص دادن فضای کافی برای انواع مواد غذایی از دیگر ویژگیهای این یخچال می باشد. ال جی در تمام یخچالهای جدیدش ، از یک سری قابلیت جدید و کاربردی استفاده کرده است . یخچال 28 فوتی ساید بای ساید GC-B247SLUV نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکنون چند ویژگی مهم و برجسته ی این یخچال را با هم مرور می کنیم.  یخچال ساید بای ساید ال جی با داشتن کمپر سور اینورتر خطی 25 درصد صدای کمتری تولید می کند و 32 درصد در مصرف انرژی هم صرفه جویی به عمل می آورد. این یخچال برای کاهش مصرف انرژی ترفندهای دیگر هم به کار گرفته است . مثلاً از لامپهای LED کم مصرف برای روشنایی داخل یخچال استفاده کرده است . وجود جریان چندگانه ی خنک کننده ی هوا به یخچال کمک می کند تا در تمام قسمتهایش هوای خنک و سرد جریان داشته باشد . با به جریان انداختن این هوای خنک ، مواد غذایی مدتها در یخچال سالم و تازه می مانند. از دیگر قابلیتهای یخچال ال جی GC-B247SLUV می توان به وجود چند سنسور دیجیتال « Multi Digital Sensors» اشاره کرد ، این قابلیت با هماهنگی بین دمای داخلی و خارجی یخچال به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک می کند. انجماد سریع یکی از ویژگیهای کاربردی این یخچال است که در مواقع ضروری از آن استفاده می شود. این ویژگی تنها با لمس کردن یک دکمه فعال می شود و بعد از تمام شدن مدت زمان مشخص ، بطور خودکار خاموش می گرد. ال جی در این یخچال هم از قابلیت عیب یاب هوشمند استفاده کرده است . این قابلیت می تواند در صورت بروز هر نوع اشکال فنی و به شما اطلاع دهد . یخچالی هوشمند برازنده ی آشپزخانه ای هوشمند. یخچال خوش ساخت GC-B247SLUV تقریباً با قیمت 6,100,000 هزار تومان در تا خرید به فروش می رسد .

مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به کمپر سور اینورتر خطی
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • استفاده از روشنایی از نوع lED
  • دارای قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند «Smart Diagnosis System»

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید BEKO GNE134751

کسی نمی تواند از داشتن یک یخچال ساید بای ساید صرف نظر کند ، یخچالی با طراحی خاص . بکو از جمله سازنده های با سابقه ی یخچال فریزر و ساید بای ساید است که به تولید کننده ی یخچالهای مدرن وشیک شهرت دارد. BEKO GNE134751 یکی از همان یخچالهایی است که طراحی و کیفیت عالی را با هم به معرض نمایش گذاشته است . وجود درب های متعدد بر روی بدنه ی یخچال ، هم کارایی و هم کیفیتش را ارتقاء داده اند . وجود محفظه ی بار و آب سرد کن بر روی دب های بالایی از امکانات یخچال BEKO GNE134751 به شمار می روند . وجود تعداد زیاد قفسه ها هم بر روی سطح اصلی و هم بر روی درب هایش از دیگر مزیت های یخچال BEKO GNE134751 است . که فضای در دسترس برای نگهداری مواد غذایی و میوه و سبزیجات و … را گسترش داده است . هم چنین قفسه های متعدد بر روی درب های این یخچال ، ظرفیت یخچال را بیشتر هم می کند . برای نمونه قفسه ی تخم مرغ و  قفسه ی مرکبات و محفظه ی بار و … . ظرفیت خالص این یخچال 750 لیتر است ، با این حساب دیگر در هیچ شرایطی با کمبود فضا مواجه نمی شوید. از دیگر مزیت های این یخچال ، مجهز بودن به قابلیت « Cooling Fan » می باشد . با کمک این قابلیت ازتازگی مواد غذایی کاسته نمی شود و در مدت زمان طولانی هم مواد غذایی رطوبت خود را از دست نمی دهند.مجهز بودن به فیلتر ضد بو و هوای نامطبوع « Active Odour Filter » که باعث می شود هوای سرد در داخل یخچال به گردش درآید و باعث حذف بو و باکتری می شود و به تازه ماندن مواد غذایی کمک می کند. و هم چنین خاصیت ضد باکتری بودن دستگیره های درب  « Anti-Bacterial Door Handles »  از دیگر مواردی است که در یخچال BEKO GNE134751 وجود دارد. روشنایی داخل یخچال بوسیله ی لامپهایی از نوع LED تامین میگردد . قابلیت تنظیم ارتفاع پایه های یخچال یکی دیگر ازویژگیهای این یخچال است ، که علاوه بر تراز نمودن یخچال ، ارتفاع یخچال از زمین را هم کنترل خواهد کرد.ویژگی مثبت دیگر یخچال gne134751 میزان بهره وری و مصرف انرژی در این یخچال پایین است و در رده ی کلاس انرژی  A +قرار می گیرد و سالانه 556 کیلووات مصرف دارد . این یخچال با عملکرد سازگار با محیط زیست ، باعث صرفه جویی بیشتر در میزان برق مصرفی می شود و کمترین ضرر را به محیط زیست می رساند و یخچال و فریزر را در حالت صرفه جویی قرار می دهد . یخچال 30 فوتی  با قیمتی حول و حوش 6,250,000 هزار تومان به فروش می رسد .

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 30 فوت
  • استفاده از فناوری نور آبی
  • دارای محفظه ی هوم بارو آب سرد کن بر روی درب
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی
  • دارای قابلیت خنک کنندگی دو گانه
  • سیستم خنک کنندگی ا زنوع No Frost
  • روشنایی از نوع لامپ LED
« حتما بخوانید  لیست کامل جهیزیه عروس ؛ راهنمای خرید جهیزیه

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RFG5

مطمئناً در خرید یخچال آنچه که در نگاه اول شما را جذب می کند طراحی و ظرفیت یخچال است. علاوه بر طراحی زیبا ، وجود فناوری های متعدد و داشتن فضای کافی و مناسب یکی از دلایل عمده ی خرید یخچالهای ساید بای ساید است .
بدنه ی استیل ضد زنگ و ضد خش یخچال ساید بای ساید RFG5 این اطمینان را به شما می دهد که درهر نقطه ی اشپزخانه یخچالتان را بگذارید و نگران خش برداشتنش نشوید علاوه بر جنس بدنه ی استیل پایه های بلند و قابل تنظیم، بدنه ی یخچال را در برابر رطوبت عایق می کند. مجهز بودن به محفظه های آبریز و یخ ریز ، این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی و دکمه های لمسی همواره آب سرد و یخ داشته باشند. فضای داخل یخچال بوسیله ی لامپهای LED روشنایی نامحدودی دارد .  طبقه بندی مخصوص فضای داخلی این یخچال به گونه ایست که فضای کافی برای در نگهداری میوه ومواد غذایی در اختیار می گذارد. جنس این طبقه ها از شیشه ی ضد حرارت ساخته شده اند . یخچال ساید بای ساید سامسونگ مجهز به تکنولوژی خنک کنندگی دوگانه « Twin Cooling Plus Technology » از دیگر امکانات فوق العاده ی این یخچال به شمار می رود . در این یخچال دو فن خنک کننده تعبیه شده است . با استفاده از این تکنولوژی هوای خنک محفظه ی فریزر و هوای مرطوب محفظه ی یخچال فراهم تامین می شود و به انجماد سریع مواد داخل فریزر و به تازه ماندن غذا و میوه ی یخچال کمک می کند . برای اینکه مواد غذایی و یا میوه و سبزیجات تازه بمانند به هوای خنک نیاز است، به همین دلیل در این یخچال از تکنولوژی « Multiple current and new materials» استفاده شده است . این فناوری که به جریان هوای چندگانه نیز شهرت دارد باعث می شود تا هوای خنک وسرد در تمام نقاط یخچال جریان پیدا کند. میزان صدای تولید شده ی یخچال یکی ا زموارد مهمی در یخچال است . سطح صدای یخچال ساید بای ساید سامسونگ RFG5 39 دسی بل است .  با این یخچال دیگر صدای مزاحم در آشپرخانه احساس نمی شود. این یخچال نقره ای رنگ با قیمتی حدود 6,450,000 هزار تومان به فروش می رسد .

مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به «Twin Cooling Plus Technology»
  • مجهر به یخ ریز و آب سرد کن
  • نوع روشنایی لامپ LED
  • دارای نمایشگر دیجیتالی

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال «BOSCH KAN58A70NE»

بوش شرکت تولید کننده ی انواع لوازم خانگی که به کیفیت و فناوری و رضایت کاربران متعهد شده است .بوش با شعار معروف « ما یخچال را اختراع نکردیم ، ولی نحوه ی نگهداری مواد غذایی را به او آموختیم » دربازار جهانی به عنوان بهترین برند شناخته شده است . یخچالی که می خواهیم به عنوان بهترین یخچالهای میان رده و با کیفیت و طراحی فوق العاده معرفی کنیم ، یخچال KAN58A70NE است . طراحی پیشرفته و مدرن این یخچال آن را برای هر اشپزخانه ی شیکی مناسب کرده است. یخچالی 32 فوتی KAN58A70NE با ظاهری شیک و زیبا در کنار کیفیت بالا می تواند برای خانواده های پنج نفره و بیشتر هم مناسب و کارآمد باشد. یخچالی با دو درب مجزا. قفسه بندی هوشمندانه ی این یخچال به گونه ایست که فضای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی و میوه و سبزیجات و … را راحت و آسان کرده است . با تجهیز کردن قسمت فریزر ، به 2 کشو شیشه ای و 3 قفسه و همچنین قرار دادن 4 محفظه بر روی درب یخچال دیگر هیچ کاربری برای نگهداری و فریز کردن مواد غذایی مشکل کمبود فضا نخواهد داشت. با اختصاص دادن چند طبقه ی بزرگ داخل یخچال و 5 قفسه ی شیشه ای قابل تنظیم برای میوه و سبزیجات ، دسترسی آسان و راحتی را فراهم آورده است . از طراحی زیبا و داشتن فضای کافی خیالمان راحت شد ، اکنون به سایر امکانات این یخچال ایده آل می پردازیم. مجهز بودن به موتور کمپرسور خطی علاوه ب صرفه جویی در مصرف انرژی ، باعث ایجاد تعادل دمایی در دو قیمت یخچال و فریزرمی شود و با نگهداری رطوبت جریان هوا کیفیت مواد غذایی را هم اتقاء می دهد . سیستم جریان چند گانه ی هوا ، باعث می شود تا هوای خنک در تمام سطوح یخچال به گردش دربیاید و طراوت و تازگی بیشتری به مواد غذایی بدهد. قابلیت NO FROST از دیگرامکانات این یخچال همه فن حریف است که به لطف استفاده از آن هرگز یخ زدگی در فریزر را مشاهده نخواهید کرد. یخچال ساید باس ساید بوش با مجهز بودن به کنترل پنل هوشمند ، به کاربران این امکان را می دهد که تنظیمات مربوط به داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن انجام دهند . وجود قفل خودکار کنترل پنل هوشمند ، دستکاری در تنظیماتش را از دسترس کودکان خارج می کند . وجود آب ریز و یخ ساز که بر روی سمت چپ یخچال قرار گرفته اند ، آب خنک و یخ آماده را سریع و راحت در اختیارتان قرار می دهند . بدون شک داشتن یخچالی که کیفیت و فناوری و خدمات را به شما وعده داده است ، می تواند حس خوب اطمینان از خرید را در شما بوجود آورد . این یخچال با کیفیت و ضمانت شده تقریباً با قیمت 6,450,000 هزار تومان به فروش می رسد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 32 فوت
  • مجهز به موتور کمپرسور خطی
  • مجهز به قابلیت NO FROST
  • دارای ابسرد کن و ابریز
  • مجهز به قابلیت قفل کودک

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید بوش« KAN58A70NE »

یخچال ساید بای ساید

با محصولات شرکت آلمانی بوش آشنا هستید و می دانید کیفیتی فراتر از انتظار را ارئه می دهند. یخچالی که به عنوان یکی از بهترین یخچالهای 29 فوتی با قیمتی تقریباً برابر 6,450,000 هزار انتخاب کرده ایم . مشخصات و ویژگیهای بی نظیری دارد که نمی توان از هیچ کدامشان چشم پوشی کرد. و تاثیرشان بر کیفیت را نادیده گرفت. یخچال ساید بای ساید بوش KAN58A70NE با ظرفیت 29 فوت ، همان یخچالی است که خانواده های پرجمعیت در انتظارش بودند . ظاهر زیبا و طراحی دل نشین این یخچال می تواند به دل هر آشپزخانه ای بنشیند و تازگی و طراوت بی مانندی به محصولات غذایی خواهد بخشید. با این یخچالهای می توان ،غذای تازه خورد و تازه فکر کرد و از زندگی تازه لذت برد. یخچال دو در بوش را که ببینید ، متوجه وجود آبریز بر روی بخش فریزر خواهید شد و داشتن نمایشگری دیجیتالی بر بالای آن می تواند کارکرد راحتی را برایتان به ارمغان بیاورد. وجود قفسه ها و محفظه های بزرگ داخل یخچال و فریزر ، فضای زیاد نگهداری مواد غذایی را به شما مژده می دهد. صفحه نمایش دیجیتالی که بر بالای ابریز وجود دارد ، دارای دکمه هایی برای تنظیم دمای بخش های مختلف یخچال وجود دارد . با این تنظیمات می توانید داخل یخچال و یا داخل فریزر را با درجه حرارت دلخواه تنظیم کنید . گزینه ی Super Cool   یعنی سرد کردن ویژه ، مخصوص بخش فریزر است و با فعال کردن این خالت ، درجه حرارت یخچال به سرعت کاهش پیدا می کند. همچنین قابلیت Super Freeze ، دمای داخل فریزر را به سرعت پایین می آورد و به تازه ماندن مواد غذایی کمک می کند. این نمایشگر به قابلیت قفل کودک هم مجهز می باشد. از قابلیتهای دیگر این یخچال ، سیستم هوشمند بدون برفک را می توان نام برد. این سیستم از تشکیل یخ در قسمت فریزر جلوگیری می کند . جربان چند گانه یهوا نیز از دیگر امکانات یخچال KAN58A70NE است ، این قابلیت تمام قسمت های مختلف یخچال را خنک نگه می دارد . خبر خوبی که می تواند باعث خوشحالی مصرف کنندگان شود ، این است که یخچال ساید بای ساید بوش دارای قابلیت ضد اثر انگشت می باشد . یعنی دیگر هیچ نوع لکه و اثر انگشتی بر روی یخچال باقی نمی ماند. این یخچال با کیفیت و خوش طرح را با قیمتی حول وحوش 6,450,000 هزار تومان می توان در تا خرید خریداری کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN58A70NE با ظرفیت 29 فوت
  • مجهز به سیستم MultiAirflow
  • مجهز به سیستم No forst
  • دارای ابریز و ابسرد کن
  • مجهز به نمایشگردیجیتالی
  • دارای قابلیت ضد اثر انگشت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .